Hedera Vita anticelulit program

недеља, фебруар 28, 2016 prettyandstylish 8 Comments


Cao drage moje..:)

Kako nam se toplije vreme blizi, zelim da sa vama danas podelim utiske o Hedera Vita anticelulit proizvodima, koji su mi pre nekog vremena ustupljeni na testiranje.
Pre nego sto krenem zelim da naglasim da ja mozda nisam najkompetentnija osoba za pricu o ovakvim proizvodima,jer imam tu srecu da sam zdravom ishranom i svakodnevnim vezbanjem resila problem sa celulitom, i dalje sam cvrsto ubedjena da na taj nacin jedino mozete da ga eliminisete, a da  ovi proizvodi mogu pomalo olaksati stvar.Ali kao sto sam i pomenula ishrana i vezbanje su kljucne stvari.


No bez obzira na sve, zelim da vam kazem moja zapazanja o ovim proizvodima, i da ih na neki nacin uporedim sa onima koje sam u proslosti imala prilike da probam.


Prvi proizvod o kome cu pricati je Anticelulit sapun masazer od kozjeg mleka, koji je kao i svi ostali proizvodi ovog brenda napravljen od potpuno prirodnih sastojaka.U sastav ovog sapuna ulazi jos i ulje brsljana , susamovo ulje i aromaticno ulje cimeta.



Ono sto mi se dopalo u vezi ovog sapuna je sto istovremeno vrsi i piling i masazu, sto ga cini idealnim i za osobe koje nemaju problem sa celulitom, ali jednostavno zele da svakodnevnim masazama sprece njegovo nastajanje.


Takodje, ja ovaj koristim mesec dana, i jako malo se trosi, tako da ne morate da brinete da ce se ova ispupcenja na njemu izgubiti, i da vise sam proizvod nece biti u funkciji.

Stvar koja mi se nije dopala je to sto isusuje kozu, s obzirom da je moja sama po sebi suva, tako da ukoliko imate ovaj problem obavezno nakon koriscenja ovog sapuna lepo hidrirajte kozu.


Naredni proizvod o kome cu pisati je Gel protiv celulita koji sadrzi ruzmarin, cimet, brsljan i ekstrat kafe.


Struktura ovog proizvoda je kao neka marmelada, sa primesama sitnih cestica.Veoma je prijatan na kozi, i za razliku od mnogih drugih proizvoda ovog tipa, ne stvara onaj osecaj hladjenja, vec se ponasa kao i svaki drugi proizvod za negu tela.Sto se tice anticelulit efekta, tu vam zaista ne mogu nista reci, no kako na tom delu imam par sitnih oziljaka od strija, primetila sam da su skoro jedva vidljivi, tako da verujem da to ima neke veze sa ovim proizvodom.




Poslednji proizvod o kome vam u ovom postu pisem je Anticelulit ulje za poboljsnje cirkulacije.
Veoma je prijatnog mirisa, nije premasno, jako je lagane stukture, i koza ga neverovatno brzo upija.
Mislim da je to jako vazno ukoliko kao i ja ne volite da sto godina cekate da vam se neki proizvod upije.Takodje mislim da je ovo ulje u kombinaciji sa gore pomenutim sapunom odlicno u preventivnoj borbi protiv zenskog neprijatelja broj jedan.





Kao i ostala dva proizvoda ove linije, i ovaj je napravljen od prirodnih sastojaka, sto je naravno uvek plus.


Na kraju ovog posta zelim da kazem da mi je zao sto nisam mogla da vam u potpunosti prenesem delovanje ovih proizvoda, ali kako se radi o prirodnoj kozmetici, moj vam je savet da ako kupujete ovakve proizvode, probate  ove.Ipak ja prednost dajem potpuno prirodnim preparatima.

Kao i uvek sve Hedera Vita proizvode mozete naci na ovom sajtu.

I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li ste probale ove proizvode i sta mislite o njima?

Do narednog posta..:)
MiMi..:***

8 коментара:

  1. Tu nema ni p od prirodnih sastojaka. Pre nego sto napises tako nesto pogledaj sastav a ne etiketu proizvoda.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako pogledas sastav videces da vecinski deo sastava biljna ulja, sto se u moru hemije smatra priridnim sastojcima.U oba proizvoda postoje dva sastojka koja nisu prirodna, taki da sam procitala sastav i ne pisem na osnovu etikete.
      Hvala na komentaru..:)

      Избриши
  2. Vau ovaj set me je oborio sa nogu i mislim da ću ga nabaviti obavezno, sapun mi se posebno dopada ovako na izgled a znajući kvalitet Hedera proizvoda ovo mora da je sjajno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da bi ti se dopao, zaista masira i pilinguje neverovatno, uzivala bi..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. A kakav je ovaj gel? ja ga koristim i makle mi se skoro strije,neke koje su bile,ali ne znam kakav je za celulit? mozete li da mi kazete nesto o tome? Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ovako, ja nmg bas da ti kazem najtacnije kako radi posao sto se celulita tice, jer stvarno nemam problem sa njim, jer dosta vezbam i vodim racuna o ishrani, ali ako ti je za strije odgovarao, verujem da ce pomoci i sto se celulita tice, plus sadrzi ekstrat kafe i cimet, tako da sigurno radi posao..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Volim vas samo odgovor da li se gel koristiti Na suvu ili mokru kozu posto Sam ga uzela Ali nigde ne pise konkretno.hvala unapred

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala vam puno, ja sam ga uvek posle tusiranja koriswtila, ali na mokru koyu svakako ne. Najbolje da ga namayes, uvijes taj deo tela u providnu foliju, i super deluje, ostavis samo pola sta da koya upije, jeste neprijatno,ali pomaye..:)

      Избриши