Garnier Essentials Hydrating care 24 h

четвртак, септембар 17, 2015 prettyandstylish 10 Comments


Cao drage moje..:)


Obzirom da se moja koza u poslednjih par meseci dosta promenila, samim tim iz normalne presla u suvu, iznova sam u potrazi za novim kremama, jer mi se lice brzo zasiti jedne, i trazi promenu.To mi i ne smeta toliko, jer volim da isprobavam nove proizvode, i ujedno sa vama podelim utiske iz svog ugla.Danas vam pisem o kremi koju koristim nekih par nedelja unazad, a rec je o Garnier Essentials dnevnoj kremi koja je prilagodjena nezi suve i osetljive koze.Ukoliko vas zanima nesto vise o onje, nastavite da citate..:)




Kremica dolazi u plasticnoj roze kutiji, koja u sebi sadrzi 50 ml proizvoda.Formula ovog proizvoda obogacena je negujucim ekstraktom ruze, glicerinom i vitaminom E.Sama krema je veoma prijatnog neutralnog mirisa, cak sta vise taj ekstrat ruze  koji  se spominje u sastavu se gotovo i ne oseca. Struktura iste je jako fina, lagana, i ono sto joj daje plus u mom slucaju je to sto nije premasna, te samim tim nece ostavite tezak osecaj na vasem licu.



Vrlo brzo se upija u kozu, i dovoljna vam je mala kolicina za celo lice.Nakon par sati od nanosenja mozete osetiti da vam je koza i dalje negovana i hidrirana.




Sto se mojih utisaka tice, uglavnom su pozitivni.Obzirom da moja koza nije ekstremno suva, ova krema sasvim odgovara njenim potrebama.Nije mi izazvala pojavu nesavrsenosti ili alergijskih reakcija. Ne bih ovu kremu preporucila devojkama sa ekstremno suvom kozom, jer nije dovoljno hidratantna da bi obezbedila tom tipu  adekvatnu negu.U tom slucaju, potrazite neku koja je bar malo masnija.
                                         

                                                                    ~ Sastav~




Stvar koja mi se kod ove kreme nije dopala je prisustvo parabena .Iako se nalazi medju poslednjim mestima u sastavu, i dalje je prisutan, tako da obavezno citajte sastav.Ja to uglavnom u vecini slucajeva uradim, ali eto desilo mi se da sam prilikom kupovine ovog proizvoda to zaboravila.


Cena ove kreme je oko 600 dinara, i mozete je nabaviti u vecini marketa i drogerija..:)


                                                            I dosli smo do kraja..:)

                                    Da li koristite  Garnier proizvode, i koji vam je favorit? 
                                         Da li ste probale ovu kremu, i kakvi su vasi utisci?
                                                
                                                        Do narednog posta..:) MiMi..:)


   

10 коментара:

  1. Ja mnogo volim Garnier ali ova kremica mi nije odgovarala pa sam je prosledila dalje, i baš sam se začudila al ajde ne može sve da mi paše :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bas steta sto ti nije odgovarala..:)Tu si u pravu potpuno..:)
    Hvala ti na komentaru..:)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam koristila ovuu kremu ali bih voljela, a što se tiče parabena njih ćeš rijetko zaobići po drogerijama jer skoro svi proizvodi ih sadrže :) Lijepe su ti slike :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces je uskoro isprobati..Da, nazalost dosta proizvoda ga sadrzi..:/ Hvala ti puno..<3
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Meni je Nivea Q10 anti wrinkle i dalje br.1, mada mi i ova deluje fino

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nivea ima odlicne proizvode, ja sam godinama koristila njihovu univerzalnu krenu i bila mi je odlicna, tako da potpuno razumem zasto ti je i ta njihova krema odlicna.Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Ja sam probala ovu kremu ali za kombinovanu kožu,trenutno je koristim već oko 2 sedmice,mogu reći da je odlična zaista :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti odgovara i da si zadovoljna dosadasnjom upotrebom..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. Mila Peric
    Prosle godine je ova krema bila moja omiljena,potrosila sam sest,sedam kutijica.Znam jer ih jos uvek cuvam :D Nije losa,lepo hidrira a ja volim miris ruze tako da mi se bas dopala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tebi se bas dopala..:-) Drago mi je da ti je odgovarala...:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши