Manicure of the week ~ Essie Blanc

уторак, јул 07, 2015 prettyandstylish 13 Comments

              

Cao drage moje..:)

Danasnji post, kao sto ste vec i u naslovu mogle da procitate, ce biti posvecen manikiru nedelje.Ovog puta pisem vam o svom omiljenom laku, koga izmedju ostalog  posebno volim u ovo doba godine.Radi se o Essie laku, u svima vec dobro poznatoj nijansi Blanc.


                          


Od svih lakova koje sam do sada probala, Essie su mi uvek broj jedan.Odlicna pigmentacija, precizna i dovoljno siroka cetkica, kao i postojanost, su samo neki od razloga zasto ih i dalje rado kupujem.

                              
Krec beli lak je nesto sto je u mom slucaju uvek dobar izbor, kada sam neodlucna po pitanju nijanse koju cu namazati.Medjutim, problem sa ovom nijansom je taj sto cesto ume da izgleda neujednaceno i vestacki na noktima, i sve dok nisam otkrila ovaj, retko kada sam se usudila da ih kupujem.

                               

Tekstura ovog  laka je zaista fina, ni pretecna ni pregusta.Zahvaljujuci sirokoj pljosnatoj cetkici, boja na noktima izgleda ujednaceno, bez onih ruznih prugica koje cesto ostaju.Pigmentacija istog  je odlicna i sa dva tanka sloja, dobijate punu boju.Vrlo brzo se susi, pa ukoliko niste ljubiteljke brzosuseceg nadlaka, imajte ovo u vidu.Kao sto sam vec i naglasila, lakovi ovog brenda su jako dugotrajni, i meni se nakon pet dana nosenja, oguli vrlo malo u predelu zanoktica.Pritom, obicno ga nosim bez nadlaka.

                                               ~ Izgled na noktima~



Zaista je ovaj lak moj miljenik, i mogla bih neprestano da ga nosim. Ukoliko tragate za dobrim krec belim lakom, svakako obratite paznju na ovaj.Cena je oko 800 dinara, no trenutno ga mozete naci na snizenju u svim drogerijama za 627 dinara.



                                                 Toliko od mene za danas..:)

                           Da li koristite Essie lakove? Koja je vasa omiljena nijansa? 
                                          Da li ste probale ovaj i sta mislite o njemu?:)
                                                     Do narednog posta..:)
                                                         MiMi..:***


   



13 коментара:

  1. Анониман7. јул 2015. 05:33

    Ovaj lak je odličan, imam ga i ja, pravi kreč beli lak koji ne ostavlja "ćelava" mesta :D
    Super post :)

    ОдговориИзбриши
  2. Thank you very much .. :) I will of course .. :) Thank you for your comment .. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se uopće ne sviđa, na slici uopće ne izgleda kao da se ravnomjerno nanosi, nikad ga ne bih kupila, za 80 kn ima da bude savršen. Probala sam neki srebrni Essie i bio mi je odličan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na slici ne izgleda najbolje, zbog osvetljenja, inace je u prirodi zaista ujednacena boja..Svakako stvar ukusa..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. i like the white nails look. essie is a great brand

    ОдговориИзбриши