~ February favorites~

петак, фебруар 27, 2015 prettyandstylish 12 Comments

Cao drage moje..:)
Dosao je i zadnji dan ovog meseca, sto znaci da je vreme za februarske favorite.Ovog meseca sam testirala dosta proizvoda, i otkrila zaista neke veoma dobre, tako da se veci  deo njih nasao u favoritima.Pa hajde da krenemo redom.:)

                                                  ~ Preparativa~

Pocecu sa preparativnim proizvodima, i prvi na listi je Balea regenerator za kosu sa arganovim uljem.Iako ovaj proizvod koristim vec duzi period, nikada do sada ga nisam stavljala u favorite.Ali definitivno je zasluzeno medju njima. Ukratko, proizvod odlicno neguje, sto najvise zasluge prepisujem arganovom ulju koje se moze naci u sastavu.Kosu cini izuzetno mekom, pomaze u  njenom laksem rascesljavanju, i uz to ima predivan miris.

Naredni proizvod sam vec pominjala u svom poslednjem postu.Rec je o Balea dnevnom fluidu sa mirisom maline.Ukoliko vas zanima nesto vise o njemu, to mozete procitati ovde.


I poslednji favorit je maska za lice i rec je Freeman Anti~ Stress  masci sa mineralima iz mrtvog mora.Namenjena je svim tipovima koze, nije nimalo agresivna, i na licu ostavlja fin barsunasti osecaj.Uz to miris je veoma prijatan i blag, i zaista deluje umirujuce.


                   ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~

                                             ~ Dekorativa~

Stigli smo do meni omiljenog dela, i prvi proizvod koji zelim da pomenem je Aura Golden Spice hajlajter.Ukoliko pratite moj blog, sigurno znate da sam odusevljena ovim proizvodom, ali ukoliko ste propustile da procitate nesto vise o njemu to mozete uraditi ovde.


Naredni proizvod je takodje iz kompanije Aura i rec je Correct Me korektoru.Zaista jedan od boljih drogerijskih proizvoda, lepo pokriva, i dosta deluje prirodno na kozi.U narednom periodu imacete prilike da citate nesto vise o njemu.
Naredni proizvod je Lash princess maskara kompanije Essence.Ova maskara me je odusevila, vec nakon prvog koriscenja.Trenutno se malo i osusila tako da je jos bolja.Sta bih rekla za nju, a da ne zvuci preterano.
Izvuce maksumalnu duzinu trepavica, i zahvaljujuci cetkici dodatno ih uvije.Jednim slojem napravi pravo cudo, a svakim sledecim to izgleda sve bolje i bolje.Zaista sam prijatno iznenadjena njenim kvalitetom, i sigurno cu nabaviti i zelenu.Vise o njoj u tekstovima koji slede.

Poslednje  dve stvarcice cine moju omiljenu  kombinaciju proizvoda  za usne.Rec je o Rimmel Kate Mos karminu u broju 102, i Essence olovci u broju 12. Barbi roze boja, koja na usnama deluje dosta prirodno, je nesto sto sam volela i rado nosila ovog meseca.Karmin je veoma kremast, lako klizi po usnama, i izuzetno je postojan.Naspram njega je  Essence olovka koja me je prijatno iznenadila svojim kvalitetom i postojanoscu.Preporucila bih vam da isprobate Essence olovke za usne, jer za taj novac, ne mogu biti bolje..



 I to bi bilo sve za ovaj post..:)

                       Da li vam se dopadaju moji favoriti? Imamo li zajednicke? :)
                                                 Do sledeceg posta..:)

                                                   Mimi..:):*

12 коментара:

  1. Ovaj regenerator je predobar,odlicno njeguje. A miris je odlican. U kombinaciji sa uljem iz iste linije kosa bude savrsena :):):):)

    ОдговориИзбриши
  2. Aura highlighter mi je prekrasan!! Freeman maske volim, ovu još nisam probala, ali vjerojatno hoću.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada..☺Ova je odlicna, jer daje kozi sjaj i lepo je neguje, a prednost je sto mogu svi da je koriste..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  3. Slazem se za sve proizvode koje si pomenula, jedino sto zbog tipa kose, ne koristim takve sampone.
    Super su mi i Aura highlighter i korektor, a bas sam nedavno uzela i tu Essence olovku, jako je lijepa boja, zgodna mi je uz neke kajsijasto- roza karmine koje najcesce nosim po danu, a volim takve mekse olovke. O Essence maskari da i ne govorim, to im je najbolja stvar koju su izbacili u zadnje vrijeme. Vidim da nam je dosla i ova nova zelena Lash Princess, ali citala sam da nije dobra kao ova, pa cu je preskociti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super je sto imamo dosta zajednickih favorita.Za maskaru se potpuno slazem, i hvala ti sto si mi javila da zelena nije kao ova, dzabe bih bacila novac..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  4. imam taj ruz i super mi je, a imam 4 essence olovke, al nemam tu nijansu, pa cu bas kupiti =D
    Amina <3

    ОдговориИзбриши
  5. Jedva cekam detaljnu recenziju Aura cover me korektora posto vec duze vreme planiram kupovinu, ali se jos uvek premisljam. Maskara je vau fantasticna, obozavam je :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za par dana je pisem, tako da ces moci sve da saznas o njemu..☺ Jos jedna ljubiteljka ove maskare..☺Stvarno je odlicna..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  6. Moracu da probam ovu plavu Freeman masku :)

    ОдговориИзбриши