TOLERIANE TEINT TEČNI KOREKTIVNI PUDER

субота, март 18, 2017 prettyandstylish 2 Comments



Cao drage moje..:)


U danasnjem postu zelim da vam pisem malo vise o Toleriane Teint puderu kompanije  La Roche Posay .Ovo je puder koji me je odusevio  vec nakon prve upotrebe, a zasto je tako, saznajte u nastavku posta..:)




Kompanija La Roche Posay je na trziste izbacila liniju pudera Toleriane Teint, koji prema recima proizvodjaca treba da obezbede savrsen ten ,i da se prilagode potrebama suve koze. Ovaj puder u svom sastavu sadrzi i termalnu vodu, te je samim time idealan za sve devojke sa pre svega suvom i osetljivom kozom, a potom i normalnom.


Dolazi nam u tri nijanse, moj je u nijansi broj 13, i jeste mi malo  tamnija, ali uglavnom dodam jednu pumpicu svetlijeg pudera i dobijem idealnu nijansu. Kolicina jedne tubice je 30 ml, tako da ce vam ovaj puder definitivno potrajati. Ono sto mi se kod ovog pudera posebno dopada, i sto je jako bitno jeste postojanje spf 25 faktora, te uvek mozete biti sigurni i na suncu. Miris pudera je neutralan, ne sadrzi konzervans, i dermatoloski je testiran.



Sto se teksture tice, puder je gusci, medjutim uprkos tome, lako se nanosi i blenda. Ima srednju pokrivnu moc, no ukoliko zelite slabiju, dovoljno vam je da nanesete manju kolicinu. Ja ga uglavnom nanosim u tanjem sloju, i zaista mi lepo ujednaci ten, i koza izgleda besprekorno. Kada mi je potrebna veca pokrivna moc, nanesem ga u malo debljem sloju, ali uprkos tome, nije nimalo tezak na kozi, bukvalno ga ne osecate.Idealan je za sve devojke koje vole mat izgled koze.



Ono sto sto je plus je i  to da savrseno odgovara potrebama moje suvlje koze, ne istice suve delove, sto vecina pudera zna da uradi. Uz to, jako je postojan, i bukvalno se drzi na licu do trenutka kada odlucite da ga uklonite. Zaista moze izdrzati sve, pocevsi od nekih osnovnih dnevnih aktivnosti, cak i ako mi se desi da na trening odem sa sminkom, on se nece pomeriti sa lica. 


Ne oksidira, sto je stvar koju najvise mrzim kod pudera, i lepo izgleda i u kombinaciji sa drugim puderima, te se nemojte plasiti ukoliko ga mesate sa drugim puderima da bi dobile idealnu nijansu.

Ovo je puder koji je zaista postao moj favorit, i zelim toplo da vam ga preporucim.
Njegova cena je 2.300 dinara, i mozete ga naci u svim drogerijama.

Da li ste probale ovaj puder i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:)
MiMi..:)))







2 коментара:

  1. Lepo deluje, ali mi je cena malo previse. I ja mrzim to oksidiranje bas...Skoro sam probala Farmasi CC kremu, nista lepse i prijatnije sa dobrom pokrivnom moci nisam skoro probala :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa jeste malo visa, slazem se..Isto, nista gore od toga..Moram da probam, jer volim te tonirane kreme, a i verujem tvojoj preporuci..:***

      Избриши