My Favorite Lip Products ~ Part 1

среда, јун 22, 2016 prettyandstylish 4 Comments

Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da sa vama podelim neke od svojih trenutnih favorita, kada su boje karmina u pitanju.Rekla bih da je ovo mali update, s obzirom da sam sigurna da ce se u narednom periodu izbor favorita menjati..:) Pa hajde da krenem redom..:)




Pocecu od favorita koji se ticu komanije Aura.I same znate,ukoliko citate moj blog, da jako volim njihove karmine, i zaista imaju ogroman izbor po izuzetnim cenama.Kada su nude nijanse u pitanju, omiljena mi je ova u broju 708 Nive Peach, koja je neka blaga rozikasta nijansa sa breskvastim podtonovima.Ovaj kamin ima polumat zavrsnicu, jako je prijatan na usnama i postojan.A da, kao i svi mat karmini ima predivan miris vanile.



Zatim imam i dva karmina iz njihove LE kolekcije, koji su poklon od moje dusice Tice, sa bloga SJZ.Ovo su nijanse 772 Lost in Space i 773 State of MInd.
Boje definitivno nisu nsto sto svako voli, ali zaista meni se dopadaju, jer nisu nesto sto svakodnevno mozete videti.Kremasti su, jako se lako nanose, i s obzirom da nisu mat jako su postojani na usnama.Nisam sigurna da li ih jos uvek mozete naci, ali ukoliko negde naidjete na njih, obavezno ih probajte.


Sledeci favoriti su dva Bourjois karmina u brojevima 07 Nude ist i 05 Ole Flamingo.
Jako postojani i pigmentovani, zaista iz godine u godinu ih sve vise i vise volim.Jedino sto me nervira je njihov miris, no vremenom se naviknete.



Zatim je tu i Sephora karmin u nijansi 61.Blaga pink nijansa, koja jako lepo pristaje svima.Nije toliko postojan, ali je savrsen za ove letnje dane, kada zelite usnama da date blagu boju, bez da koristite neke teske karmine.



I za kraj zelim da spomenem i Rimmel Apocalips tecni mat karmin.Jedna od trenutno omiljenih nude boja,jer nema narandzastog podtonau sebi, i zaista ga skoro svakodnevno nosim zasebno ili u kombinaciji sa nekim drugim karminima.Postojan je, pigmentovan, i jednim slojem dobijate punu boju.




I to bi bilo sve za ovaj post.:)

Da li imamo zajednickih favorita, i koje su vase omiljene nijanse  za ovu sezonu?

Do narednog posta..:)

Mimi..:***

4 коментара:

  1. Drago mi je da ih volis i koristiš, puno mi srce <3 A ovaj Sephorin je vauuuuuu boja i sve :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Predivni su, i hvala ti punoooooo..:)<3Jeste, stvarno je divan, i tacno sam znala da ce ti se dopasti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Mnogo me zanimaju Aurini karmini. Posebno mi je zanimljiv taj plavi, predivan je. :D *-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aura zaista ima odlicnu ponudu karmina, i zaista ako uspes da pronadjes ovaj plavi koji ti se dopada obavezno ga probaj, verujem da ce ti se svideti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши