Ten iz bocice ~ Da ili ne?

субота, јул 04, 2015 prettyandstylish 8 Comments

                           


Cao drage moje..:)


U danasnjem postu zelim malo vise da govorim o sredstvima za samopotamnjivanje, kao i o mom iskustvu sa njima.Naime, posto imam jako svetao ten, veliki problem mi predstavlja da leti dobijem malo boje.Obicno izgorim, bez obzira na zastitni faktor kreme koju nanosim, i to je celokupna prica.Nikada nisam imala jasan stav, kada je rec o proizvodima za samopotamnivanje, ali nakon sto sam isprobala ova dva, to se svakako promenilo.




U ovom tekstu zelim da sa vama podelim svoje utiske o Sun Dance spreju i Loreal Sublime Bronze kremi za samopotamnjivanje.Ukoliko zelite da saznate nesto vise, nastavite da citate post..:)

               
                                           ~  Sun Dance transparentni spej ~ 



Proizvodjac tvrdi da se sprej moze koristiti kako za telo tako i za lice.Kao i pre nanosenja svakog sredstva za samopotamnjivanje, potrebno je uraditi detaljan piling i dobro nahraniti kozu losionom za telo.Za ovaj sprej jos i navode da obezbedjuje ujednacenu boju vec nakon nekoliko sati.Dolazi u bocici od 150 ml i prijtnog je mirisa.
                  
Dobra strana ovog spreja je sam taj nacin nanosenja koji podseca na air ~ brush sistem koji se koristi u salonima, i to me je izmedju ostalog privuklo da ga kupim.Medjutim, ostalo mi se nikako ne dopada, pogotovo sto  kozu i nakon tri nanosenja ucini samo jos vise naranzastom.Srecom, pa se boja lako skida, tako da ukoliko ipak odlucite da isprobate ovaj sprej imajte to u vidu.

                    
                                                          ~ Sastav~

                                     

                                             




                                                 ~ Loreal Sublime Bronze Gel ~

                           

Tonirana formula ovog gela omogucava lakse nanosenje, jer vidite gde ga razmazujete.Formula je obogacena derivatom AHA, koji potpomaze dobijanje ujednacenog tena.Proizvod dolazi u tubici od 150 ml, i ima karakteristican miris koji uglavnom poseduje i vecina slicnih.

                                 


Sto se ovog gela tice, mislim da sam o njemu citala mali milion recenzija u kome su devojke imale samo reci hvale.Zaista sam ocekivala mnogo, a iskreno potpuno sam se razocarala.Dopada mi se sto ima tu toniranu formulu, koja vam stvarno dosta pomaze u procesu same aplikacije, jer mozete da vidite gde ste vec nanosile, a gde ne.Sadrzi sitne reflektujuce cestice, koje zaista nakon nanosenja daju telu lep izgled, i imate utisak da ste istog trenutka potamneli.


                                     


No, nakon  par sati (bar je tako bilo u mom slucaju), postala sam narandzasta.Znam da se kod devojaka svetlije puti to cesto desava, i da morate da ponovite proces par puta, ali i nakon tri koriscenja rezultati nisu bili dobri.Nisam imala fleke, ali boja je jednostavno bila grozna.Najgore od svega je to sto se ista,  pretesko skida, tako da sam tu imala velikih problema.Pokusala sam sve, pocevsi od limunovog soka, sode bikarbone, hidrogena, raznih pilinga i posle mnogo muke sam uspela da je uklonim, ali mi je trebalo par dana.


                         

Svakako sada znam da sam  protiv ovakvih proizvoda, i da ih vise necu koristiti.Jednostavno, u mom slucaju se nisu dobro pokazali, i ja ih ne preporucujem.Moje misljenje je da na nasem trzistu jos uvek nema dobrog proizvoda, koji bi se koristio u ovu svrhu, jer jednostavno svi daju tu narandzastu boju koja ume da izgleda dosta prljavo i neuredno.Cena Loreal gela je oko 1000 dinara, a Sun Dance spreja oko 300. Svakako ukoliko se odlucite da ulozite u skuplji proizvod, nece uvek znaciti da ce te dobiti zeljeni rezultat.



Toliko od mene od za danas..:) Nadam se da vam se dopao post..:)

                                         Da li ste probale ove proizvode, i sta mislite o njima? 
                                Kakva su vasa iskustva sa sredstvima za samopotamnjivanje?

                                               Do narednog posta..:) Mimi..:***




8 коментара:

  1. Анониман4. јул 2015. 03:10

    Cula sam mnogo pohvala za ovaj Sublime bronze gel, stvarno bih mogla da probam. :)
    Super post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svakako probaj, mozda ce tebi vise odgovarati nego meni..:) Hvala..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Za Lorealovu kremu za samopotamnjivanje sam čula da je loša. Ja trenutno koristim Ziaja losion i zadovoljna. Nisam narandžasta, a daje samo blagu boju. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno su misljenja podeljena..:)
      Nisam znala da i oni imaju svoju kremu za samopotamnjivanje.Svakako mi je drago da si zadovoljna rezultatom iste..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Анониман4. јул 2015. 12:58

    Ja L'Oréal koristim već godinu i po dana i prezadovoljna sam, nema fleka boja izgleda jako prirodno i niko ne može da veruje da je to veštačka boja.. Pretpostavljam da se različito razvija boja u odnosu na podton, nemam drugo objašnjenje, ja sam isto jako bela i uopšte ne izgledam narandzasto, šteta što tebi ne odgovara :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da tebi odgovara..:)
      Pa i ja mislim da je najverovatnije do toga, jer mi nista drugo ne pada na pamet..:/
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Nikad nisam imala sreće s tenom iz bočice, bilo koja marka bila u pitanju. Najbolje all natural i cao zdravo. Već imam prirodno fleke po telu pa mi nisu potrebne i te "prljave", :) :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isti slucaj..:)Slazem se potpuno sa tobom, jos ako prirodno brzo crnis nema brige..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши