Empties ~4

недеља, март 12, 2017 prettyandstylish 4 Comments

Rezultat slika za empties


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu vam pisem o proizvodima koje sam u proteklom vremenu  potrosila, i ukratko cu sa vama podeliti svoje utiske o njima..;)

Prvi proizvod koji se ovde nasao je Eucerin uljana kupka, koju godinama kupujem i koristim, i u koju se bukvalno kunem.Najbolja kupka za sve devojke sa suvom kozom, kao i za sve osobe koje vole ovakav tip proivzoda. Miris mi se kod nje jedino ne dopada, ali sve ostalo je savrseno.


Sledeci proizvod je Dermix  body losion, koga iznova kupujem i zaista ne mogu da ga se zasitim. Odlican je , i sto je najvaznije odlicno hidrira kozu, mirise zaista fino, i ukoliko trazite neki dobar losion, obavezno pogledajte ovaj.


Uz njega, volim i Eo body losion, koji je isti kao i gore pomenuti Dermixov, samo ovaj mirise na vanilu i mandarine, i prakticniji je za upotrebu zahvaljujuci pumpici.
Mozete ga naruciti na sajtu iHerb.



Naredni proizvod je minoxidil sprej za kosu, koga godinama koristim vec sada preventivno protiv opadanja kose. Ukoliko imate problem sa opadanjem kose, obavezno probajte ovaj sprej, jer je mene spasao.


Sledeci proizvod je nocna krema brenda Cosnature. Rec je o brendu koji se bavi izradom prirodne kozmetike, i mozete ih pronaci u Dm drogerijama, po ceni nesto manjoj od 400 dinara. Sama kremica je po meni vise za dan, nego za vece, s obzirom da uvece vise volim da koristim masnije kreme ili ulja , a ova je dosta lagana. Inace, odlicna je kao prajmer za sminku.


Naredni proizvod je Exo dus antirid krema,  nesto u cemu sam jako uzivala. Takodje je rec o brendu prirodne kozmetike, a ova krema u svom sastavu sadrzi u najvecem procentu kokosovo ulje, koje je spas za moju suvu kozu. Odlican brend, sa jako dobrim proizvodima, koji su pritom jako pristupacni, pa ukoliko volite prirodnu kozmetiku, ovu jednostavno ne smete propustiti.


Naredni proizvod je Now bademovo ulje za lice. Ukoliko pratite moj blog, znate da volim da koristim ulja, i da su ona moj najcesci izbor broj jedan. Bademovo mi je favorit, jer nije premasno, pa ga mogu koristiti i na dnevnom nivou.


Potrosila sam i Locitane kremu za ruke, i definitivno je najbolja koju sam probala, jer zaista radi ono sto tvrdi.


Zatim je na red dosao i ovaj parfem, cije pravo ime ne znam s obzirom da sam ga kupila  u inostranstvu u mestu gde se izradjuju parfemi, a kako sam kutiju istog bacila, nisam sigurna za tacan naziv. Inace, isti je predivan, mirise na breskve, ali nista preintenzivno, i odlican je za svaki dan.


I za kraj je tu ovaj Nyx tecni mat karmin, koga se resavam, jer mu je istekao rok. Ovi karmini su super pigmentovani, ali se sakupljaju u rubovima usana i to jako lose izgleda.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)
Da li ste probale neke od ovih proizvoda i kakava su vasa iskustva?
Do narednog posta..:)
Mimi..:)

4 коментара:

  1. nisam probala niti jedan proizvod a i nisam ih vidjela da imaju da se kupe kod mene osim Locitane i Nyx :/ voljela bih da isprobam ovo bademovo ulje za lice :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas steta, nadam se da ce i kod vas stici nesto od ovoga..:) Ako ne nadjes bademovo ulje ovog brenda, slobodno pogledaj od nekog drugog, jer je generalno odlicno za kozu..:)

      Избриши