Empties ~3 ~ Revlon, Garnier, Avon,Afrodita...

петак, август 21, 2015 prettyandstylish 8 Comments


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu vam pisem o potrosenim proizvodima, i ujedno ukratko sa vama delim svoje misljenje o njima.Ukoliko volite da citate ovakav tip posta, nastavite da pratite tekst do kraja.:)





Kao i uvek imam puno preparative, jer se to kod mene trosi neverovatnom brzinom.Pocecu od proizvoda za kosu i prvi je Revlon Flex dual keratin sampon. Namenjen je dubinskom ciscenju kose, kao i oporavku iste, zahvaljujuci svojoj dual keratin tehnologiji.Iskreno, nisam primetila da je nesto posebno uradio, tako da sam prema ovom proizvodu potpuno ravnodusna.




Zatim na red dolazi Garnier Ultra Doux regenerator sa marelicom i bademovim uljem.Ovo cudo mirise savrseno, i namenjeno je nezi normalne i suve kose.Zaista, nakon upotrebe mozete primetiti da vam je kosa znatno meksa i sjajnija, i pritom predivno mirise do narednog pranja.Tako da ovaj balzam kupujem ponovo.






Avon Planet Spa Silky Body Souffle, je proizvod sa kojim sam imala cudan  odnos, obzirom da sam ga nekada obozavala, a nekad jednostavno nisam mogla da ga smislim.Medjutim, nakon sto sam ga potrosila, ipak sam shvatila da je sjajan,i toplo vam ga  preporucujem.Prejak miris cokolade je vremenom ispario, a ono sto odlikuje ovaj sufle je divna mus struktura, i odlicna moc hidratacije.




Zatim je tu i Afrodita Jojoba Oil Body Milk.  Ovaj proizvod me je najvise privukao zbog mirisa, koji je apsolutno fenomenalan, sladak, i ukoliko ste probale i gel za tusiranje iz ove linije, onda znate na sta mislim.Medutim,  moc hidratacije je jako slaba, i za moju suvu kozu nazalost nedovoljna. ( p.s. bocica izgleda puno, jer sam dobila dve, a posto sam onu potrosenu bacila, morala sam ovu da uslikam..:)




Jos jedna prazna bocica, i rec je o Balea dezodoransu sa mirisom marakuje i breskve, koji osim te fine letnje arome, bar po meni nema vise pozitivnih strana.Uopste ne radi ono sto bi trebalo, tako da ne preporucujem.





Treca potrosena tubica moje omiljene Eucerin Aquaporin Active kreme, dovoljno svedoci o tome koliko sam zaljubljena u ovoj proizvod, i toplo ga preporucujem svima.




Takodje, imam i par dekorativnih proizvoda  koji lete u smece.Prvi je Rimmel Stay Matte puder u kamenu, koji je represovan par puta, ali svaki put mi iznova pada.Odlican je, zaista radi ono sto obecava, a pritom ne naglasava suve delove na kozi.Jedina zamerka je pakovanje, pa se nadam da ce se nekada promeniti.



Imam i dva proizvoda Avon kozmetike.Prva je Super Shock maskara u braon boji, koja mi se nije dopala nakon prve upotrebe, stoga se ona osusila, i vreme je da leti u kantu.Tu je i jedan karmin, koji je dosta star, i promenio je miris, tako da vam je jasno sto ga bacam.


I za kraj imam jos dva proizvoda.Prvi je Garnier 5 sec Perfect Blur prajmer, koji se meni nikako nije dopao, prevashodno jer je pun silikona, a to mojoj kozi nikako ne odgovara.



 I poslednji proizvod je Blistex balzam za usne sa malinom i limunom. Odlicno neguje, prelepo mirise, slatkastog je ukusa, tako da sve preporuke.



                                                I to bi bilo sve za ovaj post..:)
                 Da li ste koristile neke od ovih proizvoda, i sta mislite o njima?:)
                                         Do narednog posta..:) MiMi..:***

8 коментара:

  1. Potpuno se slazem sa tobom za Balea dezodorans i Avon maskaru, mislila sam da sam ja jedina koja ne voli tu maskaru, a Planet spa mi je omiljena Avonova kolekcija. Videla sam na blogu Mazalice kako popraviti polomljenu sminku,evo linka ako te zanima http://mazalice.blogspot.com/2013/11/video-kako-da-poravite-polomljenu-sminku.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ipak nisi..:) I meni je, zaista u toj kolekciji se nalaze odlicni proizvodi..:)
      Hvala ti puno, ali ja sam ovaj puder represovala par puta, i vise mi je dosadilo..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Nisam isprobala nijedan od tih proizvoda, ali rado bih tu Eucerin kremu. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Xexe, cudi me da to jos nisi nabavila, obzirom da si opsednuta labelima..:)Ovo ce ti sigurno dopasti..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. I meni su odlicni bili ovaj Ultra Doux balzam i neprevazidjeni Stay Matte puder :). A maskara mi se dopala samo prvi put kad sam je kupila, ne znam sta se posle desilo..mucak :D. Garnierov prajmer ni meni nije odgovarao, ne trpim silikone, takodje mi je uzasan bio i Balein prajmer, zato ih vise i ne koristim ( mogao bi Aurin eventualno da dodje u obzir, ako vec nema silikone ). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam u cemu je problem sa ovom maskarom..:)I ja sam probala Balea prajmer, i delim tvoje misljenje u vezi njega..Uzas..Aurin je super, jer je na vodenoj bazi, kao i Baby Skin iz Maybellina..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши