Balea Dry Shampoo ~ good or failure

недеља, септембар 14, 2014 prettyandstylish 10 Comments

 Cao svima..:)




Samponi za suvo pranje kose vec duze vreme se mogu naci na trzistu.Odlicna su zamena za sve one koji nemaju vremena za uobicajni ritual pranja kose.Dobar suvi sampon moze da odlozi pranje kose cak i do dva dana,ali definitrivno ne moze da zameni regularno pranje kose.Za mene su samponi za suvo pranje bili pravo otkrice ,i nesto sto mi je postalo slobodno mogu reci svakodnevna rutina.Moja kosa se brzo masti ,i kada nemam vremena da je operem ,ovo je odlicna alternativa.Dosta dugo sam koristila Batiste suvi sampon za smedju kosu i bio mi je odlican.Ali posto mene uvek nesto vuce da probam i druge proizvode ,to sam i uradila. Danas vam pisem o svojim utiscima o Balea samponu za suvo pranje kose.:) Kako se pokazao saznajte u nastavku teksta..:)






 RECI PROIZVODJACA

Sampon za suvo pranje ,namenjen svim tipovima kose,za i do 24 sata svezine.Snazno promuckati i naprskati sa 20cm udaljenosti.Kosu temeljno rascesljati nakon upotrebe.Odecu prilikom nanosenja zastititi peskirom ili nekom drugom tkaninom.Dolazi u boci pod pritiskom.Sadrzi 200 ml proizvoda.Dermatoloski je testiran.


SASTAV




MOJI UTISCI

Ocekivala sam mnogo , a dobila sam nista.To je najblaza recenica za ovaj proizvod.Naime imala sam velika ocekivanja iz razloga sto su moja iskustva sa Balea proizvodima do sada bila dobra.Ovaj put nije bilo tako.Sampon apsolutno nista ne uradi kosi ,osim sto samo pogorsa njen izgled.Svezina od 24 sata koja se  pominje u opisu sampona je krajnje smesna i nemoguca stvar.Nisam neko ko voli da daje negativne kritike ,ali ne zelim ni da lazem.


Nimalo ni upija masnocu kose ,a beli trag koji ostavlja je uzasan i treba vam bar 15 minuta trljnja da bi ga uklonili.Miris je standardan kao i kod vecine suvih sampona ,ali stvar koja mi je mnogo zasmetala je i to sto imate osecaj kao da ce da se ugusite kada ga nanesete.Prah suvog sampona vam bukvalno udje u usta i gusi vas.
Definitivno nije proizvod koji zelim da preporucim,i slobodno ga zaobidjite.Cena proizvoda je oko 300 dinara ,mozda cak i malo manje.Ocena za ovaj proizvod je 1 od 5.


To je sve za danas.:)
Da li ste probali ovaj sampon i kakvi su vasi utisci.?
 Do sledeceg posta :)
MiMi..:D

10 коментара:

  1. Imam crnu kosu i nikako nisam mogla odstraniti bijeli trag iz kose. Gušio me, proslijedila sam ga dalje osobi koja ima svijetliju boju kose. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Moja kosa je plava i nemam problem sa belim tragom jer ga peskirom istrljam. A meni je ovaj sampon npr. odlican... mada moja kosa se slabo masti tako da ga retko koristim, bas ako ne mogu da stignem da je operem... ali kosa kojoj je 4. dan izgleda kao da je 2. dan... Vidim da mnogima nije odgovarao, meni je kao sto rekoh, super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jos jedan dokaz ,da nije kod svih isto..:) Drago mi je da je tebi odgovarao..:)Hvala na komentaru..:)

      Избриши
  3. Ja sam imala onaj drugi balein Trend it up,isti kao i ovaj,gusi,toliko pocnem da kasljem od njega,uzas.Najbolji mi je iz oriflame-a.Kosa bude kao oprana,a mirise i mirise,milina. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Za taj drugi Balea sampon sam cula mnogo losih komentara,i evo i ti si imala lose iskustvo sa njim ,pa ga nisam ni probala.Iz oriflame~a jos uvek nisam koristila ,ali ako mi se pruzi prilika ,probacu..:) Hvala na komentaru..;)

    ОдговориИзбриши
  5. nemam naviku koristit suhe šampone, ali dobro da nisam ovaj uzela, kad vidim da je koma :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bolje je sto nisi ,mada ko zna mozda bi tebi odgovarao..:) Vecini devojaka se nije dopao.
      Hvala na komentaru..;)

      Избриши
  6. Baleine sampone za suho pranje nisam nikad koristila. Probala sam Batiste blush i Syoss Anti-grease. Batiste je dobar,a miris mu je prekrasan. Syoss je odlicaaan,ali miris je drvenast i treba se malo naviknuti na njega. S ovim samponima necete pogrijesiti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam Batiste dosta dugo koristila i stvarno je bio odlican.Syoss nisam ,ali hvala na preporuci..:)

      Избриши