February favorites

субота, март 05, 2016 prettyandstylish 8 Comments

Cao drage moje..:)

Pocetak meseca rezervisan je za favorite proslog, i zaista ne mogu biti srecnija sto nam se konacno blizi prolece i toplije vreme, jer sam neko ko uzasno mrzi zimu.
No da ne duzim, ovog meseca nemam puno favorita, cini mi se nikada manje, ali svakako imam par proizvoda koje sam jako zavolela pa bih vam rekla nesto o njima,
Pa hajde da pocnemo..:)




Sto se preparative tice prva na redu je Balea vodica za ucvrscivanje i stilizovanje kose.
Ovaj proizvod je slican i kao slani sprej koji vam daje prelepe morske kovrdze, ali za razliku od istog ne slepi kosu i mnogo lepse mirise.Ukoliko zelite da na brzinu stilizujete svoju kosu, ovaj sprej vam toplo preporucujem.Takodje ovaj proizvod je namenjen i postizanju volumena kose, pa ukoliko imate tanku kosu bez volumena, predlazem vam da isprobate.


Zatim sam vec spominjala i Hedera Vita kremu sa vitaminom E koja veoma lepo hrani kozu, a pritom nije nimalo masna ili teska na licu.Preporucila bih je za negu koze lica kod osoba sa normalnom i mesovitom kozom, a jedino mislim da mozda ne bi zadovoljila potrebe ekstremno suve koze, jer ipak nije dovoljno jaka.


I poslednji proizvod sto se preparative tice  jeste ova Loccitane krema za ruke, koja mi je bukvalno preporodila ruke, s obzirom da su bile toliko suve da su u jednom trenutnu krenule da krvare, a to ume bas da boli.Ova krema oporavi suve delove koze odmah nakon prve  upotrebe, a pritom nije lepljiva i teska na rukama,Dok nisam probala, stvarno sam bila skepticna, medjutim opravdala je sve dobre glasine o sebi.


Sto se tice dekorativnog dela, prvi favorit je Loreal True Match puder, koji jedan od retkih pudera koji mojoj kozi odgovara.Savrseno ispegla suve delove, bukvalno ih kamuflira.Ima srednju pokrivnu moc, medjuti moze se dograditi do potpune.Takodje nije tezak na licu i ne izgleda kao maska.


Naredni favorit je  Essence lashe base, i iskreno moje pozitivno iznenadjenje.Izduzi trepavice do maksimuma,  i da im na volumenu, i kada preko nanesete maskaru, zaista trepavice dobiju izgled vestackih.Takodje produzi trajnost maskare, tako da sve pohvale za ovaj proizvod.

Mini beauty blender koji je Ebelline kreirao je nesto sto sam morala da kupim, jer obozavam ove sundjercice.U pakovanju dolaze dva, i zaista su odlicni i sto je najvaznije rade posao.Kada ih pokvasite bukvalno im se duplira velicina.Odlicni su za nanosenje i blendanje korektora u predelu ispod oka.



Poslednji favorit sto se dekorative tice je GR wow lakic u broju 29.Obozavam pink nijanse,pogotovo ove koje nisu prenapadne.Lak je odlicne pigmentacije, jednim slojem dobijate punu boju, a trajnost im je kao i vecini lakova iz ove kolekcije na jako visokom nivou.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)


Da li imamo zajednickih favorita, i sta mislite o ovim proizvodima ukoliko ste ih probale?
Do narednog posta..:)
MiMi..:**


8 коментара:

  1. Moracu da probam Essence lashe base, zvuci sjajno. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno isprobaj, verujem da ces biti kao i ja prijatno iznenadjena..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Nikako da kupim ovaj puder, a želim ga dugo. Koristila sam kremu za ruke i bila oduševljena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puder je savrsenstvo, i nadam se da ces ga skoro kupiti, a sto se kremice tice drago mi je da se slazemo..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Puder bi rado probala a i ova baza za maskaru deluje skroz interesantno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oba proizvoda su sjajna tako da koji god da probas neces se pokajati..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Анониман6. март 2016. 11:18

    Hederina krema dolazi u obzir ako kazes da bi bila dobra za kombinovanu kozu :), a potrazicu i Ebelinove sundjercice. Ovaj Balein sprej imam i super je, kosa mi bude bas pufnasta :) od njega ( mada mi neki poseban volumen i nije potreban ), a za Lorealov puder sam ti pricala ( pogresna nijansa ) ali naci cu mu ja primenu vec :) Kristina :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kremica je odlicna za mesovitu kozu i verujem da ce ti odgovarati..:)
      Drago mi je da se slazemo za Balea sprej, i bas mi je zao zbog pudera, ali ide leto, pa ces moci da ga iskoristis sigurno..:)
      Hvala ti na komentaru..:):*

      Избриши