September favorites 2016

недеља, октобар 02, 2016 prettyandstylish 20 Comments

Cao drage moje..:)

U danasnjem postu, zelim da sa vama podelim svoje proslomsecne favorite, i ovog meseca imam mnogo vise proizvoda za negu, nego dekorative, sto mi je jako cudno, jer je obicno drugacije.
Pocetkom proslog meseca sam kupila neke nove proizvode, neki su mi se jako dopali, neki i ne bas, ali oni koji jesu, su definitivno zasluzeno u favoritima.Pa hajde da krenem redom.

Prva stvar jeste Heritage Store ruzina vodica, koja je nesto najsavrsenije sto sam probala.Ova vodica je napravljena od samo dva sastojka , latica i vode, i zaista ima jak i prirodan miris ruze, sto je ogroman plus.Odlicna je za lice, pre sminkanja, ili nakon istog za setovanje sminke, takodje i kao tonik, ili body mist.Sve preporuke.


Zatim Now Solutions bademovo ulje, koje je najbolja stvar za lice, bar u mom slucaju, i mada ja licno volim i kokosovo,  ovo mi je dosta prakticnije.Zaista, ulja za lice su nesto najbolje za vasu kozu, i bez obzira koje odaberete, bolje je od svake kreme.



Sledeci proizvod je Alba botanica , gel koji ima ulogu da smanji naduvenost ociju ujutru, i meni je ovo nesto presavrseno.Ja imam problem da su mi u 90 posto slucajeva, ujutru oci bas naduvene, tako da ovaj gel  hladi moju okoloocnu regiju, samim time doprinosi da se otok smanji.



Sledeci proizvod je nesto o cemu sam jako dosta slusala, a to The Originals Contitioner  .Probala sam i sampon, i njega koristim u kombinaciji sa regeneratorom, ali za vise utisaka o njemu mi treba vremena.Ovaj regenerator drzite dva minuta na glavi, i nakon toga vam je kosa predivna.Ali zaista, jako mekana, sjajna, na dodir savrsena, tako da ovaj proizvod ima sve moje preporuke, i sigurno cu nabaviti zalihe.



Na kraju pomenucu novi omiljeni Eo losion za telo sa mandarinom i vanilom, koji je izradjen od prirodnih sastojaka,jako lepo neguje, koza ga brzo upija, ali i nakon 12 sati, i dalje imate onaj osecaj koji je isti kao kada ste naneli losion.Pritom, miris je savrsen, i dugo ostaje na kozi.



Sto se tice dekorative, vratila sam se svom Sephora puderu, i podsetila se zasto ga toliko volim.Vec vise puta sam pricala o njemu, pa necu da duzim, ali jedan od boljih za mene.



I to bi bilo sve za ovaj post..:) Nemam bas mnogo proizvoda, nadam se da ce ih sledeceg meseca biti vise, ali ovo su bili neki koje sam obozavala u proteklom periodu..:)


Da li ste probale neke od proizvoda, i kakva su vasa iskustva?
Imamo li zajednickih favorita?

Do narednog posta...:) MiMi..:***

20 коментара:

  1. TReba mi ovaj gel za oci, kazi mi gde ga mogu nabaviti? Prelepe slike.

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala nijedan od proizvoda, ali planiram da probam ovaj regenerator i sampon, posto sam cula samo reci hvale.

    ОдговориИзбриши
  3. NIsam probala nijedan proizvod, ali mislim da cu kod nas potraziti bademovo ulje, jer kako imam suvu kozu sigurno ce mi se dopasti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Badomovo ulje je pravi spas za suvu kozu, kao i ulja generalno, tako da sve preporuke.:)

      Избриши
  4. Zanimljivi favoriti. Nisam koristila ni jedan od ovih proizvoda. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  5. Sephorin puder mi se cini izuzetno dobrim, moracu da ga probam nekad. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno ga probaj nekada, znci fenomenalan je, a cena mu je smasna, cak je i pristupacniji od mnogih drogerijskih..:)

      Избриши
  6. Puno novih i zanimljivih proizvoda, jedva cekam vise utisaka.

    ОдговориИзбриши
  7. Probala sam ruzinu vodiu ovog brenda i jako mi se dopala, kupujem je vec treci put.

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam probala nista od ovih proizvoda ali mi se puder bas cini dobrim i moracu da ga nabavim.:)

    ОдговориИзбриши
  9. Meni se ovaj gel za oci cini bas dobrim i verujem da bi mi bio od pomoci.Odlicni favoriti, novi i zanimljivi..:)

    ОдговориИзбриши
  10. Bas mi se dopada sto pises o nekim novim proizvodima, vise mi je dosadilo da pi svim blogovima citam samo jedno isto.Bravo draga..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnim recima, zaista se trudim da ubacim nesto novo i zanimljivo..:*****

      Избриши