BALEA PURES VOLUMEN SHAMPOO.: :)

недеља, август 03, 2014 prettyandstylish 2 Comments

Cao svima..:)

I kao sto sam obecala u proslom postu ,danas cu vam preneti utiske o BALEA PURES VOLUMEN SHAMPOO.:)
Koristim ga oko mesec dana i vreme je da dobije svoju recenziju.Da li je ispunio moja ocekivanja ,kao i opravdao reci proizvodjaca saznajte u nastavku teksta.






PAR RECI PROIZVODJACA:

Rec je o profesionalnom samponu za volumen kose koji dolazi u pakovanju od 250ml.Preporucen je od strane frizera jer je bez silikona.Sadrzi  anti~statik kompleks koji sprecava naelektrisanje kose.Formula sa kolagen kompleksom daje kosi volumen i punocu koji traju i do 24 h..Keratin i minerali popunjavaju svaki pramen kose i time povecavaju obim dlake,pa je kosa znatno gusca.Kompleks za negu sa pantenolom intezivno hidratira kosu i vraca joj vitalnost ,bez opterecenja.Dermatoloski testiran proizvod..





SASTAV:

         

IZGLED:




Providan sampon ,pulutecne teksture ,vrlo se lako ispira..


MOJI UTISCI

Posto ne mogu da se pohvalim gustom kosom koja ima prirodan volumen ,cesto sam bila u potrazi za samponima koji bi mi to omogucili.Uvek sam sa iscekivanjem cekala rezultate ,ali ih nikada nije bilo.:(
dok sam prolazila kroz dm obratila sam paznju na njihov raf sa samponima ,i videla ovaj.Na pakovanju je naznaceno da daje tri puta veci volumen i odmah mi je proslo kroz glavu da je to nemoguce.No ipak odlucila sam da probam,nemam sta da izgubim..:)
Zaista sam bila pozitivno iznenadjena kada sam posle prvog pranja videla rezultate ,navikla sam da za ove proizvode moras bar da sacekas neko vreme ,da bi stekao bar neki utisak.
Sampon je stvarno blag,daje kosi savrsenu punocu ,i volumen koji ce trajati do sledeceg pranja.Kosa mi je odmah ozivela ,i stvarno je delovalo kao na reklamama za volumen sampone.Prezadovoljna sam i stvarno bi svima preporucila da probaju ,posebno za one devojke koje nemaju prirodan volumen.
Mozete ga kupiti u pakovanju od 200 i 250ml ,cena je ista(230dinara).


I to bi bilo sve za danas ..Nadam se da ce vam se dopasti post ,i u komentarima mi ostavite kakvi   utisci  vas koji ste ga probali.do sledeceg posta..:)
MiMi..:*
                            

2 коментара: