July Favourites

недеља, август 02, 2015 prettyandstylish 14 Comments

Cao drage moje..:)

I najzad vam pisem post o svojim proslomesecnim favoritima.Priznajem da ih  i vise nego sto sam ocekivala, kako u onom delu koji se preparative tice, tako i u ovom dekorativnom.Necu previse da duzim, stoga hajde da pocnemo.:)


                 


                                                 ~ PREPARATIVA ~


Prvi proizvod koji sam rado volela i koristila, je Mixa mleko za uklanjanje sminke.Veoma blag proizvod, koji je izmedju ostalog namenjen i osetljivoj kozi.Odlicno uklanja sminku, pritom ostavlja osecaj neverovatno mekane koze. Za vise informacija, bacite pogled na ovaj post.

   

Topicream, je moj naredni favorit.Radi se o losionu koji je namenjen nezi suve koze, a kako ja imam taj problem, ovakvih proizvoda nikada dosta.Ovaj sam dobila pocetkom meseca, i dovoljno sam ga  istestirala, da mogu toplo da vam ga preporucim.Mislim da ga nema kod nas, ali kao idealna zamena moze da posluzi Eucerin losion sa 10% ureom.Zaista osetim da mi je koza dosta meksa, i taj osecaj se zadrzava i mnogo sati nakon nanosenja.

                 

Sledeci favorit je Allin sampon .Naime, radi se o prirodnom proizvodu, koji je prevashodno namenjen osobama koje imaju problema sa opadanjem kose.Ja ga nazalost imam, i od kada koristim ovaj sampon primecujem da mi sve manje kose opada, sto je uvek plus.Nastavicu da ga koristim i u buducnosti, kako bih videla da li funkcionise na duze staze.Inace, zelim da napomenem da ima zaista uzasan miris belog luka, ali se na kosi ne zadrzava.


                    

Medju favoritima se nasao i Balea  Golden Shine spray. Prva stvar zbog koje mi se dopada, je predivan vockasti miris, koji asocira na leto.Iako, u pakovanju deluje kao da ima previse sljokica, kada se aplicira na kozu to nije tako.Bude ih ali u umerenoj kolicini, tek toliko da joj da blagi sjaj.Jos jedna stvar koja mi se dopada, je ta sto iste ne popadaju odmah sa tela, vec se zadrze i do par sati.


                     

I poslednji favorit iz ovog dela je Weleda krema sa irisom, u kojoj sam uzivala proteklog meseca.Ukoliko vas zanima nesto vise o njoj, pogledajte ovaj post.

                      
                                          

                                                        ~  DEKORATIVA ~

                    

E sad nesto malo zanimljivije, jer verujem da vecina vas voli ovaj dekorativni deo.Na prvom mestu su  Avon Glow kuglice u nijansi warm.Ovo je odlican proizvod za leto, kao i za sve one dane kada ste dovoljno tamni da  vasem licu ne da prljav izgled.Dopadaju mi se jer imaju  ulogu bronzera i hajlajtera, pritom su dovoljno pigmentovane, i  dugotrajne na kozi.    

                        

Zatim imam jedan proizvod za oci, a rec je o Maybelline Color Tattoo cream eyeshadow ~ On and on Bronze.Volim da koristim kremaste senke u ovom periodu, najvise iz razloga sto su dugotrajne i  lako se nanose.Verujem da svaka od vas zna koliko su ove dobre, stoga vas necu previse gnjaviti.

              

Medju favoritima se nasao i Essence karmin u broju 02 Glastonberry.Nisam fan karmina ovog brenda, jer su slabo pigmentovani, nisu nimalo dugotrajni, tako da ih obicno i ne kupujem.Medjutim,  ovaj me je iznenadio svojim kvalitetom.Pigmentacija mu je odlicna, ima polumati strukturu i na usnama traje i do par sati, sto je za Essence karmine neuobicajno.Svakako zelim da isprobam jos koju nijansu iz ove kolekcije.

                


Posto u letnjem periodu i ne volim parfeme  ovaj Zara Body mist sa vanilom mi je odlicna zamena.Ja volim miris vanile, i nikada ne odustajem od njega. Kod ovog proizvoda mi se dopada sto isti  nije previse tezak, i sto se na kozi dosta zadrzava.

 

I na kraju imam dva laka za nokte.Rec je o Sephora Cookie brak i GRWoW u broju 11.Obe nijanse su nude, sto ja najvise preferiram.Cetkice kod oba laka su izuzetno dobre, dosta siroke da jednim potezom pokriju ceo nokat.Takodje pigmentacija je odlicna, kao i trajnost istih.





Poslednji favorit je Maybelline  Dr. Rescue gel top coat.Najbolji  top coat koji sam u poslednje vreme probala.Zaista lepo zagladi lak, da mu taj gel izgled i pritom mu neverovatno produzi trajnost.Meni lak sa slojem ovog nadlaka traje i do nedelju dana, a da se i ne ogrebe, stoga je ovo  moje otkrice, i toplo vam ga preporucujem.




              I to  bi bilo sve..:) 
                                                 Da li imamo zajednickih favorita?
                           Da li ste probale neke od ovih proizvoda, i sta mislite o njima?
                                              Do narednog posta..:) MiMi..:**

14 коментара:

  1. Avon Glow bronzer je odlican.Imam ga vec neko vrijeme i sviđa mi što je matt na licu i kuglice uopšte ne pucaju. :)
    Voljela bi probati ovaj Zara mist od vanilije,prelijepo pakovanje !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa svime sto si rekla..:)
      Miris je jos lepsi..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Ovaj Allin sampon sam vidjala, imam problem sa perutom pa me zanima da li si primetila da ima efekat sto se tice peruti posto na njemu stoji da je namenjen i za to? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ja nemam vecih problema kada je o peruti rec, ali mislim da mi je ocistio ovo malo sto sam imala..Svakako nemas sta da izgubis ako probas..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Mixa i Balea idu na spisak, slike su ti divne, sve bolje i bolje :)

    ОдговориИзбриши
  4. Imam CT senku samo u drugoj nijansi (Pink Gold) i stvarno su dobre te senke :), a Essence ruzevi su meni ok, jeste da ne padam na teme od nekog kvaliteta :D ali nisu ni losi. Ovu nijansu nisam spazila, bas je lepa, mada ko zna kako bi stajala na meni bledunjavoj :D. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se i ja volim tu nijansu..:)Pa nisu, ima i losijih..:)Pa mislim da bi ti lepo stajala, ove nude nijanse svima pristaju..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Vec duze vreme planiram da probam Mixinu micelarnu vodu, vidim da bas svi hvale ovaj brend..Boja karmina je malo reci savrsena! :) Odlican post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poprilicno je pristupacan, a nudi dosta dobrih proizvoda..:)Drago mi je da ti se dopada..:)
      Hvala na lepim recima i komentaru..:)

      Избриши
  6. Koja je cena zara spreja i Maybelline top coat-a? Hvala unapred, pozz :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sprej je 800 dinara, a senke su nesto manje od 700..:) Svakako mislim da nisu vise od toga, cak sta vise cesto su na akcijama..;)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  7. Balea sprej ide na spisak :) Sad mi bas pred more treba

    ОдговориИзбриши