SheIn Wishlist

субота, септембар 17, 2016 prettyandstylish 38 Comments

Cao drage moje..:)


Danasnji post bice malo drugaciji, jer zelim da sa vama podelim svoju listu zelja sa SheIn sajta.
Pre nego sto pocnem zelim samo da kazem par stvari u vezi ovog sajta, koje se odnose na moje iskustvo nevezano za ovu saradnju, jer sam pre iste redovno kupovala sa ovog sajta.

Iako nisam fan kupovine garderobe   online, ovaj sajt je srusio sve moje predrasude u vezi iste, jer zaista sva garderoba koju sam kupila je  kao i na fotografijama, mozda cak i bolja.I sto se toga tice, zaista sve pohvale.Takodje, nedavno sam imala problem sa porudzbinom, i zaista nakon sto sam ih kontaktirala, brzo su mi odgovorili, i refundirali do poslednjeg dolara.Tako da ovaj sajt  svima mogu toplo da preporucim, jer iz licnog iskustva znam da necete zazaliti.

Moja lista zelja sto se ovog sajta tice je ogromna, mada videcete vec i same,  i sama zelim da kupim jos stvari sa istog, tako da nadam se da ce vam se svideti moj izbor.
Pa hajde da krenem redom.


~ Haljine~

Sto se haljina tice, ja sam zaista opsednuta njima, imam ih dosta, ali najvise volim ove opustene, svakodnevne haljine koje su stvarno nosive, i lake za kombinovanje.
Na ovom sajtu ih ima dosta, ali ja sam na svoju listu zelja stavila ove tri.








~ Gornji delovi~

Pocecu od ovog preslatkog dzempera, koja mi se dopada posebno zbog okovratnika.Licno, nisam fan dzempera, ali ovaj mi je privukao paznju, i verujem da bih ga itekako nosila.



Kozna crna jakna je nesto sto svima treba, komad koji je neophodan svakoj devojci, neizostavan deo svakog garderobera. Ja ih imam u dosta boja, no camo crnu ne, tako da bih volela to da promenim.



Na ovom sajtu imaju zaista veliki izbor ovakvih jaknica ovog tipa, pa mislim da svako moze naci sebi idealnu.


Sa ovog sajta izdvojila sam jos par odevnih predmeta, i na redu su suknje A kroja, koje jako volim, i koje su jako prakticne, udobne, i lake za kombinovanje.





Moj izbor je pao na ove dve, ali svakako da vam  predlazem da pogledate sajt, jer ima veoma bogatu ponudu raznih modela, prilagodjenih svim tipovima gradje.

Crne iscepane pantalone su nesto bez cega ne mogu, i cega se ne odricem cak ni u hladnijim danima, tako da su se jos jedne nasle na mojoj listi zelja.


Poslednje dve stvari su obuca, i tu sam se bas mucila, jer obozavam cipele sa ovog sajta, a i generalno.Kako smo na pragu jeseni, odlucila sam se da to budu par srebrnih oksfordica, kao i gleznjace sa resama, koje su ove sezone opet aktuelne.





I ovde cu se zaustaviti, jer zaista mogu naci jos gomilu stvari koje bi  mi se dopale, sto verujem i da hocu, ali o tome u nekom drugom postu. Sam sajt mozete pogledati ovde.Jako veliki izbor garderobe, koja je jaka pristupacna i kvalitetna, a uz to oni stalno imaju aktuelna neka snizenja, pa verujem da ce te sigurno nesto pronaci.Takodje za porudzbine preko 30 dolara je besplatan siping.

Nadam se da vam se dopao ovakav tip posta.

Da li ste nekada narucivale sa ovog sajta ili nekog drugog? Kakva su vasa iskustva?

Koji komad od ovih vam se najvise svidja, i sta bi ste sa ovog sajta za sebe izabrale?

Do narednog posta..:) MiMi..:****



38 коментара:

  1. Odlican izbor.:) Ja sam nedavno kupovala sa njihovog sajta i zaista sam prezadovoljna.<3

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo koristan post, i sigurna sam da ce mi biti od koristi pri sledecoj kupovini, jer sam jako zadovoljna ovim sajtom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, i ja se nadam da ce ti biti od koristi, i da ces uspesno izvrsiti svoju kupovinu..:) Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Super post, jako mi se dopadaju ovi online sajtovi, imaju stvarno jako lep izbor.

    ОдговориИзбриши
  4. Moja drugarica stalno narucuje sa ovakvih sajtova, mada ja do sada nisam zbog velicina.Ali mislim da bi mi neki gornji delovi skroz odgovarali, te cu svakako baciti pogled.Inace sjajna si, i obozavam tvoj blog.Veliki pozdrav.;*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sto se velicina tice, vazno je samo da se lepo premeris, a oni ispod svake fotografije imaju tabelu sa velicinama, pa mozes lako da odredis ono sto tebi treba.
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Odlican izbor draga, haljine su prelepe, mada mi se crne cizmice najvise svidjaju.:*

    ОдговориИзбриши
  6. Prvi put sam sa ovog sajta narucila stvarcice pre nedelju dana, i iskreno jedva cekam da mi stignu.Odlican izbor.

    ОдговориИзбриши
  7. Vec duze vreme razmisljam da narucim neku stvar sa nekog online sajta, jer sam primetila da dosta blogerki o tome govori, i mislim da cu sada to uraditi, jer zaista cenim tvoje misljenje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na lepim recima, i ja licno nisam bia fan online kupovine, jer nikada nisi siguran sta ce ti stici, ali ovaj sajt je proveren i odlican..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  8. Nemam bas obicaj da komentarisem ovakve postoe, ali ovoga puta mora.Pre svega jako mi se dopada tvoj izbor, kao i sam post.Nevezano za post, jako si slatka i pises odlicne recenzije.Samo napred.

    ОдговориИзбриши
  9. Čekam post kada ti stigne paket,još uvek sam malo skeptik kada se o ovoj kupovini radi. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem ti, to je skroz opravdano, jer ipak nikada dok uzivo ne vidis, ne mozes biti siguran..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  10. Bela haljina mi se najvise dopada, bas lepo izgleda. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Sve stvarcice su prelepe i sa sajta mogu da primetim da deluju i kvalitetno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada, i veruj mi zaista su i uzivo kvalitetne, bar ono sto sam ja do sada kupovala.:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  12. Savršen izbor iskreno mislim da bih i ja slično odabrala možda sem suknji i cipela tu sam teška i problematična, ali haljine su divne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexe, hvala ti punoo Tico..:) I drago mi je da ti se svidjaju haljinice..:)
      Hvala ti na komentaru..:):*

      Избриши
  13. Cizme su prelepe, htela sam da narucim, ali sada videh na sajtu da je ostao samo jedan broj koji mi ne odgovara..:(

    ОдговориИзбриши
  14. Bela haljina je prelepa bas mi se cini zgodnom za ove toplije jesenje dane.

    ОдговориИзбриши
  15. Zaletehse za brao suknju, dugo trazim takvu, ali sad videh da je rasprodata, bas steta.

    ОдговориИзбриши