Too Faced Chocolate Bar Eyeshadow pallet

среда, август 19, 2015 prettyandstylish 22 Comments









Cao drage moje..:)


Danas vam konacno pisem o svojoj voljenoj Too Faced Chocolate Bar paleti, koju sam u par navrata pominjala na svom blogu.Naime, ovo je paleta koju konstantno koristim od kada je u mom vlasnistvu, i ni na sekund nisam zalila sto sam izdvojila novac za nju.Apsolutno je vredna svakog dinara.Pre nego sto pocnem, hocu da vam se izvinim sto slike nisu najbolje, obzirom da su se dve senke ne mojom krivicom prilikom pada slomile, tako da nisu najreprezentativnije.Nadam se da ce te mi oprostiti. Ukoliko vas zanima nesto vise o ovoj lepotici, nastavite da citate post.:)



Pocecu od pakovanja, koje je apsolutno savrseno, mada nas je ovaj brend na to i navikao.Tabla cokolade, koja nas istinske ljubitelje ovog slatkisa itekako na prvi pogled privlaci.Samo pakovanje je jako kvalitetno uradjeno.Dolazi u kutiji, na cijoj poledjeni mozete videti kako nijanse izgledaju, a pored toga, unutar iste dobijate i prirucnik za kreiranje raznih make up kombinacija.Paleta sadrzi 16 boja, od kojih 2 najvece imaju 2,8 grama, a ostale 14 po 0,95.Ono sto ovu paletu posebno istice je to sto su njene senke napravljene od 100 %  prirodnog kakao praha, stoga ona  pored izgleda ima i miris cokolade.



Takodje, unutar nje se nalazi i veliko ogledalo, tako da je ista prakticna i za putovanja.


                                                         ~ Nijanse~



~ Gilded Ganache~ ( sedefasta) ~tamno zelena nijansa sa zlatnim podtonovima.
~ Salted Caramel (mat)~ kao sto i samo ime kaze, prava karamel boja.
~ Hazelnut (sedefasta)~ braon nijansa za zlatnim podtonovima
~ White Chocolate (mat) ~ krem nijansa, idealna kao i baza i hajlajter.
~ Marzipan ( sedefasta) ~ boja roze zlata.
~ Creme Brule ( sedefasta) ~ zlatno~ bakarna nijansa.
~ Milk Chocolate ( mat) ~ svetla braon nijansa.
~ Semi ~ Sweet ~ (mat) ~ tamno braon boja.



~ Haute Chocolate~ ( sedefasta) ~ tamna braon nijansa sa zlatnim odsjajem.
~ Strawberry Bon Bon ~ ( mat) ~ svetlo roze boja.
~ Cherry Cordial ~ ( mat) ~ burgund nijansa.
~ Black Forest Truffle~ ( sedefasta) ~ tamno ljubicasta nijansa sa zlatnim podtonom.
~ Candied Violet ~ ( sedefasta) ~ tamno ljubicasta boja sa roze podtonom.
~ Triple Fudge~ (mat)~ tamna braon nijansa, skoro crna. 
~ Amareto ~ (sedefasta)~ braon nijansa sa roze~ zlatnim podtonom.
~ Champage Truffle~ (sedef) ~ svetlo roze nijansa, koja je savrsena i kao hajlajter.



                                                                ~ Izgled senki~




Sam kvalitet boja varira, neke su vise, neke manje pigmentovane, ali svakako nema vecih odstupanja.Senke na kapcima i bez baze imaju tu punu boju, i jako su dugotrajne, ali ukoliko zelite da pojacate intenzitet istih, svakako moze koristiti i bazu.Ovu paletu jako volim, jer su sve senke poprilicno neutralne, i namenjene za kreiranje kako dnevnog, tako i vecernjeg look.Veoma se lako blendaju, nadogradjuju, i zaista mislim da su zahvalne i za koriscenje i u profesionalne svrhe.



Ova paleta je  odlican izbor za vecinu devojaka, jer je potpuno upotrebljiva, stoga ne morate bacati novac na milion drugih  ciji je kvalitet manji.Smatram da ukoliko ste u mogucnosti, bolje izdvojite malo vise novca, i kupite nesto sto ce vam trajati, i sto ce te redovno koristiti, a ciji je kvalitet na jako visokom nivou.


Ja sam ovom lepoticom odusevljena, do te mere da sam sve svoje palete razdelila drugarica i zadrzala samo ovu.Nisam imala u planu da je kupim, ali sam se na kraju predomislila, i ne zalim zbog toga.

Ovu paletu mozete nabaviti u svim Sephora parfimerijama, i cena iste je 6200 dinara.

                                                          To bi bilo sve za ovaj post..?
                                                    Da li volite Too Faced proizvode?
                                          Da li ste probale ovu paletu, i sta mislite o njoj?
                                                              Do narednog posta.:)
                                                                            MiMi..:***

22 коментара:

  1. Одговори
    1. Uh jest dobra... za našminkati se, mirisati, pa gricnuti!!! :D

      Избриши
    2. Ja cesto padnem u iskusenje da je gricnem, jer sam cula da ima ukus kao cokolada..:))
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
    3. Indeed it seems .. :) Thank you for your comment .. :)

      Избриши
  2. Jako mi se dopada izbor boja, nisam nikad probala ništa od ovog brenda ali bih definitivno volela jednu paleticu makar :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drzim ti palceve da ti neka njihova paletica padne u ruke..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. U mnogo dobro izgleda . I razumem taj osećaj kada si sve razdelili i ostavila samo nju za korišćenje

    ОдговориИзбриши
  4. Imam Semi sweet i ne treba mi i ova. Ne treba mi. Ne. Treba mi ;)))
    Apsolutno se slažem sa tobom da vredi uložiti u ovako kvalitetne senke, a TF je po tome poznat.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da tebi treba ova, a meni Semi sweet..:))Toi Faced proizvoda nikada dosta..:)
      Slazem se apsolutno, bar po ovome sto sam do sada probala..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Već dugo želim ovu paleticu. Božanstvena je! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Izgleda savrseno i nadam se da cu je uskoro i sama kupiti. Steta sto su ti se ove dve slomile..:/ Sve u svemu, paleta izgleda super! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se nadam da hoces..:)Jeste, ali sreca pa su samo njih dve..:)<3
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  7. Joooj ja nikako da je se dočepam, a prelepa je stvarno! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Valjda ce uskoro biti tvoja..:)Drago mi je da ti se svidja..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  8. Diivna je paleta, doslovno svaka boja je po mom ukusu. Mislim da mi je suđeno da ju nabavim haha :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da hoces sto pre, i drago mi je da ti se dopada izbor nijansi..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши