Empties 5

недеља, септембар 11, 2016 prettyandstylish 7 Comments


Cao drage moje..:)


Kako nisam odavno pisala o potrosenim proizvodima, danasnji post ce biti posvecen bas njima.
U poslednje vreme sam potrosila dosta proizvoda, neki su mi se dopali, neki ne, ali vecinu bocica sam kao po obicaju zaboravila da sacuvam.No ono sto mi je ostalo, zelim da prikazem u ovom postu, pa ukoliko vas  zanima nesto vise, nastavite da citate post.



Krenucu prvo od decorative, tacnije od proizvoda za lice, i  tu prvo zelim da spomenem ovej She puder, koji leti u kantu, jer je jedan od najgorih koji sam imala prilike da probam.

Sa druge strane imam dva sjajna proizvoda, a prvi je ovaj Elf prajmer, koji je odlican za sve tipove koze, i  mada je silikonski, nije nimalo tezak na kozi, i odlicno drzi sminku.

Cuveni Catrice korektor me je odusevio, I zaista je jedan od najboljih drogerijskih.

Sto se tice decorative, potrosila sam i ovu Max Faktor maskaru, koja mi se jako dopada jer fino razdvoji trepavice, i ucini da izgledaju duze i  gusce.


Aurin mat karmin, je jedan od mojih zivotnih favorite, pocevsi od same boje, preko postojanosti i pigmentacije, zaista savrsen proizvod.

E sad prelazimo preparative, I prvu cu da spomenem dva proizvoda za kosu.Rec je o Shauma suvom samponu, koji je sjajan, I apsolutno se moze porediti sa duplo skupljim Batiste suvim samponom,  i  Taft sredstvo za zastitu kose od toplote, koje po meni zaista radi to sto treba, i  mada ja ne koristim cesto toplotne uredjaje za stilizovanje kose, ovakav tip proizvoda treba uvek imati pri ruci.




Zatim su tu dva proizvoda za telo.Prvi je ovaj Body Butter sa vanilom i macadamiom, koji mi se i  ne dopada, jer mislim da ne hidrira dovoljno dobro, mada je miris savrsenstvo, ali ga svakako ne bih preporucila osobama sa suvom kozom tela.


I drugi je Hedera Vita Anti celulit gel, koji ne znam da li radi posao sto se celulita tice, jer zaista nemam problem sa njim, ali je moju kozu ucinio jako mekanom I neznom na dodir.

Takodje , pominjala sam vam i ovu 7 Heaven maskiu za bobicama, koja mi je omiljena, jer pored predivnog mirisa, zaista ucini kozu neverovatno lepom.

Poslednji proizvod jeste Avon kremica za noge, tacnije stopala, koju cu kupovati do kraja zivota, jer cini cuda za stopala, I ucini ih jako mekanim, a pritom savrseno mirise.


I to bi bilo sve za ovaj post?

Da li ste probale neke od ovih proizvoda, I kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:) Mimi..:****

7 коментара:

  1. Od svega navedenog jedino sam koristila Catrice korektor i odličan je. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam Body Butter i slazem se da je miris presavrsen :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris je predivan zaista, kod tebe sam cini mi se videla i onaj drugi, i mogu da zamislim kako on tek mirise..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Slazemo se za Aura ruz,a ovu Avon kremicu moram da probam :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Aura ruz je i meni omiljen....inace to je i prva nijansa iz kolekcije koju sam kupila i oduševila se :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I kod mene je isti slucaj, nekako sve posle ove nijanse mi se i nisu bas dopale..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши