Maybelline Color Drama olovke za usne

среда, новембар 19, 2014 prettyandstylish 6 Comments

Cao svima..;)

Moram da priznam da obozavam karmine, i sve te ostale mackalice za usne.Kada je kupovina toga u pitanju  nemam meru, i retko kada uspem da se kontrolisem.Tako je bilo i sa sa ovim karminima u olovci, koji su me odavno privukli, pa sam zeljno prizeljkivala dana kada ce i kod nas stici.Kada je proverena informacija stigla do mene, odmah sam otisla da ih nabavim.Nazalost jos uvek nemam celu kolekciju, koja broji 9 devet nijansi, ali se nadam da cu uloviti i ostale tri koje mi fale.:)


NIJANSE:)

140 Minimalist




130 Love My Pink






150  Fuchsia Desire


110 Pink So Chic



 420 With Coral

520 Light It Up




Olovke su same po sebi veoma prakticne za upotrebu, pre svega jer nisu tanke kao standardne olovke za usne, vec je vrh dovoljno debeo da njime jednim potezom mozete namazati cele usne.Ne trose se toliko brzo, ali ukoliko zelite da ih zarezete, uzmite u obzir da ce vam biti potreban rezac za deblje olovke.


Sto se same strukture tice, olovke su veoma kremaste, i dosta pigmentovane.Sve nijanse imaju satenski finis, osim nijanse Minimalist koja u sebi sadrzi sitne sljokice, koje se nece zadrzati na usnama kada boja nestane.Malo sam se uplasila kada sam videla da ta nijansa u sebi sadrzi sljokice, jer nisam njihov najveci fan, ali svakako se na usnama to i ne primecuje.


Postojanost olovki je srednja, ali sobzirom da se radi o Colorama kolekciji koja je jeftinija, svakako nije nesto sto cu im zameriti.Uvek mozete olovku pojacati karminom, ili sjajem za usne u slicnoj nijansi.



Miris je nesto sto me jedino bas nervira.Tri nijanse mi mirisu slatkasto, ali ostale tri kao drvo.Svakako da kada su mackalice za usne u pitanju nije nesto sto bas uzimam za zlo.


SWATCH~evi

* 1.Ligt it up
*2.Fucshia Desire
3*In With Coral


*1.Minimalist
*2.Pink So Chic
*3.Love My Pink

U hladu:
 
Na svetlosti:
 


 
Sve u svemu veoma sam zadovoljna ovim olovkama, jer po ceni od 249 dinara, sigurno ne mogu naci nista spektakularno.Ukoliko ih jos uvek niste probali, preporucujem vam da to uradite..:)



Da li ste probale neku od ovih nijansi..?Kakvi su vasi utisci?

Do sledeceg posta..:)
MIMI..:)

6 коментара:

  1. Nisam kupila samo zato sto u Liliju tada nije bilo Pink So Chic nijanse,vec dugo je merkam,probala sam tester i odusevila se:) Obavezno uzimam sledeci put! Vidim da si pravi ljubitelj ovih olovaka :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces je uskoro nabaviti..:-) Meni je ta nijansa medju omiljenijim..:-)
      Obozavam ih..:-)
      Hvala na komentaru..:-)

      Избриши
  2. Toliko pohvala pa zato ne mogu ni da ih nadjem nigde da ih kupimmmm :( :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ih nasla u Uscu, pa ukoliko nisi mozes da pogledas tamo..:-) U svakom slucaju, kada prodje sva ta euforija oko njih, sigurno ces ih naci..:-)
      Hvala na komentaru..:-)

      Избриши
  3. Imam pink so chic i genijalna je :) morat ću nabavit još koju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopala..:-) Mada i sve ostale su super, tako da neces pogresiti..:-)
      Hvala na komentaru..:-)

      Избриши