Manicure of the week ~ Sephora Cookie Break

петак, август 07, 2015 prettyandstylish 10 Comments




Cao drage moje..:)

Kao sto ste vec i u naslovu mogle da procitate, danas vam pisem o omiljenom laku ove nedelje.Mala ispravka.Ovaj  mi je  vec duzi period unazad favorit, i mislim da ga mazem neprestano od kada sam ga kupila. Rec je o Sephora laku u nijansi Cookie Break.Ukoliko vas zanima nesto vise o njemu, nastavite da citate post..:)





Dolazi u klasicnom pakovanju koje u sebi sadrzi 5 ml proizvoda.Mozda ce vam se to  uciniti premalo, ali zaista mislim da moze da potraje.Ja ga konstantbo koristim, i jedva se primecuje da sam pocela da ga trosim.Sto se nijanse tice, definitivno jedna od mojih omiljenih.Volim nude lakove, i oni su mi izbor broj jedan.



Na slicici ispod mozete videti, da je cetkica ovog laka bar po mom misljenju idealna, jer je njena povrsina dovoljno siroka da u jednom potezu prekrije ceo nokat, i da ne pravi ruzne tragove.Sto se pigmentacije tice, rekla bih da je srednja, tacnije za punu ujednacenu boju su vam potrebna dva sloja.Inace, ovaj lak se i bez sloja nadlaka brzo susi, sto je svakako plus.




Sto se trajnosti tice, zaista sam zadovoljna.Na noktima traje i do 5 dana, i pritom mu se samo krajevi okrznu.Sa top coat slojem preko, traje i mnogo duze.Moj trenutni favorit je Maybelline Dr. Rescue, koji noktima daje taj gel efekt, i ukoliko ga niste probale, obavezno to uradite.:)


                                                   ~ Izgled nijanse na noktima~


Moji nokti trenutno nisu u najboljem stanju, stoga ne zamerite. Nijansa je u prirodi malo tamnija.

Sve u svemu, jako sam zadovoljna kvalitetom ovog laka, i kupila sam jos par nijansi koje planiram da testiram.Trenutno su u Sephori na akciji, i cena im je 159 dinara, tako da ukoliko ste u mogucnosti prosetajte do ove parfimerije i nadjite svoju idealnu nijansu.:)

                                                To bi bilo sve za danas.:)
               Da li ste probale ovaj lak, ili neki drugi iz kolekcije, i kakvi su vasi utisci?
                                              Do narednog posta..:) Mimi..:) :**

10 коментара:

  1. Uuu,kakva lepota! I u pravu si,cetkica super izgleda

    ОдговориИзбриши
  2. Boja je zaista prelepa, a lak je bas jeftin, iznenadila sam se kada sam videla cenu! :D Preporucujem ti da kao bazu stavis Evelie 8u1, meni lak stoji i do 7 dana bez ikakvih osetecenja..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja takodje..:)Hvala ti na preporuci, ali ja sam izgleda jedina kojoj taj Evelin lak ne odgovara..Meni je upropastio nokte..:/
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
    2. Bas mi je zao zbog toga, probaj jos jednom, mozda su ti dali lak sa isteklim rokom ili ti je nesto drugo smetalo :/

      Избриши
    3. Pa mozda je i to, probacu svakako..:)
      Hvala ti jos jednom na preporuci..:)

      Избриши