Zaful wishlist summer 2018

среда, јул 04, 2018 prettyandstylish 4 Comments

Cao drage moje..:)

Sajt Zaful me je nedavno ponovo kontaktirao, i ponudio predlog za saradnju, na sta sam rado pristala, jer sam u proslosti cesto kupovala sa ovog sajta , i uvek sam bila zadovoljma kvalitetom stvari koje su mi stizale.
Kao i uvek ovaj sajt vam nudi gomilu kodova, kojima ostvarujete ustedu, a sve njih ce te naci ispod teksta.

Use code " ZFbunny " for all order with over 25USD save 3USD ( 3 time limited )
Use code  "ZFbunny"  for all order with over 50USD save 6USD( 3 time limited )
Use code  "ZFbunny"  for all order with over 100USD save 12USD ( 3 time limited )

Ispod mozete videti sta sam sve narucila,a kada mi stvarcice stignu ja vam javljam svoje utiske.

Do narednog posta..:)
Mimi..:)

Hollow Out A Line Cami Dress

Summer Tartan Shirred Slip Dress

4 коментара: