Ebelline konjak sundjer

четвртак, април 07, 2016 prettyandstylish 10 Comments

Cao drage moje..:)

Kao sto sam i u proslom postu najavila, danas vam pisem nesto vise o proizvodu o kome bruji cela blogosfera, a rec je o konjak sundjeru.Ovo je jedan od proizvoda koji je zaista dosta hvaljen, i iskreno zelela sam da ga isprobam, i uverim se u njegovu efikasnost..:)



Ovaj koji ja posedujem je marke Ebelline, i mozete ga nabaviti na policama dm marketa, a cena je 299 dinara.Koliko mi je poznato za sada dolazi u ovoj verziji sa zelenim cajem, no ako sam pogresila u komentarime me ispravite.



Sam sundjer je u cvrstom stanju, medjutim u kontaktu sa vodom omeksa.Miris istog je prirodan i blag.Ono sto sam vec i napomenula, je da sjajno radi kada na licu nemate sminke, i jednostavno zelite rutinski da ga ocistite.Nakon koriscenja primeticete da vam je koza zaista potpuno osvezena, blistava i meka.


Medjutim, stvar zbog koje sa druge strane i ne volim ovaj sundjer je ta sto kada pokusate njime da skinete sminku, to jednostavno jako tesko, cak sta vise pretesko ide.Bukvalno morate da trljate, sto je mana pogotovo za osobe sa osetljivom kozom.Jednostavno, sundjer upije previse proizvoda za skidanje sminke, a nista ne radi.Skine on delic sminke, ali uz mnogo truda, i na kraju morate prstima ili cime vec cistite lice, da prodjete jos jednom i uklonite ostatak sminke.


Sto se tice kvaliteta, mogu vam reci da se nije raspao, premda ga koristim svako jutro, sto je zaista dobro.Takodje, miris mu nije postao neprijatan, kako to obicno biva, vec je kao i kada sam ga kupila.



Na kraju bih jos i dodala, da ovaj sundjer kupite samo ukoliko vam treba pomocni proizvod prilikom vase jutarnje rutine ciscenja lica, no ako vam ne treba i trazite nesto sto vam moze pomoci i prilikom uklanjanja sminke, svakako presocite ovaj proizvod.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li ste probale ovaj sundjer, i kakvo je vase misljenje?

Do narednog posta..:)

MiMi..:***

10 коментара:

  1. Bas sam ga merkala pre par dana, moram otici da uzmem :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo cudo nisam primjetila da je stiglo kod nas u Hrvatsku. Nas mi se svidjela recenzija i spuzcica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas cudno, mozda se rasprodalo, jer zaista devojke brzo razgrabe sve, i ja sam jedva ovde pronasla svoj primerak..Drago mi je da jeste..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Davno sam koristila sličan, ali po ovoj ceni mislim da bi vredelo kupiti kao pomoć pri jutarnjem umivanju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To svakako, s obzirom da neki kostaju i preko 1000 dinara, a verujem da ne prave neku posebnu magiju na licu..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Ja sam ga kupila s namerom da ga koristim samo za jutarnje umivanje i odlican mi je u te svrhe. Medjutim, velika mana je to sto se sporo susi. Koristila sam ga pre dva dana a on je jos uvek vlazan u sredini.To mi se nikako ne dopada, par puta da tako vlaznog probala da ga koristim samo sto sam ga opet nakvasila ali nije to to.Pritom sam sigurna da sam ga lepo iscedila izmedju dlanova.Da li i ti imas problem sa susenjem ?
    Pozdrav, Marija<3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, nazalost i moj problem je isti, nervira me sto mu bukvalno tri dana treba da se vrati u prvobitni oblik, bas mi nije najjasnije sto se tako sporo susi..:*
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши