Summer favorites 2015

недеља, септембар 13, 2015 prettyandstylish 8 Comments

Cao drage moje..:)

             

Kraj leta se nazalost blizi, i priznajem da nisam nimalo srecna zbog toga.No kako smo na pragu jeseni, u ovom postu zelim da sa vama podelim svoje omiljene proizvode iz letnje sezone.Naime o vecini njih ste imali prilike vec i da citate na mom blogu, no posto je ovo rezime jednog perioda, zelim da ih jos jednom pomenem..:)

Pocecu sa proizvodom  za kou, i kao top favorita bih izdvojila Kokosovo ulje, koje sam mali milion puta spominjala, medjutim po mom misljenju za oporavak suve i ostecene kose nakon letnjeg perioda nema boljeg leka.



                           

Zatim sto se tice proizvoda za lice moj najveci favorit sto se preparativnog dela tice je Weleda dnevna krema sa irisom, o kojoj vise mozete citati ovde. Definitivno najbolja krema za suvu kozu, jer nije premsana i teska na licu, a pritom odlicno hidrira, tako da sve preporuke za nju
.

                     


Sto se tice dekorativnog dela, izdvojicu Baby skin prajmer, koji je odlicna zamena za Aurin koji mi je duzi period bio favorit.O ovom prajmeru vise mozete procitati u ovom postu, a ono sto bih izdvojila kao najvaznije je da ne sadrzi silikon, te je kao takav odlican i za suvu kozu.Izjednaci ten, a kozu  ucini izuzetno barsunastom i spremnom za naredne proizvode.




                   


Takodje zelim da pohvalim i Bourjois Healthy mix  korektor, sa kojim sam se svakodnevno druzila.Odlicno prekriva, moze da se koristi i za posvetljivanje odredjenih delova lica.Jedina mana mu je sto hoce da se uvuce u sitne linije, pa ga ne bih savetovala devojkama kod kojih je ovaj problem malo vise izrazen.



                         

Sto se tice proizvoda za oci, kao ubedljivo najveci favorit, ne samo za leto vec i za celu godinu je Too Faced Chocolate Bar paleta.Neprestano je koristim, ne mogu vam recima opisati koliko je volim, a ukoliko zelite da saznate i zasto bacite pogled na ovaj tekst.





Omiljeni proizvod za usne mi je definitivno Bourjois Rouge Edition Velvet u broju 07. Boja mesa, koja se uklapa uz apsolutno svaki make up look.Ovi  ruzevi su jako kvalitetni, pigmentovani i postojani, a  ukoliko niste, obavezno isprobaj

Sto se tice proizvoda za telo pomenula bih dva. Kada je o nezi rec , moram izdvojiti  Topicrem losion.Izuzetno je blagog mirisa, koji je apsolutno odlican za leto jer vas nece gusiti.Sa druge strane, savrseno je negovao moju suvu kozu, sto je svakako  najbitnije.

                     

Naredni proizvod je Olival dzem za ubzano tamnjenje, koji je bio moje otkrice ovog leta, i jedini proizvod koji mi je do sada pomogao da dobijem normalnu boju, koja nije standardna crvena. Ovo je jedan od proizvoda cijem se koriscenju radujem i narednog leta.


                       


                 

I poslednji ali ne i manje vazan favorit je Essie lak u broju 1 Blanc. Trenutno ga imam na noktima, a tako je bilo i u 90 posto slucajeva ovog leta.Po mom misljenju savrseni beli lak..:)


                     

 I to bi bilo sve sto se tice mojih favorita ovog leta..:) Znam da sam ove prozvode vec i pominjala, ali zaista sam uzivala u njihovom svakodnevnom koriscenju, i verujem da ce i naredni period obeleziti neki od njih..:)


                                           Da li imamo zajednicke favorite?:)

                                   Do narednog posta..:) MiMi..:***

8 коментара:

  1. Divni su favoriti :) Slžem se za kokosovo ulje i korektor :) A paletu jako želim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je da se slazemo..:)Predivna je, i drzim ti palceve da je nabavis..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Jajoj divote, baš si trošila sve što ja želim već dugo da probam, kokososvo ulje nikako da nabacim cena me uvek odbije, Bourjois moja tuha patnja, probala bi i bb kremu a puder dugo želim, olovke za oči su im najbolje koje postoje :). Too Faced paleticu takođe dugo želim ali nikad se nisam ni usudila da razmišljam o kupovini iste :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste kokosovo malo skuplje, ali kada mu pogledas spektar namene, vredi uloziti..:-) Nadam se najiskrenije da ces sve ovo isprobati, paleticu najvise..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши