ELF Face Makeup First Impressions

среда, октобар 05, 2016 prettyandstylish 15 Comments


Cao drage moje..:)

U danasnjem tekstu, zelim da sa vama podelim svoje prve utiske o nekim E.L.F. proizvodima za lice, koje testiram skoro dve nedelje.Kako sam prilikom prosle kupovine proizvoda ovog brenda bila jako zadovoljna, odlucila sam da isprobam jos koje, a kako sam zadovoljna saznajte u nastavku teksta.



Pocecu sa puderom u stiku, koji dolazi u mat crnom pakovanju,i naizgled  deluje sasvim korektno.Nijansa je najsvetlija, i cini mi se da na iHerb sajtu imaju samo tri nijanse iz kolekcije, sto je po meni veliki minus.Razlog zasto sam ga uzela je zato sto je na njemu naznaceno da je hidratantan, a kako su svi puderi u stiku koje sam do sada probala stvarno takvi i bili, smatrala sam da ce mi odgovarati.


Kada sam ga isprobala na ruci, ucinio mi se jako dobrim, kremastim, lako se razmazivao, i cinilo mi se da ima srednju pokrivnu moc, sto je meni i vise nego dovoljno.Medjutim, ukoliko imate kombinovanu, ili potuno suvu kozu, ovaj puder ce za vas biti nocna mora.
Na licu se kaci i za najmanji suvi deo, samim time izgledate kao guster.Na kozi koliko ga god blendali izgleda neuredno, ostaje na istoj u parcicima, bukvalno je nemoguce naneti ga.Pritom, dosta oksidira, pa nakon par sati izgledate kao da ste promasili dve nijanse pudera.
Mada je cena 6 dolara, topla preporuka je da ga preskocite.



Sledeci proizvodi su hajlajter i korektor, tacnije vec i na slici mozete videti kakav je raspored.Sto se hajlajtera tice, dosta je vodenast, vrlo slabo ostaje na kozi, i sadrzi vrlo malo reflektujucih cestica, te ako volite hajlajtere kao i ja, preko njega morate naneti neki koji je u praskastom stanju.
Sa druge strane je korektor, koji kao i hajlajter ima praktican aplikator, medjutim sam proizvod me je razocarao.Ukoliko nemate problema, ili potrebe za puderom i jednostavno prelazite direktno na korektor, odmah ovaj preskocite, jer vam nece prekriti bukvalno nista.Jako je vodenast, kao i gore spomenuti hajlajter, slabo pigmetovan, i pokriva jako malo, gotovo nimalo.Ja sam veliki fan korektora, obozavam ih, ali ovaj je najgori koji sam do sada probala.Ukoliko zelite da ga koristite, cinite to u kombinaciji sa nekim malo pigmentovanijim korektorom, mada vam savetujem da ga nikako ne kupujete.






Poslednji proizvod jeste puder za setovanje, koji mi se jako dopada.Dolazi u jednostavnom crnom mat pakovanju, sa sundjerom i malim ogledalom na unutrasnoj strani.Struktura ovog pudera je jako fina, puterasta, i ima dosta dobru pokrivnu moc.




Lepo setuje sminku i ne isusuje dodatno kozu. Kozi ne daje vestacki ili brasnjav izgled, sto je jako veliki plus.
Ukoliko trazitte dobar puder za setovanje sminke po pristupacnoj ceni, bacite pogled na ovaj.




I to bi bilo sve sto se tice mojihutisaka o ovim proizvodima.Verujem da necu menjati misljenje o ovim proizvodima, jer sam neke pokusavala svakodnevno da koristim i jednostavno nije bilo svrhe, jer su za moju kozu zaista losi. Mozda bi nekoj devojci sa drugacijim tipom koze odgovarali, no u mom slucaju su totalni promasaj, tacnije prva dva pomenuta.


Da li ste probale neke od ovih proizvoda i kakvi su vasi utisci?

Do narednog posta..:)

MiMi..:***


15 коментара:

  1. Nisam isprobala, i dobro da nisam hahaha. Iako ti ovaj proizvod nije funkcionirao ELF ima sigurno puno super stvarčica (tako barem kažu strane blogerice). :P

    CANDY MAKEUP GIRL

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista je dobro sto nisi, bar ove, jer su dva totalna katastrofa..:) Svakako da ti to tvrdim, jer sam probala par koji su odlicni, ali ovi zaista to nisu..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Žao mi je da ti ovi proizvodi nisu odgovarali, hvala na preporuci što zaobići. Ja sam od Elf-a isprobala samo neki set trepki i bile su katastrofa - umjetne, preduge i neudobne.
    Iva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu, samo sam zelela da pomognem, jer mislim da za isti taj novac se mogu naci mnogo bolji proizvodi.:)Bas mi je zao sto si imala to neprijatno iskustvo, nadam se da se nece ponoviti..:(
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Planiram da probam njihov broner, posto sam citala kod tebe da si zadovoljna njime, ali ove cu svakako preskociti..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bronzer je stvarno odlican, i sigirna sam da ce ti se svideti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Ja sam koristila ovaj korektor, i slazem se da je potpuno grozan, nista ne pokriva, i samo napravi haos na licu, uzasan je potpuno..:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da su nam misljenja ista, i da slazes sa nom da je ovo totalno promasen proizvod..:(
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Ovaj puder za setovanje mi se cii dosta dobrim, mogla bih da ga narucim jer mu je cena bas dobra..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista je dobar, plus dodaje blagu pokrivnu moc, tako da ima sve preporuke..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. Odlican post, kratko, jasno i sa svim neophodnim informacijama..:)

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su bas lepe..:) Hvala na ovoj iskrenoj recenziji, sad znam sta cu zaobici..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komplimentu za fotografije, to je uvek lepo cuti..:) Nema na cemu, drago mi je da je ovaj post bio od pomoci..:)

      Избриши
  8. Prvo sto zelim da isprobam od Elf-a jesu cetkiceee :)
    Odlican post :) <3

    ОдговориИзбриши