Baby Skin Instant Fatique Blur ~ Cool Rose

уторак, август 04, 2015 prettyandstylish 24 Comments

   

Cao drage moje..:)


Proizvod o kome vam danas pisem sam jako zelela da isprobam, no kako u Srbiji nije bio dostupan, mogla sam samo da cekam i da se nadam da ce jednom doci.Izuzetno sam se obradovala kada sam na Maybelline standu ugladala ovu bazu.Koristim je aktivno vec neko vreme, ali sam utiske formirala i posle par  nanosenja.Ukoliko vas zanima nesto vise o ovom proizvodu, nastavite da citate post..:)

              


Baby Skin  baza dolazi u tubici koja u sebi sadzi 22 ml proizvoda.U kolekciji se mogu naci tri razlicite nijanse: Warm, Apricot i Cool Rose.Ostale dve nisam probala, pa ne mogu da vam kazem nista vise o njima, medjutim mislim da je ova vise namenjena osobama sa roze podtonom.Osnova ovog proizvoda je voda, sto je meni jako vazno, obzirom da nisam ljubitelj silikonskih prajmera.Takodje, upravo to je cini i pogodnom za suvu kozu, kakva je moja trenutno. Tekstura ovog proizvoda je jako lagana, bukvalno je kao krema. Veoma se lako blenda, i koza je brzo upija.Nije teska na licu, te je mozete koristiti i samostalno.

             
Nakon nanosenja ove baze, primetila sam da mi je ten dosta ujednaceniji, i zaista ucini da koza bude glatka i spremna za nanosenje makeup.Takodje, sitne nesavrsenosti i crvenilo ucini manje vidljivim, stoga obecani blur efekat nije izostao.Sto se tice pora, ne mogu nista da vam kazem, obzirom da nemam tih problema, ali posto proizvodjac tvrdi da ova baza moze i vizuelno smanjiti pore, vredi isprobati.

              

Jedina stvar koja mi se ne dopada je miris, koji me podseca na jaka alkoholna pica.Medjutim, vrlo brzo ispari, pa ne morate da brinete.

                                                  ~ Sastav i izgled~

                  
               
                   

Ja sam zadovoljna ovom bazom, jer jedina moze da parira Aurinoj, koju  zaista obozavam.Ukoliko volite prajmere u cijoj se osnovi nalazi voda, a  imate suvu i normalnu kozu, verujem da je ovaj proizvod odlican za vas.Mozete ga nabaviti u Dm drogerijama, po ceni od 569 dinara.


                                                  To bi bilo sve za ovaj post..:)

                 Da li ste probale ovu bazu, ili neku drugu iz kolekcije, i kakvo je vase misljenje?
                                 Do narednog druzenje..:) Mimi..:) :***



24 коментара:

  1. Nisam je videla u drogeriji, niti sam je probala, a izgleda baš interesantno. Miris alkohola, generalno jaki mirisi kozmetičkih proizvoda koji idu na lice me užasavaju, pa se nadam da ću prvo imati prilike da isprobam tester :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja to ne volim, ali nije bilo testerara kada sam ja kupovala, tako da sam se vodila time da alkohol nece biti toliko dominantan, obzirom da vecinski sastav cini voda..:) Svakako nista bez testera..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. skin blur products are getting the hype, but I still haven't tried it myself.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Be sure to try one that is tailored to your skin..:)I trust you will be satisfied..:)


      Избриши
  3. Bas bih volela da je probam, cini mi se da je bas super! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je odgovarao, i ako zanemarimo miris, mislim da je odlican proizvod, tako da ti ga preporucujem..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. I've never seen this one around!! The only one that's stocked here in Malaysia is the original Baby Skin Primer. x

    ОдговориИзбриши
  5. Najzad je došlo i kod nas :) jedva čekam da probam :) <3

    ОдговориИзбриши
  6. I've never seen this product before! I'll look out for it to see if it comes to the UK xxx

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. It's strange, that with respect to all of you first appears .. :) Look, maybe it up and find .. :) Thank you for your comment .. :)

      Избриши
  7. http://flawlessjunglebymilica.blogspot.com/2015/06/maybelline-baby-skin-instant-pore.html i ja sam pisala o baby skin-u možeš na linku pogledati ako želiš. Mnogo su slatki i mogu da prodju. Super postic :**

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledala sam..Super je post..:)
      Slazem se..:) Hvala ti..:):**
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  8. haven't tried any of the baby skin collection. i will have a look next time!

    ОдговориИзбриши
  9. I have never heard of it before, but it sounds good x

    Laura
    Pink Frenzy

    ОдговориИзбриши
  10. This looks good, haven't tried anything from this brand though.

    ОдговориИзбриши
  11. The blurring effects sound great, although my skin is super oily so I'm not sure how well it'd work for me!

    Jess xo
    http://just-jesss.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши