Make up trends for fall 2015

субота, септембар 19, 2015 prettyandstylish 6 Comments


               
                Cao drage moje..:))

U danasnjem postu zelim da sa vama podelim koji su to make up trendovi po mom misljenju aktuelni ove jeseni.Na prelasku iz letnje u jesenju sezonu, i sam nacin sminkanja se dosta menja,s  obzirom da leti tezimo da nosimo sto manje sminnke na svom licu, jesen je period kada nam je dozvoljeno i da se malo vise poigramo.Ukoliko vas zanima sta je ove sezone jako aktuelno, nastavite da citate post..:)



                                                                    ~ Lice~

                               

Nisam mogla a da ne primetim da se vec par sezona unazad pa i ove, savrseni porcelanski ten izdvaja kao nesto najbitnije.Iskreno ovo mi se jako dopada, jer mi je najvazniji korak u sminkanju, upravo to dovodjenje tena u sto savrsenije stanje.Mnoge kozmeticke kuce poput Make up forever, su ove sezone plasirale proizvode koje sadrze upravo te cestice koje ce vas ten uciniti blistavim, ujednacenim, bez ruznog efekta maske.Naravno, ne smemo zaboraviti, da je nega kljucna stvar, te od toga svakako treba prvo poceti.

Kako je vreme da bronzer odlozimo po strani do narednog leta, na scenu stupaju hajlajteri i rumenila.Nisam fan rumenila, no posto sam primetila da se ove jeseni potenciraju hladnije nijanse istih koje daju licu blagu prirodnu boju, svakako se radujem isprobavanju. Ne mogu reci da je konturisanje proslost, ali verujem da ste primetile da je strobing groznica poprilicno uzdrmala svet. Ova tehnika isticanja odredjenih delova lica mi se itekako dopada, toliko da sam u posednje vreme kupila tri nova hajlajtera, a da ne pricam o onima koji ce tek nadam se postati deo moje kolekcije.

                  
                                                                         ~ Oci~
      

Veoma prepoznatljiv smoky eyes je ove sezone opet jako aktuelan.Boje koje su se posebno istakle u kolekcijama za ovo doba godine su: braon, bronzana, zlatna, tamno ljubicasta ,narandzasta, crna i boja roze zlata.Ovo su nijanse koje su po mom misljenju nosive tokom cele godine, prilagodjene za kreiranje kako dnevnog tako i vecernjeg make up look.Uglavnom su dominantne mat nijanse, mada cesto mozete videti da su palete sastavljene i od sedefastih senki, sto ce ljubiteljke istih jako obradovati.

         
                                                                 
                                                                         ~ Usne~

Od skoro sam velika ljubiteljka tamnih karmina, te me je vest da ce ove sezone ponovo biti na prvom  mestu jako usrecila.Boje vina, tamno crvena, ljubicasta su samo neke od nijansi koje su se ove jeseni izdvojile.Naravno, opet je akcenat na karminima mat strukture, ali ono sto sam primetila jeste i pojava onih koji imaju tu polumat strukturu.Odlican izbor za sve devojke koje ne vole klasicne mat karmine.

                                           

                             I dosli smo do kraja..;) Nadam se da vam se ovaj post dopao..:)

                                     Kako se vama dopadaju make up trendovi za ovu jesen..?
                             Da li bi dodale jos nesto sto ce  po vasem misljenju obeleziti dolazeci period?
                                                         Do narednog druzenja...:) MiMi..:***



                                               

6 коментара:

  1. I ja sam odnedavno postala ljubitelj tamnijih ruzeva, ljubicaste nijanse su mi totalni hit, tako da i mene ovo i te kako raduje :-) Omiljena kombinacija - crveni ruz i crni ajlajner, i ako nekad padne u zaborav, ja cu joj ostati verna :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeej, super sto si ih i ti zavolela..:)Nema bolje kombinacije, i to je nesto sto verovatno nikada nece biti zaboravljeno..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Smokey eyes mi se dopada i sama se sminkam na taj nacin, tamnije ruzeve sam ranija izbegavala ali sada sam ih zavolela, odlicni su, upecatljivi i divno izgledaju. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno nam se misljenja poklapaju..:)
      I ja sam ranije uvek bezala od tamnih karmina, medjutim sada me odusevljavaju, i slazem se sa tobom da su jako upecatljivi..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Lep post a i predlozi su lepi :) Kod mene nema neke ostre podele sto se tice sminkanja i godisnjih doba, vec se sminkam kako se osecam taj dan :) Mozda, eto ipak, tamne ruzeve vise koristim zimi ali to je otprilike sve :). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..:-) Kao i ja uglavnom..:-) Pa oni su nekako najvise za to vreme, mada sam ove godine cesto vidjala da ih devojke i tokom leta nose..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши