Max Factor Pan Stik

недеља, март 08, 2015 prettyandstylish 8 Comments

Cao drage moje..:)
Danas vam prenosim utiske o jednom proizvodu, koji je vec par godina na nasem trzistu, a u pitanju je Max Faktor Pan Stik.  Iako sam mnogo pre zelela da ga isprobam, nekako sam uvek zaboravljala da ga kupim, ali eto konacno je deo moje make up kolekcije.Ukoliko zelite da saznate nesto vise o njemu, nastavite da pratite tekst.





Kao sto i sam naziv kaze, proizvod dolazi u stiku, na cijem se kraju nalazi tockic pomocu kojega uvlacite i izvlacite proizvod.Iskreno kod mene taj tockic, cesto baguje, i gotovo uvek prstima moram da ga vracam.U pakovanju se nalazi 9 ml proizvoda, i ako vam to mozda deluje malo, verujte da nije, jer je ova stvarcica nepotrosiva.Moja nijansa nosiv naziv True Beige, ona je najsvetlija od svih, ali pored nje postoje jos 8  nijansi.
                                                             




Na pakovanju  je naznaceno da on treba da predstavlja podlogu, medjutim sobzirom da je dosta gust, to je prosto nemoguce, jer je takav na licu dosta tezak, i izgleda neprirodno.Ali, isprobala sam jedan trik, za koji mislim da je odlican ukoliko zelite da ga koristite kao podlogu, a ne kao korektor.Par kapi vase omiljene baze za lice ( ja koristim Aura Prime  Me),  i najbolje je da bude ona koja je na vodenoj bazi.Pored nje nanesete Pan Stik u par slojeva.Prstima ga sto vise zagrejte, kako bi se lakse sjedinio sa bazom.Na kraju dobijate strukturu koja je dosta laganija, koja nece biti teska na licu, i izgledace kao vas svakodnevni puder.


Ova proizvod je odlican i kao korektor, prvenstveno jer potpuno  prekriva nesavrsenosti, tamne krugove, i podocnjake.Medjutim, mana mu je sto se dosta uvlaci  u sitne linije, i naglasava ih.Dobar je i za konturisanje lica, i ukoliko imate tamniju i svetliju nijansu nece vam nista drugo trebati.Ako  ne koristite standardne baze za senku, ovaj proizvod vam moze i za to posluziti.Lako se blenda.Na kozi traje nekih osam sati, sto smatram da je i vise nego dobro.


                                                                      * true beige 12
Sve u svemu, moji utisci su pozitivni, i verujem da cu kupiti novi kada ovaj potrosim.Cena Pan Stika je 770 dinara, i mozete ga naci u svim drogerijama i parfimerijama.


Toliko za ovaj post..:)  


                                     Da li ste koristile ovaj proizvod, i kakvi su vasi utisci o njemu?:)
                                                           Do sledeceg posta..:)
                                                                Mimi..:)



8 коментара:

  1. I ja bas dugo planiram da ga probam, ali nekako uvek zaboravim. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8. март 2015. 16:12

    Cula sam sve pohvale o njemu, ali upravo sam kupila Artdeco kamuflazu i ona mi je pravo otkrice :) Kad je potrosim, verovatno cu kupiti Pan Stik, da iz prve ruke vidim jesu li hvalospevi opravdani :) Lepa recenzija :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kamuflaz je jedan od najboljih..Ja sam ga potrosila, ali kupicu ga sigurno ponovo, jer me je odusevio..:)Verujem da ce ti se i ovaj dopasti kada ga probas..:)Hvala ti..❤

      Избриши
  3. Koristila sam ga ranije, a kada sam ga skoro opet nanela, nisam bila zadovoljna. Shvatila sam da nije toliko dobar i da postoje mnogo bolji korektori. Uvlači se u borice i nije dugotrajan, nemoguće ga je fiksirati. Imam dve nijanse i trošiću ih, da ih ne bi bacila, ali daleko su od odličnog korektora. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa uvek ima boljih proizvoda, meni je Aurin korektor bolji od ovog, a skoro je duplo jeftiniji..☺Meni je ok, ali probala sam i boljih..☺Najveca mana mu je sto se uvlaci bukvalnu u sve borice, kao sto si i ti vec rekla..
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  4. Cao, nominovala sam te za Liebster award tag. :)
    http://beautybyketi.blogspot.com/2015/03/tag-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши