Marrakesh Skin Butter + giveaway

петак, јул 10, 2015 prettyandstylish 85 Comments

                        

Cao drage moje..:)


Nedavno su me ljudi iz  kompanije Marrakesh ponovo kontaktirali i ponudili da testiram jedan njihov proizvod, kao i da odaberem jedan za vas.Obzirom da sam u proslosti vec imala prilike da saradjujem sa njima, i iskustva su bila krajnje pozitivna, resila sam da  i ovaj put isprobam nesto iz njihovog asortimana.Marrakesh kolekcija proizvoda je verujem vecini vas poznata, no u njihovom asortimanu mozete naci i proizvode za negu tela.Za sve informacije u vezi samih proizvoda kao i o nacinu narucivanja, mozete pogledati na njihovom sajtu ( ovde).


                           

Danas vam malo vise pisem o Marrakesh Whip Skin buteru za telo. Pa ukoliko vas zanimaju moji utisci, i uslovi pod kojima mozete osvojiti jedan od proizvoda ovog brenda, vi onda nastavite da citate.


Proizvod dolazi u teglici od 275 ml, sto je poprilicno dosta, obzirom da se jako sporo trosi.Kao i svi proizvodi ove kompanije, takodje je potpuno prirodan, i ne sadrzi paraben, alkohol, gluten, propil glicerol i nije testiran na zivotinjama, stoga se u sastavu ne mogu pronaci tragovi zivotinjskog porekla.


                                

Tekstura samog proizvoda me je veoma privukla, jer podseca na neki mus, a iz iskustva znam da su proizvodi takvog tipa poprilicno kvalitetni.Miris istog je karakteristican za sve Marrakesh proizvode, i mozda jeste malo jaci za moj ukus.Pritom se dosta zadrzava na kozi, pa ukoliko volite jake mirise, ovaj ce vam sigurno prijati.

                               

Dolazimo do najbitnijeg dela, a to je hidratacija.Zaista, ovaj proizvod koza upija neverovatnom brzinom, i zaista osetite da je lepo nahranjena.Lagana strukura sprecava tezak i lepljiv osecaj na kozi.Iz kompanije porucuju da se  moze koristiti i za najsuvlju kozu, i sa tim cu se sloziti, obzirom da je moja dosta suva, i ovaj proizvod joj je itekako odgovarao.I posle par sati nakon  nanosenja, i dalje imam osecaj da mi je koza meka i negovana.

                      

Obizirom da je rec o prirodnim proizvodima, nisam ni ocekivala da cu se razocarati.Svakako je celokupni utisak pozitivan, i ukoliko zanemarimo miris, koji se meni licno ne dopada, sve ostalo me je odusevilo.Ukoliko tragate za proizvodom koji ce vasoj kozi pruziti adekvatnu negu, a koji pritom ne ostavlja tezak osecaj na istoj, bacite pogled na ovaj.

                                                       
                                                             ~ Sastav~



                                                     ~ DARIVANJE~

Kao sto sam i na pocetku rekla, jedna od vas ce imati prilike da osvoji Marrakesh ulje za masazu.Ali, to nije sve.Obzirom da se blizi prvi blogorodjendan, resila sam da se pored ovog u paketicu nadju jos neki proizvodi.Necu vam otkrivati koji su to, ali svakako se nadam da ce devojka koja ih osvoji biti zadovoljna.

                                                               Uslovi su:

                    
                                  1.Lajkujte fejsbuk stranicu kompanije  Marrakesh.
                                   2.Lajkujte fejsuk stranicu mog  bloga.
               3.  Podelite ovaj post na svojoj fejsuk stranici i ukoliko zelite zapratite me preko GFC.
                4.U komentarima mi ostavite svoju e~ mail adresu, kao i ime pod kojim me pratite.

              Molim vas da ispunite sve navedene uslove, jer nepotpune prijave necu uzimati u obzir.
Darivanje vazi samo za devojke iz Srbije, i trajace do 20.07.2015. godine.

                                                      ~ Zelim svima puno srece~



                                                          To bi bilo sve za danas..:)

                             Da li ste probale ovaj skin butter, i kakvi su vasi utisci? 
                                        Da li koristite jos neke Marrakesh proizvode?

                                                          Do narednog posta..:)
                                                                   MiMi..:***

85 коментара:

  1. Nisam imala priliku da koristim ni jedan Marrakesh proizvod, nadam se da cu imati srece koristiti ulje :D veliki pozdrav :) <3
    nela_bekcic@yahoo.com
    Fb Danijela Bekcic

    ОдговориИзбриши
  2. Do sada nisam probala Marrakesh proizvode, ali se nadam da cu uskoro imati priliku. :)
    FB: Katarina Pavlović
    e-mail: katarinapavlovic991@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Isti su nam utisci, samo što mi se i miris dopada :) Super recenzija ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман11. јул 2015. 13:15

    Mila
    maza3355@hotmail.com fb Garderoba Nakit
    Probala sam njihov tretman za ispravljanje kose i odusevljena sam :)
    Znas da volim tvoj blog i jedva cekam da vidim ko je pobednik nagradne igre jer je poklon predivan :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, i ja sam ga probala, i odlican je..:-)
      Hvala ti puno draga, nadam se da ces imati srece, da mozda i osvojis ovaj poklon..:-) :*
      Hvala ti sto si ucestvovala...:-)

      Избриши
  5. FB: Tanja Petrovic
    e-mail: tanjapetrovic28@hotmail.com
    Nisam probala do sada njihove proizvode,nadam se da hocu. :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Zvuči odlično, no sigurno ga, kao i svih dobrih proizvoda, nema u RH. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu sa sigurnoscu da ti kazem, ali ukoliko ih nema, nadam se da ce uskoro biti dostupni..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
  7. Buter je divan, očaravajuć ali ja želim i da se masiram :)
    srecajezdravlje@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Fb lolin svet
    Nisam probala Marrakesh proizvode.

    ОдговориИзбриши
  9. FB: Nevena Jovanovic
    nevena88jovanovic@yahoo.com
    Do sada nisam koristila Marrakesh proizvode ali koliko citam utisci mnogih su da je rec o sjajnim proizvodima, sveca mi je privukla najveću pažnju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaju super proizvode, ukoliko budes bila u prilici obavezno probaj..:-)
      Hvala ti sto si ucestvovala..:-)

      Избриши
  10. Aleksandra Stanković13. јул 2015. 01:55

    Nisam probala ovaj skin butter kao ni ostale njihove proizvode ali sam citala o njima i bas ih hvale. :)

    Fb:Aleksandra Stanković
    sssstankovic@outlook.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo prilike da probas...:-) Imaju odlicne proizvode..:-)
      Hvala ti sto si ucestvovala..:-)

      Избриши
  11. Nisam probala njihove proizvode ,a li evo prilike!
    Olivera Babić
    olivera499@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. Jasmina Draskovic Zdravkovic
    jaca_1979@yahoo.com
    Potpuno se slazem sa svim sto si napisala,proizvod jeste super,ali za moj ukus ima prejak miris, bar za leto, u zimskom periodu vec moze da prodje. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti sto si ucestvovala..:)
      Da, kao zimski miris je super, za leto je malo previse tezak..:)

      Избриши
  13. Анониман13. јул 2015. 02:55

    milanaglavan@ymail.com
    fb: Milana Glavan

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман13. јул 2015. 03:32

    Marina Banović ,banovicmarina63@gmail.com Nisam imala prilike da koristim nijedan njihov proizvod ali se nadam da cu biti srecne ruke :)

    ОдговориИзбриши
  15. Nisam koristila Marrakesh kozmetiku. Verujem da je sjajna i egzoticnog mirisa :))
    fb-Aleksandra Gagic
    aleksandragagic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, miris im je dosta orijentalan i prirodan, tako da verujem da bi ti se dopali..:))
      Hvala ti sto si ucestvovala..:)

      Избриши
  16. Анониман13. јул 2015. 04:32

    FB: Jelena Djurdjevic
    jelenadjurdjevic90@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  17. Nisam probala njihove proizvode.
    Fb: Desanka Savic
    GFC: Desanka Daca Savic
    dsavic16@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  18. Nisam probala ali sam čula dosta pozitivnih komentara o Marakesh proizvodima a ja inače jako volim butere, mleka, ulja sve što se maže :-)
    Dragana Kovacevic
    drkovacevic05@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnoge devojke ih hvale..Kao i ja, tako da te potpuno razumem..:)
      Hvala ti sto si ucestvovala..:)

      Избриши
  19. Nisam probala Marakesh proizvode ali sam cula svsta nesto i to sve lepo o njima pa bih volela da probam
    Pratim te kao Marina Suncica na fb
    gfc Marina Makeup
    Veliki pozdrav za tebe!

    ОдговориИзбриши
  20. Nisam probala sjajne i lepe Marakesh proizvode...a naravno da bih volela! :)
    Kao i svaka dama koja o svom licu i telu vodi računa...volela bih da vidim u čemu je tajna ove divne kozmetike... jer je zaista mnogi hvale!
    Srećno svim damama! :)

    Pratim na FB: Snezana Rančić

    E- mail: snezarancicbgd@gmail.com

    Veliki pozdrav i srecan rad Vam zelim! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti sto si ucestvovala, i eto zelim i ja tebi puno srece, pa da mozda i osvojis nagradu..:)

      Избриши
  21. Nisam još uvek probala ništa njihovo, možda mi se sad posreći pa dobijem šansu da probam :D

    FB: Aleksandra Jovanovic
    aleksandrajovanovic.bloger(at)gmail.com

    ОдговориИзбриши
  22. zeljkavesic94@gmail.com
    na fb sam podelila na svojoj stranici Only girl in the world :)

    ОдговориИзбриши
  23. FB Aleksandra Pantelic anapantelic.86.ap@gmail.com Savrsena nagrada...do sada nisam imala priliku da isprobam,nadam se sreci...pozdrav

    ОдговориИзбриши
  24. Анониман13. јул 2015. 15:17

    Nisam probala ali sam cula reci hvale na njihov racun i bas bih volela da probam.
    Fb:Aleksandra Stojanovic
    Mail:stojanovicaleksandra2@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  25. Nisam probala, bas bih volela :D
    kristinadjokicesn@gmail.com
    fb: Kristina Doživotno
    gfc: Kristina Djokic

    ОдговориИзбриши
  26. Jos uvek nista njihovo nisam probala, ne bi bilo lose... :)

    Hvala na prilici da osvojimo poklon. Odradjeno sve.
    fb. Vanja Stevanovic Masalin
    pratim blog jos od ranije kao A Mug of Cocoa
    email vanjavales@gmail.com

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  27. Nažalost nisam imala prilike da probam ništa njihovo...
    eto možda me neka sreća pogleda ovaj put! :)

    Salu na stranu...
    SREĆNO DRAGE MOJE DAME...DEVOJKE I MAME! :*

    Fb: Katarina Kaća Borić

    mail: katarinaboric51@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nikad se ne zna, mozda ovoga puta budes srecne ruke..:*
      Hvala ti sto si ucestvovala..:)

      Избриши
  28. Анониман14. јул 2015. 14:34

    fb Mala Mina
    andjelijatm92@hotmail.com
    srecno :))))

    ОдговориИзбриши
  29. Volela bih da probam ovaj proizod!
    Radoslava Grujic
    radoslava.grujic@gmail.com
    www.facebook.com/radoslava.grujic

    ОдговориИзбриши
  30. Анониман15. јул 2015. 04:39

    Nisam probala nista njihovo a bas bih volela. :-)
    tixi80@live.com
    Tijana Mladenovic

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zelim ti puno srece, i ko zna, mozda i osvojis nagradu..:)
      Hvala ti sto si ucestvovala..:)

      Избриши
  31. Анониман15. јул 2015. 07:29

    na fejsu pratim pod Dzesika Rebit, sve lajkovano i podeljeno :)
    dorotejapetkovski@gmail.com
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100010123412774

    ОдговориИзбриши
  32. FB: Jelena Jeki
    mail: jelena.kosanov@gmail.com
    GFC: Jelena Kosanov

    ОдговориИзбриши
  33. FB: Milena Mika Petrovic
    mail: milenastojiljkovic@gmail.com
    GFC: Milena Stojiljkovic

    Imala sam tester sampona, regeneratora i ulja Marrakesh, probala sam, zaista je super, kosa mi je bila kao svila tada, a tek miris, fantazija. Medjutim, cena mi ne odgovara. Cekam neki popust kod njih na sajtu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti sto si ucestvovala..:)
      Pa proizvodi su odlicni, ali cena jeste malo veca, stoga se nadam da ce uskoro biti nekog popusta, pa da mozes da isprobas full size proizvod..:)

      Избриши
  34. FB: Marina Cvetković
    mail: marina.filum@gmail.com Nisam imala priliku da isprobam Marrakesh proizvode, a volela bih :-) Veliki pozdrav :-)

    ОдговориИзбриши
  35. Анониман17. јул 2015. 02:15

    fb Ana Buculov, bozanam1966@gmail.com, pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  36. Анониман17. јул 2015. 06:22

    Pozdrav
    Fb: Branka Mladenovic
    brankamladenovic100@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  37. Анониман18. јул 2015. 02:34

    Pozdrav i srećno!
    Boško Anči
    galijana03@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  38. Анониман19. јул 2015. 11:19

    FB: Jelena Djurdjevic
    jelenadjurdjevic90@yahoo.com
    Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
  39. super poklon :) ni ja nisam probala Marrakesh, mada se suska da su odlicni :)
    FB: Suzana Petrovic
    suzanasezovem@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  40. Анониман20. јул 2015. 01:05

    Jasmina Makuljević
    jassm23@gmail :)

    ОдговориИзбриши
  41. FB: Ivana J. Khan
    viktoruttaran@gmail.com

    ОдговориИзбриши