Alexandar Cosmetisc New in

четвртак, октобар 02, 2014 prettyandstylish 12 Comments

Cao svima..:)
Obozavam proizvode iz Alexandra, jer su uglavnom svi na koje sam do sada naisla veoma kvalitetni, a cene su zaista pristupacne.Juce mi je stigao njihov paketic, i danas zelim da sa vama podelim sta sam to sve kupila..:)Da pocnemo..:)






 1.NYX Wickewd Dreams reves fous paleta


 
U sebi sadrzi 24 senke, uglavnom neutralne.Cena je 1500 dinara.


2.NYX LSS I TECNI MAT KARMINI



LSS karmini u nijansi Hot pink 571A, i  Pumpkin pie 630.Cena 400 dinara.
Mar tecni ruzevi u nijansi Addis Ababa 07, i Transylvania c21.Cena 600 dinara.



3.BLUSH CETKICE 

Definitivno neizostavan deo moje kupovine . Ovaj put sam ulovila Blush 32( za puder u kamenu, bronzer i rumenilo),2 u broju 9 A za sencenje,i treca je u broju 28 za ublazavanje linija.





4.CHINA GLAZE LAKOVI I SABLONI ZA NOKTE


Lakovi su mi se dopali na slici , ali kada sam ih juce isprobala malo su me razocarali.Sto se tice sablona definitivno ce mi koristiti.
Lakovi su u nijansama Haute Metal 1046, i Broken Hard 982.
Cena lakova je 500 dinara, a sablona 400.

5.ARDEL VESTACKE TREPAVICE

Nisam neko ko redovno koristi vestacke trepavice, ali nemam nista protiv njih ukoliko nisu previse napadne.Ove Ardel su mi se dopale, jer nisu mnogo guste, i deluju prirodno.Cena je 315 dinara.





 







7.MACADAMIA PROIZVODI

Poslednji, ali ne i manje vazni su Makadamia  proizvodi.Prva je No Tangle cetka, za koju sam se malo dvoumila .Definitivno se nisam pokajala sto sam je uzela.Bozanstvena je, fenomenalno rasceslja kosu, ne cupa je i kida.Obozavam je.

Macadamia balzam za hidrataciju svih tipova kose je nesto sto jedva cekam da isprobam,  jer sam cula dosta pozitivnoh komentara o njemu.Cena je 565 dinara 100 ml.







I to bi bilo sve za danas .Izvinjavam se na malo losijem kvalitetu pojedinih slika, ali mi danas nista ne ide od ruke.:(
Da li ste koristile neke od ovih proizvoda i kakvi su vasi utisci.?
Do sledeceg posta..:)
MiMi..:)

 
























12 коментара:

  1. Koristim Blush cetkice i Macadamia cetku, ne planiram da je menjam :D

    ОдговориИзбриши
  2. Pozabavi se malo kvalitetom fotografija, ocajne su.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se da su u ovom postu fotografije lose , ali za ostale ipak ne mislim tako.Obzirom da mi je aparat u kvaru , slike sa mobilnog telefona ne mogu da budu perfektne.

      Избриши
  3. Ja koristim Macadamia masku za kosu i ulje. Imaju fine proizvode :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ulje nisam probala ,ali imam nameru.Zaista se slazem sa tobom da imaju fine proizvode , jer sve ovo sto sam do sada probala bilo je super.:)
      Hvala na komentaru..:)

      Избриши
  4. Jedan dobronamerni savet, posle znakova interpunkcije se stavlja razmak, a ne pre. Pozz

    ОдговориИзбриши
  5. mislim da je cetkica 32 za tecni puder, pozz!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je multifunkcionalna, tako da moze i za tecni puder da se koristi, kao i za sve ostale proizvode koje sam navela.Hvala na komentaru..:)

      Избриши
  6. Jedva se čekam dočepati Blush kistova, divno izgledaju <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno izgledaju, i generalno su odlicne..:) Nadam se da ces i ti biti zadovoljna njima..:) Hvala na komentaru..<3

      Избриши