Essence Soo Glow cream to powder highlighter

четвртак, август 06, 2015 prettyandstylish 12 Comments

Cao drage moje..:)



Verovatno ste i same vec cule za sada vec popularni trend sminkanja, pod nazivom strobing, koji podrazumeva isticanje odredjenih dela lica pomocu hajlajtera i rumenila.Ja vam danas necu mnogo pricati o tome, jer zelim da paznju posvetim jednom proizvodu koji je kljuc ove tehnike, a to je hajlajter.Kao sto ste i u naslovu vec mogle da procitate, radi se o Essence Soo Glow kremastom hajlajteru, koji je po mom misljenju odlican za sve devojke koje pocinju sa sminkanjem, a zele da malo eksperimentisu sa ovom tehnikom.Ukoliko zelite da saznate jos nesto o ovom proizvodu, nastavite da citate post..:)





Hajlajter dolazi u pakovanju od tvrde plastike, koje je prepoznatljivo za sve Essence proizvode.Sadrzi cetiri grama proizvoda, sto je poprilicno dosta.Kao sto i sam naziv kaze, rec je o kremastom proizvodu, veoma fine strukture, zbog koje se isti lako nanosi i blenda.Nijansa je u broju 10 nosi  naziv  look on the brigt side.Biserno bela nijansa koja u sebi ne sadrzi previse sljokica, vec dominira tej sedef, sto se bar meni licno vise dopada.



Pigmentacija ovog hajlajtera je srednja, i to je  veoma dobro, obzirom da ne mozete mnogo pogresiti i naneti vise proizvoda nego sto bi to inace trebalo.Vrlo lako se stapa sa kozom i daje joj zdrav i blistav izgled.
Mislim da je ovaj hajlajter odlican izbor za sve devojke sa suvom kozom, jer nece dodatno istaci suve delove.Takodje, veoma se lepo fotografise.



Ono sto mi se kod istog nije dopalo je njegova trajnost na kozi, koja je bar za mene nedovoljna.Traje nekih par sati, i nakon toga jednostavno nestane.Mislim da je to dobro za devojke koje pocinju da se sminkanju, i kojima nije potreban proizvod koji ce im trajati ceo dan na kozi, vec nesto sto radi svoj posao na par sati.




Svakako u tom cenovnom rangu, nisam uspela da pronadjem bolji kremasti hajlajter.Ako izuzmemo njegovu nepostojanost, mislim da nije los proizvod.Cena ovog hajlajtera je oko 400 dinara.



                                  
                            

                            Da li koristite kremaste hajlajtere, i koji bi mi preporucile?
                                       Da li ste probale ovaj, i sta mislite o njemu?
                                              Do narednog posta..:) Mimi..:***



12 коментара:

  1. Ja nisam našla nikad na policama Essence-a ovaj hajlajter. Izgleda vrlo lepo! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam slucajno naletela na njega, bio je jedini na polici, verovatno je neka njihova starija kolekcija..:)Slazem se..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Boja je fenomenalna, šteta što ti ne traje dugo :/ Mada mislim da je on sjajan izbor za devojke koje se šminkaju za grad jer im u principu šminka treba samo na par sati :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja to mislim..:/
      Pa u pravu si, i za to bi mogao da prodje..;)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Ja ga koristim vec nekoliko mjeseci i zadovoljna sam, divan je :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super izgleda :) ja nazalost sa svojom masnom kozom cu ga izbegavati :( <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi tvom tipu koze odgovarali oni sa manje sedefa, i koji su u praskastom stanju..:)<3
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Nisam ga vidjala na policama, deluje jako lepo. Ako naletim na njega obavezno cu ga kupiti jer izgleda idealno za strobing. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja ga vec neko vreme gledam, ali se nisam usudjivala da ga kupim upravo zbog svoje kremaste teksture. Nakon ovog posta mozda ga i uzmem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je ok, verujem da ce ti se dopasti..:)Svakako pogledaj tester, pa ces tako najbolje proceniti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши