Maybelline Affiniton 24 h Waterproof Powder

субота, октобар 03, 2015 prettyandstylish 14 Comments

Cao drage moje..:)


Kako se stanje moje koze za kratko vreme jako izmenilo, priznajem da sam jako pocela da izbegavam koriscenje pudera u prahu ili kamenu, prvenstveno iz straha da ce mi naglasiti suve delove, i samu kozu dodatno isusiti.Duzi periopd  koristila sam cuveni Rimmel Stay Matte, ali sam primetila da jepoceo da mi isusuje kozu, pa sam odustala.Kako se sigurnije osecam kada fiksiram podlogu za lice, bilo da je to cc krema ili puder, bila sam u potrazi za dobrim puderom u kamenu, i mislim da sam ga konacno nasla.Rec je o svima nama poznatom Maybelline Affiniton 24 puderu.

                                                          


                                   


Dolazi u prilicno izdasnom pakovanju od 9 grama, koje je izradjeno od jako kvalitetne plastike, i na cijem se gornjem delu nlazi ogledalo.To je po mom misljenju jako veliki plus, jer ukoliko zelite da proverite kako se puder u toku dana ponasa na vasem licu, mozete to uraditi, bez da vucete milion ogledalceta sa sobom.Moj je u nijansi  20 Cameo, i mislim da je ta u kolekciji najsvetlija.

                                         

Struktura ovog proizvoda  je jako fina i barsunasta, gotovo da ce te pomisliti da se ne radi o kamenom puderu, vec o nekom drugom proizvodu.Ono sto mi se kod njega jako dopada je to sto na kozi ne izgleda brasnjavo, nije previse tezak na licu, gotovo da ga ne osecate.Takodje, ono sto mi je bilo najbitnije je da ne istice suve delove, niti dodatno isusuje kozu.Sto se toga tice zaista sve pohvale.Mislim da je ovo puder koji bi mogao da se prilagodi svim tipovima koze.


                                           

Dve stvari u vezi ovog pudera nazalost ne mogu da vam potvrdim.Prva je da je postojan 24 h, jer nikada nisam toliko dugo nosila sminku, ali za svo ono vreme koliko  jesam, nije se ni pomerio.Druga je da je woterproof.Nisam neko ko voli da se sminka kada ide na plazu ili bazen, tako da je i ovo navodjenje proizvodjaca pod znakom pitanja.

                                           
Sve u svemu, kao suvokozac, jako sam zadovoljna ovim puderom, i toplo vam ga preporucujem..:)

                                      
                      To bi bilo sve za ovaj post..:)


                   Da li ste probale ovaj puder, i kakvi su vasi utisci.? Da li delimo isto misljenje?
                   
                                                                 Do narednog druzenja.:) MIMi..:***









14 коментара:

  1. Kakvo mu je prekrivanje? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa rekla bih srednje, lepo ujednaci ten, i pokrije nesavrsenosti, ali one malo vece ne..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Imam mesovitu kozu tako da ne znam koliko bi mi dao mat zavrsnicu hmm.
    Mada deluje odlicno ovako. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja mislim da bi odgovarao tvojoj kozi, kao i potpuno masnoj..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Nisam vidjala ovaj puder, deluje fino, mogla bih da isprobam kad vec nece da upropasti suvu kozu. Ne mogu da nadjem cenu na netu, koliko kosta otprilike?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije, zaista se odlicno ponasa na mojoj kozi..:-)
      Uvek zaboravim da ubacim cenu..:\ Mislim da mu je regularna oko 800, ali sada je u dm- u snizen na 670..:)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
    2. Nije obavezno da ubacujes cenu, neko ubacuje, neko ne, koga zanima potrazi na netu ili na prodajnom mestu, ja ne nadjoh na netu pa sam zato pitala. Hvala na info :-*

      Избриши
    3. Pa znam, ali i ja sama volim da svaka recenzija proizvoda sadrzi i cenu, ali u pravu si svakako..:)
      Nema na cemu..:*

      Избриши
  4. I ja se pitam da li bi dobro matirao moju mesovitu kozu, masno celo mi narocito zadaje muke :| Nekoliko puta sam ga gledala u radnjama ali nisam ga probala dosad, mada volim da probam kamene pudere raznih brendova. Sve si detaljno opisala, hvala za informacije :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozda da probas sa nekim drugim, jer par devojaka mi je napisalo da prosijaju posle par sati..:)Mozda Rimmel Stay Matte, ili Essence , oni su super za mesovitu..:)
      Nema na cemu, hvala tebi..:)

      Избриши
    2. Probala sam i Rimmel i Essence i Max Factorov Creme Puff, Rimmel ubedljivo vodi u matiranju, bar je moje iskustvo takvo :) Kristina

      Избриши
    3. Pa sve devojke ga hvale, pogotovo one koje imaju i bas masnu kozu..:)

      Избриши
  5. Odličan je, dobro matira mada umem da prosijam (imam mešovitu kožu) nakon 2,3h tako da uvek posle njega stavim i transparentni puder :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa eto, ta kombinacija je super..:)
      Opet je bolje kada neko sa tipom koze kao sto si ti iznese svoje misljenje, nekome to dodatno olaksa pri kupovini..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши