August Favorites 2016

субота, септембар 03, 2016 prettyandstylish 16 Comments

Rezultat slika za august favorites
*slika preuzeta sa interneta


Cao drage moje..:)

Kako smo vec zakoracili u novi mesec, u ovom postu zelim da sa vama podelim favorite proteklog.
 Nemam previse favorita, ali nasla sam par proizvoda koji mi se jako svidjaju, i zelim da sa vama podelim svoje utiske o njima.
Ukoliko zelite da saznate sta sam sve to volela i rado koristila, nastavite da citate post..:)


Prvi proizvod jeste ova Balea pena za kupanje, i definitivno jedan od proizvoda sa kojim se do sada nisam susrela.Pored toga sto savrseno mirise, pena koja izlazi iz boce je lepo definisana, ne raspada se u kontaktu sa kozom i zaista vam je potrebna mala kolicina tokom upotrebe.Ukoliko niste, toplo vam preporucujem da probate ovaj proizvod.


Zatim imam dva proizvoda za lice i prvo je Alverde ulje za lice, koje sam nedavno pominjala na svom blogu, i smatram da je odlicno za svih tipova koze.Nije premasno, brzo se upija, a pored toga jako je prijatnog mirisa.


Sledeci proizvod jeste 7th Heaven maska za lice sa bobicastim vocem.Probala sam dosta ovih maskica, i zaista su odlicne, a pored toga meni jedna kesica moze i da posluzi i za do dva koriscenja.Ova mi je medjutim favorit, jer zahvaljujuci i uljima koja su deo sastava, moja koza nakon ove maske bude jako nezna na dodir.Ove maskice su stvarno odlicne, takodje u drogerijama ima dosta veliki izbor istih, pa svako moze naci sebi idealnu.


Naredni proizvod jeste Catrice Prime and Fine, zeleni prajmer za lice, koji odlicno prikriva crvenilo, i zaista ujednaci ten, jedino sto je mali minus, jeste da mora da se lepo utlja, da vam lice ne bi bilo modro, i kasnije je to jako tesko prekriti cak i jacim puderom.


Zatim zelim da pomenem i Elf undereye setting powder, koji odlicno setuje sminku u tom okoloocnom predelu, ali ono zbog cega ga jos vise volim jeste sto zahvaljujuci sitnim reflektujucim cesticama, cini taj predeo dosta svetlijim, te samim time izgledate sveze i budnije.Naravno, nikako nemojte preterivati sa kolicinom da bi ste izblegli da izgledate kao duh.



I poslednje dve stvari jesu mazalice za usne.Prvi je ovaj Essence tecni karmin, koja je neka bebi roza boja.Jako je lep, mada je vise kao sjaj, ali je dosta postojan, pigmentovan, i prijatan na usnama.Njega volim da kombinujem sa Llums mat karminom u broju 04.Nijansa je licna prethodno spomenutom karminu, mozda za jedan ton tamnija, ali svakako jako lepa.Ovaj karmin jeste mat, u smislu da nema sljokice ili gliter, ali je sama zavrsnica nije mat.Vise je kremast, ali bez obzira, dosta je pigmentovan i postojan na usnama.




I to bi bilo sve za ovaj post...:)

Da li ste probale neke od ovih proizvoda? Imamo li zajednickih favorita?

Do narednog posta..;)

MIMi..:***

16 коментара:

  1. Nisam probala ni jedan proizvod, ali me jako mami ovaj catrice primer, jel zaisya ublazi crvenilo? :)

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, stvarno je odlican za crvenilo, znaci ako imas taj problem, obavezno ga isprobaj..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Nisam imala prilike ni da vidim ni da probam Llumis brend, boje su baš po mom 😍

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tek su se pojavili u Liliju, tako da verujem da ces uskoro upecati nesto njohovo..:):**

      Избриши
  3. Nisam ništa probala od navedenog, baš mi se dopada Balea kupka i Elf puder. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da ti se dopada, i nadam se da ces uskoro nesto od ovih stvarcica isprobati..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Nisam probala ništa! Ali proizvodi deluju stvarno super, moram uskoro nešto da probam! Slike su ti stvarno divne, dopada mi se sve bukvalno! Ovo zadnje, mazalice za usne su me definitivno očarale! :)

    http://broken55.blogspot.rs/?m=1
    ako možeš učlani se, ja tebe pratim.

    ОдговориИзбриши
  5. nisam probala navedene proizvode a ovapjena za kupanje od balee je dosta primamljiva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlicna je, i nesto nesvakidasnje, tako da ako naletis na nju, obavezno je probaj..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. Pena mi deluje super,moram da probam :-D A da napises post o ovom llums ruzu,m?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno je probaj..:) Hocu, samo sam mislila da nabavim jos koju nijansu, da bi mogla mozda da ih uporedim, ali svakako planiram..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  7. Spazila sam Llums stalak pre neki dan ali kupila sam samo crni krejon za oci ( odlican ), sledeci put obavezno uzimam neki ruz :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da cujem da ti je njihov krejon odovarao, ja sam uzela sivi i bas je los, ali ovi mat karmini su im super, i imaju dosta lepih boja, pa verujem da ces naci neku koja ti se svidja..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши