Le printemps + pomada ~krema za sve tipove koze

петак, јануар 20, 2017 prettyandstylish 14 Comments

Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim malo da vam pisem o preparativi, a ovoga puta rec je o kremi brenda Pomada.
Radi se  o kremi koja sadrzi prirodne sastojke , poput hladnog cedjenog ulja badema, hladno cedjeno ulje kostice kajsije, aloe vera gel , hidrolat ruze i etericno ulje ylang~ylanga.




Proizvodjac kaze da ova krema vraca prolece vasoj kozi, regenerise istu i smanjuje pojavu bora.
Kombinacija ulja kostica kajsije i badema, ispunjava bore i rekonstruise epiderm.


Krema dolazi u staklenoj teglici od 30 ml i cena iste je 1290 dinara.
Ovaj brend ima i online sajt preko koga mozete naruciti ovaj proizvod, i pogledati  ponudu ostalih.
Miris je zaista lep, po meni dosta se oseti ta aroma ruze, sto licno zaista volim.
Sto se mojih utisaka tice, ja sam zaista zadovoljna. Krema je veoma lagane strukture, brzo se upija i nakon upotrebe ostavlja fin i nezan osecaj na kozi.

Ja uglavnom volim da je koristim na dnevnoj bazi, cak i kao podlogu za sminkanje, jer puder preko nje izgleda jako lepo. Prilikom nanosenja potrebna vam je zaista mala kolicina, pa ce vam ovaj proizvod i potrajati.
Takodje nanosim je i pre spavanja, i ujutru mi koza izgleda zaista lepo i sveze,



Ono sto je kao mana po mom misljenju je sto ova krema nije za suvlju kozu, jer nije dovoljno masna. Ja imam pojedine suve delove na kozi, i ova krema ih zaista zamaskira, ali ukoliko imate izrazitu suvu kozu, mislim da vam ne bi odgovarala.



Osim toga, zaista nemam drugih zamerki, nije mi izazvala pojavu bubuljica ili alergija, sto ume da se desi ukoliko isprobavam neke nove kozmeticnke proizvode. Ukoliko ste fan prirodne kozmetike, obavezno obratite paznju na ovaj brend i njihovu ponudu proizvoda.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li ste se susrele sa proizvodima ovog brenda, i kakva su vasa iskustva?
Do narednog posta..:)
MiMi.❤❤❤

14 коментара:

  1. Ova krema zvuci odlicno a i pakiranje je preslatko :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja obozavam prirodnu kozmetiku, tako da cu sigurno probati.

    ОдговориИзбриши
  3. Moja sestra je narucila, i zaista joj se jako dopala ova kremica.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja imam suvu kozu, i u potrazi sam za dobrom kremom, pa se nadam da ce mi ova odgovarati.

    ОдговориИзбриши
  5. Probacu sigurno, jer nikada dosta prirodne kozmetike.:)Odlican post.

    ОдговориИзбриши
  6. Narucujem sto pre, posto ocajnicki trazim neku dobru kremu, koja je po sastavu zdrava.:) Hvala na preporuci.

    ОдговориИзбриши