Top 5 Winter nailpolishes

уторак, фебруар 03, 2015 prettyandstylish 8 Comments

Pozdrav drage moje devojke.:)

Vec duze vreme zelim da napisem ovaj post, ali nikako da dodje red na njega.E pa konacno je tu, i danas s vama zelim da podelin svojih top 5 zimskih lakova.Na pocetku posta, jos zelim da dodam da su svi lakovi veoma pristupacnih cena, i vise nego zavidnog kvaliteta, pa ukoliko se odlucite za neki, sigurno necete pogresiti.Hajde da pocnemo.:)





Zima je za mene period koji me uvek podseca na sjaj, sljokice, glitere i slicno, tako da su i moji lakovi takvi.Iako nisam neko ko je posebno lud za sljokicama, zimi volim sebi da dozvolim igranje sa istim.

Prvi lak koji mi je ujedno najdrazi i najkorisceniji od svih je China glase -heute. Iskreno neki duzi period nisam koristila lakove ovog brenda, iz razloga sto me je par njih razocaralo, i smatrala sam da je nepotrebno dati 450 za lak, ciji je kvalitet los, za razliku od na primer Golden Rose laka koji je dosta jeftiniji, a ciji je kvalitet mnogo, mnogo bolji.Ali, posto sam ljubitelj lakova pucajuce strukture, odlucila da ga kupim.Srecom ovog puta me nije izneverio.Boja je zaista pigmentovana, dugotrajna, sam lak se brzo susi, i pravi prelepu saru na noktima.Jedan plus za China Glase lakove je i pakovanje od 14ml, koje me je pri prvom susretu sa ovim brendom jako iznenadilo.Naredni favorit je Avon Stardust  lak, za kojim su mnoge devojke sa razlogom poludele.Moj je u nijansi Plum. Takodje se radi o strukturnom laku, koji noktima daje hrapav izgled.Ovaj lak mi cesto priskace u pomoc kada zurim, i nemam vremena da cekam da se svi ti slojevi osuse.Jedan sloj laka, koji je prepigmentovan, i
susi se bukvalno za minut, je nesto sto me uvek vraca njemu.



Aura Lux glitter  sljokice u nijansi Meet my At the  Disko, su se takodje nasle medju favoritima.Obozavam mix zelenih, plavih i zlatnih sljokica, koje ce kao sloj na nekom nude laku, izgledati elegantno i lepo.Dopada mi se sto nisu klasicne sljkokice, za koje vam treba litar acetona, i gomila zivaca da bi ste ih otklonili.Lepo se sjedine sa providnim lakom u svojoj bocici, nece vam izbijati iz istog, i samim tim kaciti se za vasu kosu i garderobu.
She bany 137  je jos jedan od lakova iz Aure, koji je zasluzeno u top 5.Kod ovog laka mi se dopada prvenstveno bocica, jer je mala, preslatka, i bas onakva kakvu volim.Ovu boju bih opisala kao sedefasto belu  sa primesama sitnog srebrnog  glitera.Dva sloja su vam dovoljna da bi ste dobile punu boju.Traje 4 -5 dana, sto je uglavnom tipicno za sve Aurine lakove.



I poslednji na listi mojih favorita je Flormar lak u nijansi M 115.Ovo je jedini mat lak, koji se nasao u favoritima ove zime.Opisala bih ga kao tamnu boju sljive, mada na noktima vise deluje bordo.Uglavnom, veoma je pigmentovan ( jedan sloj je dovoljan), i traje oko 5 dana..Licno volim Flormar lakove i zaista za tu neku cenu od 150 ( negde i manje),  su itekako kvalitetni i vredni paznje.

       

                             I to bi bilo sve za ovaj post..:)  
 


          Da li ste probale neke od ovih lakova, i kakvo je vase misljenje o njima?

                          Do sledeceg posta..☺

              Mimi..:*

8 коментара:

  1. Prava zimska, praznična kolekcija. :) Baš si me zainteresovala za Aura Lux glitter naročito ako se lepo sjedinjuje, ništa gore nego kad se stalno nešto kači za noktiće.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene prvu nervira kada se sljokice kace za sve zivo, to me bukvalno izludjuje..Zbog toga volim ove Aurine sljokice, jer nisu kao vecina..☺ Tako slobodno probaj, imaju zaista predivnih nijansi..☺
      Hvala na komentaru..❤

      Избриши
  2. Preijepe nijanse :) meni se posebno svidjaju ove Aura sljokice i CG :)

    ОдговориИзбриши
  3. Imam isti Avon Stardust lak za nokte, i meni služi za hitne situacije, zaista je predivan, brzo se suši, a ni trajnost mu uopšte nije loša :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ala lepih lakovaa, predivnoo! ♥

    bartalove.blogspot.com

    ОдговориИзбриши