Kako sam se izborila sa opadanjem kose + moja trenutna rutina

четвртак, март 16, 2017 prettyandstylish 8 Comments



Cao drage moje..:)

S obzirom da je jedan od mojih starijih postova vezan za negu kose , najcitaniji  na blogu, odlucila sam da sa vama podelim svoju novu rutinu nege kose, i uz to vam ukratko ispricam sta je to oporavilo moju kosu i zaustavilo njeno opadanje.
Ukoliko vas zanima nesto vise o ovoj temi, nastavite da citate post.



Pre nego sto pocnem zelim da istaknem par stvari vezane za moju kosu. Prva je ta da je po prirodi tanka, bez volumena, i da definitivno nije zahvalna za odrzavanje. 
Takodje, vec godinu dana nosim ekstenzije, za koje mislim da su doprinele da se moja kosa skroz oporavi, naravno uz adekvatnu negu, jer sam njihovom upotrebom iz svoje svakodnevne rutine izbacila toplotne uredjaje koje su mi ponajvise unistavali kosu. Ne kazem da morate imati ekstenzije, nega je pre svega kljucna, ali ja sam jako srecna sto ih posedujem i sto su mi spasile kosu. Ja koristim Irresistible Me ekstenzije, koje su potpuno od ljudske dlake, te ih mozete tretirati kao i svoju kosu.
Kao sto sam napomenula, imam ih vec godinu dana, i iste su kao i onoga dana kada sam ih dobila.

.


Sad prelazimo na negu, i za pocetak cu vam pomenuti dva proizvoda brenda The Original. Rec je o samponu i regeneratoru, koji u sebi sadrze kompleks maslinovog ulja, dosta su blagi proizvodi i pospesuju rast kose. Koristim ih aktivno vec pola godine, i zaista sam primetila da mi je kosa dobila na kvalitetu. Zahvaljujuci maslinovom ulju koje je deo ovih preparata, kosa je jako mekana i svilenkasta nakon upotrebe istih, dobije na volumenu, sto je jako vazno,pogotovo ako vam je kosa tanka i slepljena.



Da li zaista podsticu rast kose? Da, definitivno to rade, jer za ovo vreme koliko ih koristim, primetila sam da mi je kosa dosta izrasla, krajevi mi ne pucaju, i zaista sam prezadovoljna.


Protiv peruti sampon koji godinama koristim je ovaj Eucerin, i po mom misljenju najbolji je koji sam do sada probala. Ukoliko imate problem da vam se perut stalno javlja, ovo je proizvod koji vam definitivno preporucujem.




Naredna stvar je ruzina vodica brenda Heritage Store, koju sam narucila preko iHerb sajta, ali verujem da je mozete i kod nasi naci. Nju naprskam kako bih lakse rascesljala kosu, i zaista za razliku od proizvoda koji su konkretno namenjeni u tu svrhu, a koji uglavnom ne rade to sto obecavaju, ovaj itekako funkcionise.



Uz to koristim i Minoxidil sprej , sad vec preventivno, i ovo je nesto sto morate da koristite ukoliko imate problema sa drasticnim opadanjem kose. Ovo je proizvod koji je mene spasao, jer nakon drasticno izgubljenih 75 kg , bukvalno sakupljala svoju kosu po kuci, jer nisam mogla da je kontrolisem. Koristila sam ga i ranije, ali tokom tog perioda mi je dokazao zasto ga toliko volim i preporucujem. 



Kada je rec o maskama, najvise volim da koristim ulja za iste, ili da sama pripremam svoje. Smatram da su prirodne maske, od zdravih sastojaka najbolje, jer samo tako mozete potpuno oporaviti svoju kosu. Ono sto je u mom slucaju recept da sam se konacno izborila sa opadanjem, i da sam oporavila svoju prirodnu kosu, je upravo izbacivanje viska gotovih preparata. Pod ovim mislim  na gotove maske, koje jesu donekle efikasne, ali nisu najzdravije za kosu. Ja se kunem u kokosovo ulje, jer je najbolja stvar za sve, izmedju ostalog i za kosu. 

Rezultat slika za kokosovo ulje pretty and stylish


U sledecem postu, cu sa vama podeliti recepte za neke zdrave maskice za kosu, koje mozete drzati i u frizideru par dana, te vise nikada necete posegnuti za onima iz radnji.
Od ulja volim da koristim i ricinusovo, jer svi znamo koliko je dobro za rast kose, obrva, trepavica, kao i ovo arganovo, koje volim da nanesem na krajeve, jer istog trenutka postanu jos mekaniji.



Od suplementacije ono sto smatram da je dosta uticalo je kompleks vitamina B.U ovom kompleksu ima najvise virtamina B12, koji je neophodan za funkcionijsanje nervnog sistema, ali uz to dobar je  za obnovu tkiva i celija. Ukoliko jedete meso, ovo je nesto sto mozete da preskocite, ali kako ja ne jedem meso,  smatram da mi je nedostatak ovog vitamina u proslosti uzrokovao opadanje kose, sto vise nije slucaj.


Takodje, kao i uvek zelim da vam pomenem  da ukoliko imate problem sa opadanjem kose, i ukoliko zelite da se konacno resite tog problema, prestanite da koristite toplotne uredjaje, gledajte da sto manje farbate kosu, jer je samim time dodatno ostecujete, i u nekim ekstremnim slucajevima mozete  toliko unistiti sam koren kose, te ce vam kasnije biti jako tesko da podstaknete rast nove. Trudite se da pijete sto vise vode, da se zdravo hranite , jer sve to doprinosi boljem  stanju nase kose.
Kosa je po mom misljenju jedan od nejlepsih ukrasa svake zene, tako da se trudite da je negujete, redovno sisate, i izbegavate sve ono sto joj skodi.

I to bi bilo sve za ovaj post..:) 
Kako vi negujete svoju kosu? Da li ste probale neke od ovih proizvoda?
Kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:)
MiMi..:)

8 коментара:

  1. 100 godina planiram da kupim konjski sampon, i nikako da se uklopim, inace, ja trenutno imam problem sa opadanjem kose, pa mi je ovaj post puno pomogao :) ♥

    JL Blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je moj post od pomoci, i kada kupis konjski sampon, obavezno javi utiske..:)

      Избриши
  2. Imala sam slucaj slican tvom, nakon izgubljenih 20ak kg i usled pojacanog stresa kosa mi je opala na par mesta u pecatima. Tada mi je pomogao cuveni Bojanin sampon sa ana.rs foruma, Allin rastvor, redovna i zdrava ishrana sa sto manje preradjenih proizvoda, unosenje dosta tecnosti i yoga :) Sada hvala Bogu vise nemam taj problem ali gledam da kosu sto vise postedim i da je ne maltretiram :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumemo se skroz..:) Ja sam probala isto taj Allin rastvor, i odgovarao mi je, ali kasnije sam presla na neke druge proizvode..:) Bas mi je drago da si i ti uspesno resila ovaj problem..:)

      Избриши
  3. Baš sam htela da ti pomenem vitamin B i meni je on pomogao,s tim da sam ja uzimala B6 i kompleks vitamina B i još nešto za kosu,ne sve od jednom naravno :D.
    Imam i ovaj Pantene i meni ne radi ništa.
    Imam još posla oko kose,ali sam bar onu rupu na razdeljku sredila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexe, citas mi misli..:) Odlicna stvar definitivno..:)
      Pa svaka kosa je drugacija, verovatno zbog toga kod tebe slabo funkcionise..
      Oko kose uvek ima posla, ali dobro je kada primetis da se nesto menja i poboljsava..:)

      Избриши