September favorites 2015

понедељак, септембар 28, 2015 prettyandstylish 28 Comments

Cao drage moje..:)


Kako se ovaj mesec blizi kraju, u danasnjem postu vam pisem o svojim favoritima.Iskreno, nemam ih puno ovog meseca, ali svakako sam zelela da podelim sa vama svoje kratke utiske o njima.Ukoliko vas zanima sta sam sve volela i rado koristila, nastavite da citate post..:)


                                                               ~ Preparativa~





Pocecu sa proizvodima koji su namenjeni nezi koze lica, i prvo bih pomenula Bioten tonik sa ekstraktom pamuka koji je pre svega namenjen suvoj i osetljivoj kozi.Iskreni sam ljubitelj Bioten kozmetike, prevashodno jer je prirodna, i ne sadrzi paraben, parafin i vestacke boje.Isti slucaj je i sa ovim tonikom, koji super ocisti kozu, ukloni i najmenju necistocu, ili tragove sminke, a pritom vam nece istu isusiti.
Zatim je tu i Garnier Essentials krema takodje namenjena nezi suve koze.O njoj mozete vise procitati ovde , a ono sto bih vam izdvojila kao najvaznije jeste da odlicno odgovara potrebama suve koze, nije teska na licu, brzo se upija, i odlicna je kao baza za sminku.




Afrodita mleko za telo sa jojoba uljem i shea puterom je moj naredni favorit.Vec sam potrosila jednu bocicu, i u pocetku i nisam bila bas odusevljena, medjutim od kada koristim ovu drugu promenila sam misljenje.Fino neguje, nije masno, koza ga brzo upija, i predivan miris ovog proizvoda se dugo zadrzava na kozi.

             


Verujem da vecina vas ne voli suva i ispucala stopala, a kako ja sa dolaskom hladnijeg vremena imam manjih problema sa njima, odlucila sam da isprobam ovu Balea turpiju za stopala, i zaista sam se pozitivno iznenadila.Inace, ne volim ovakav tip proizvoda, jer je sama tuprija pregruba, medjutim sa ovom nije tako.Vrlo je nezna, a obavlja odlican posao.Svakako, ukoliko trazite ovako nesto, bacite pogled na Balea police.




                                                                    ~ Dekorativa~



Kada je ovaj lepsi deo u pitanju, krenucu sa Nyx paleticom za konturisanje. Najcesce koristim ovu najtamniju nijansu, a kako sam ovog meseca imala par bitnijih dogadjaja koji su zahtevali nesto dramaticniju sminku, ova nijansa mi je u tu svrhu bila savrsena.Vrlo je pigmentovana, pa vam je samim tim potrebno vrlo malo proizvoda, lako se blenda i na licu ostaje celi dan.Ukoliko ste bledi ne morate da se plasite, jer ne sadrzi narandzaste podtonove koji ce na vasoj svetloj kozi lose izgledati.



Medju favoritima se nasao i Aura tecni iluminator, o kome sam vec pisala u ovom postu.Odlican proizvod za sve devojke koje zele da svom licu daju blag zdrav sjaj.Ovo je proizvod sa kojim ne mozete da preterate.Vrlo lako se blenda i dosta je postojan na kozi.



I za kraj ovog dela o favoritima pomenucu i dva proizvoda za usne.Prvi je Aura Matte tecni karmin u broju 626 Mistress. Prelepa bordo nijansa idealna za ove jesenje dane.Necu vam pricati mnogo o ovim karminima, s obzirom da spremam poseban post o njima.Tekstura ovih novijih nijansi je nesto tecnija pa vam je potrebno dva sloja za punu boju na usnama.Inace trajnost je kao i kod prethodnih na jako visokom nivou.


Jos jedan karmin koji sam jako volela je Golden Rose u broju 52, prava Dusty rose nijansa.Na slici izgleda nesto crvenije, ali u realnosti nije takav.Polumat tekstura, odlicna pigmentacija, kao i trajost.




Ovog meseca izdvojicu i jedan fujorit, i na moju veliku zalost to je Afrodita gel za tusiranje sa pistacima. Ovaj proizvod mirise savrseno, bukvalno vas mami da ga probate.Zaista izvandredno.Ali ono sto mi se nije dopalo je sto se taj miris na kozi nimalo ne oseca nakon tusiranja, sto je po mom misljenju jako tuzno, pa se nadam da ce u buducnosti ovaj brend plasirati i mleka za telo sa ovom i drugim aromama iz ove kolekcije..:)




                       I to bi bilo sve sto se ovog posta tice..:)


                  Da li ste probale neke od spomenutih proizvoda? Imamo li zajednickih favorita?
                                                      Do narednog posta..:) Mimi..:) :***


28 коментара:

  1. Koristim i ja bioten kozmetiku, i slazem se sa tvojim misljenjem! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bioten <3 Obozavam njihove kreme za ruke, prelepo mirisu, a i losioni su im predivni. Nisam vidjala ovu Balea turpiju, mnogo je lepa, ja koristim onu standardnu oriflameovu dvostranu i super mi je. Steta za ovu kupku, ja je trazih bezuspesno jer obozavam pistace :-) Uvek mi se svide boje tvojih ruzeva, ovaj Aurin je ludilo koliko je lep! Slike su nekako posebne, valjda zbog ove divne kutijice :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, zaista predivni..:-) Miris predivan, ali se ne zadrzava,bezveze..Pogledaj u Lilyju ja sam ih tamo pronasla..:-) Hvala ti, drago mi je da ti se dopadaju..:-) Slazem se..:-) Pa divna si, hvala, to mi bas znaci, s obzirom da je zbog ovog vremena svetlost uzasna, pa sam se bojala kako ce slike izgledati..:-)
      Hvala ti na komentaru..<3

      Избриши
  3. That NYX palette looks awesome! I totally need to pick it up and try it!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Bioten tonik je i meni jedan od najdražih. Generalno obožavam Bioten. Aura ruž je prelep, moram pogledati tu nijansu, a GR nam je zajednički favorit, ta linija im je odlična. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da nam je zajefnicki favorit...:-) Pogledaj, ova nova linija ima orelepih boja, mozda ti se jos neka svidi..:-) Slazem se, generalno retko kada omanu sa ruzevima, za taj novac, stvarno se dobija odlican proizvod..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
  5. Imala sam ovaj Bioten tonik i bas mi se dugo susio na licu, naravno znala sam da nije za moj tip koze (mesoviti) ali rekoh ajde da probam, dakle - topla preporuka za suvokosce :) ! Za iluminator se jos premisljam ali kupicu ga verovatno, kad-tad :D. Boje ruzeva su me odusevile, moram da probam neki od tih divnih tamnijih Aurinih ruzeva, mislim da bi mi fino stajali, iako sam bledunjava :) Kristina :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se..:)Odlican je, verujem da ce ti se dopasti..:)Imaju odlican izbor tamnijih ruzeva, i kupi slobodno, jer i ja sam bleda i mislim da mi dobro stoje..:):*
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. Samo jedna pozitivna kritika, nije seMptember nego september, isto kao na srpskom, septembar a ne seMptembar :)

    ОдговориИзбриши
  7. Sve mi se dopada kao i uvek , jedino što sam probala je iluminator i super je zaista čak i mnei koja tome ranije nije videla svrhu sada još kako služi, a uzela sam Dove od pistaća iako sam krenula po Afroditin, divan je moram reći :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sve svidja..:)Xexexs,kraljica si..:)Moracu da probam i tu, i poslednje vreme sam opsednuta pistacima..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  8. I love using jojoba oil --- it always does wonders for my skin :-)

    Katie // FromMyVanity.com

    ОдговориИзбриши
  9. The NYX Contour palette looks lovely, certainly looks like you've been using it a lot!!

    Jess xo
    http://just-jesss.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  10. Aura karmin je predobar, nijanse je upecatljiva i odlicno izgleda. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste stvarno, i da ostatak sminke svedes na minimum, a dodas ovaj karmin, to bi bio pun pogodak..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
  11. I really want to try that NYX Concealer Palette but it's not stocked here :( I'm loving the sound of the Pistachio Shower Cream! x

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I'm sorry, I hope you will soon arrive .. :-) The divine pistachio .. :-) Thank you for

      Избриши
  12. Great list, I like the look of the NYX concealer palette.

    ОдговориИзбриши
  13. Afroditino mleko za telo mi je favorit već godinama, obožavam taj miris! Samo ga ne koristim često, zasiti se koža... Delim oduševljenje i za Aurin iluminator :)

    ОдговориИзбриши