Eucerin Aquaporin Aktive Leichte Creme

четвртак, јун 04, 2015 prettyandstylish 10 Comments


Cao drage moje..:)

Svaka od nas zna  koliko je hidratacija bitna za lep i zdrav izgled koze.Naravno da tome najvise doprinosi voda, koju treba svakodnevno konzumirati u vecim kolicinama, ali ne smemo ni zaboraviti svakodne negu koju nasa koza zahteva.Cesto se desava da tokom ovih letnjih dana izbegavamo kreme za lice, prvenstveno jer znaju  da budu dosta teske i neprijatne.Danas zelim da sa vama podelim utiske o jednoj, koja je potpuna suprotnost, prvenstveno jer je posebno formulisana da optimalno distribuira vodu unutar koze.Rec je o Eucerin  Aquaporin  Aktive hidratantnoj kremi.  Ukoliko zelite da saznate vise o njoj, nastavite da citate tekst..:)






Dolazi u prakticnoj tubici, koja u sebi sadrzi 40 ml proizvoda.Miris je prilicno blag, gotovo neutralan i ne zadrzava se dugo na kozi.Tekstura ove kreme je izuzetno lagana, i koza je zaista brzo upija.Pritom vam ne ostavlja tezak osecaj na licu, koji bar meni ume jako da zasmeta, narocito tokom ovih letnjih meseci.





Iz Eucerina porucuju da je ova krema prilagodjena  potrebama normalne i mesovite koze.Potpuno bih se slozila sa njima, jer zaista njen nivo hidratacije najvise odgovara osobama sa ovim tipovima koze.



Ova krema je zaista moje veliko otkrice, i nesto sto je uveliko postalo deo moje svakodnevne nege lica.Nisam uspela da joj pronadjem manu, jer sam se zaljubila u nju vec nakon prvog koriscenja.Veoma prija mojoj  kozi, pritom je zaista lagana, i gotovo da je ne osecam na licu.Nije mi izazvala nikakve nezeljene reakcije, sto je svakako plus, obzirom da moja koza lica zna da odreaguje na promenu nekog proizvoda.Svakako zelim da vam preporucim ovu kremu.Ukoliko tragate za proizvodom koji je lagan, a koji ce vam istovremeno i lepo hidrirati kozu, preporucujem da pogledate ovaj.





~Izgled kreme~



Cena Eucerin Aquaporin kreme je 1400. dinara, i svakako vredi tih para. Mozete je nabaviti na svim mestima koja prodaju Eucerin proizvode.


                Dosli smo do kraja..:) Nadam se da sam uspela da vas zainteresujem za ovaj proizvod.:)

                              Da li ste probale ovu kremu, i sta mislite o njoj?
                                                        Do narednog posta..:) MiMi..:***



10 коментара:

  1. Ja sam je probala na uzorku i stvarno je odlicna krema.

    ОдговориИзбриши
  2. Vise nego odlicna kremica je ovo!! Volim Eucerin proizvode! :DDDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slazes..:) Delimo istu ljubav prema Eucerin proizvodima..:)
      Hvala ti na komentaru..:D:D

      Избриши
  3. Анониман5. јун 2015. 15:13

    Nisam probala ali bi mi dobro došla u ovom periodu jer mi je koža poludila koliko je suha. Super post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..:) Postoji jos jedna verzija koja je koncentrovanija, pa mozda bi ti ona vise odgovarala, obzirom da imas suvu kozu..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Анониман6. јун 2015. 14:48

    Mila Peric
    Ovu kremu nisam probala ali obozavam Eucerin proizvode :)

    ОдговориИзбриши