June Favorites

четвртак, јул 02, 2015 prettyandstylish 7 Comments


Cao drage moje.:)


Obzirom da smo vec zagazile u novi mesec, u danasnjem postu vam pricam o svojim junskim favoritima.Proslog meseca sam  imala priliku da isprobam dosta novih proizvoda, od kojih su me neki odusevili, neki razocarali, a o pojedinim  jos uvek nemam odredjeno misljenje. Nemam mnogo favorita, i vecina pripada ovom dekorativnom delu. Ukoliko vas zanima sta sam to volela i rado koristila u proteklom periodu, nastavite da citate post..:)



Sto se preparative tice, kao sto sam vec i spomenula imam samo dva proizvoda, i rec je o mojoj  Eucerin Active Porin Aktive ekipi. Radi se o obicnoj i okoloocnoj kremi.Iako ove proizvode koristim neki duzi period, ne znam iz kog razloga ih tek sada postavljam u favorite.Uglavnom, dva savrsena proizvoda, koji odlicno rade svoj posao, i pritom su idealni za ove tople dane. Ukoliko vaz zanima nesto vise o njima, bacite pogled na ova dva   linka.



Prelazimo na vama svakako interesantniji deo, a to je dekorativa..:) Prvi i najveci favorit u ovom rangu je Too Faced Chocolate Bar  paleta, koju koristim svaki dan i koju najblaze receno obozavam.Jedina palete koja mi nije brzo dosadila, i koju bih mogla do kraja zivota da koristim.Sve boje u paleti potpuno odgovaraju mom ukusu.Pored toga,  pakovanje je prelepo, a sam miris, koji je sto posto cokoladni, je nesto zbog cega jos vise volim ovu lepoticu.Svakako ocekujte recenziju..:)



Takodje, medju favoritima se nasla i Max Factor Masterpiece Transform  maskara, o kojoj sam vec pisala, pa da vam ne bih ovde previse duzila zasto je volim, procitajte ovaj post.



Real Techniques powder brush, je cetkica koju sam najvise koristila u proslom mesecu.Oduvek sam zelela cetkicu koja je dovoljno velika da moze da obuhvati celo lice, i samim tim dodatno mi olaksa nanosenje proizvoda u kamenu ili prahu.Ova je u tu svrhu zaista odlicna, i preporucujem je svakako.


I poslednja dva proizvoda su Bourjois Bronzing Powder i Bourjois Rouge Edition Velvet tecni mat ruz.  Uzivala sam u koriscenju cokoladnog bronzera, obzirom da sam dobila malo boje, pa na mojoj kozi vise ne deluje prenarandzasto.O njemu vise ovde.



Bourjois tecni karmin u broju  07 ~ Nude Ist, je slobodno mogu reci jedini karmin koji sam nosila svakodnevno, i nije mi dosadio.Takodje sam pisala odvojeni post o ovim tecnim ruzevima, pa bacite pogled na ovaj link.




Ovog meseca imam  samo jedan proizvod koji me je razocarao, a to je Golden rose Cuticle Remover Gel. Meni on  nije odgovarao, jer neko moje misljenje je da ne radi ono sto bi trebalo, i sto izmedju ostalog proizvodjac tvrdi.Osim prijatnog ruzinog mirisa, ne vidim jos koju  pozitivnu stranu ovog proizvoda, tako da vam preporucujem da ga zaobidjete.


                                      Toliko od mene za danas.:)


                                     Da li imamo zajednickih favorita? 
              Sta vi mislite o ovim proizvodima, ukoliko ste ih probale?

                                       Do narednog druzenja..:) Mimi..:***





7 коментара:

  1. Too faced senke su mi zaista jedne od omiljenih iako nisam probala bas ovu paletu. Ona je na mojoj wishlisti tako da se nadam da cu se uskoro i nje docepati :) Nijanse su mi savrsene i dopada mi se sto mogu da ih koristim preko dana (buduci da sam vec nagomilala dosta smokey eyes paleta koje ne koristim toliko cesto). Ocekujem full recenziju ;)

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se u potpunosti sa tobom..:)
      Uskoro pisem malo vise o njoj..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Maskara koju merkam mesecima, hmh. :) Jesi li mozda upoznata kakva je linija Eucerin DermoPURIFYER?

    http://precizna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je odlicna maskara..:)
      Nazalost nisam, cula sam za tu liniju proizvoda, ali nisam nista isprobala iz nje, pa ne bih mogla nista preciznije da ti kazem..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Divni favoriti posebno me mami Masterpiece Transform :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopadaju..:)
      Nadam se da ces je isprobati..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши