Rosal LIpBalm

уторак, септембар 16, 2014 prettyandstylish 2 Comments

Cao devojke..;)

Mislim da je vecina vas cula za ove preslatke Rosal balzame za usne u boji koji se vec sada mogu naci u cetiri nijanse(Violet touch,Morning rose ,Flash nude ,i  Coral Candi)


 
*slika preuzeta sa interneta

Kozmeticki brend poreklom iz Hrvatske je neverovatnom brzinom osvojio mnogo devojaka i stao rame uz rame sa mnogo skupljim brendovima.Danas sa vama zelim da podelim utiske o moja tri omiljena balzama,pa ako vas zanimaju moji utisci nastavite da pratite tekst.:)




Secam se da su me privukli jos od prvog trenutka kada sam ih videla na reklami.Svuda sam ih trazila ,i kada sam konacno imala svoje primerke ovog balzama bila sam veoma srecna.:)
Moje tri omiljene nijanse su Violet touch,Morning rose ,Flash nude.Za Coral Candy se nisam odlucila ,jer nisam fan crvenih balzama za usne.

VIOLET  TOUCH

Rec je prelepo ciklama boji .Iako nisam ljubitelj tamnih nijansi ova me je definitivno razuverila.Boja u pakovanju izgleda tamnije ,ali na usnama je dosta svetlija.



MORNING ROSE

Nijansa balzama koja me je odusevila jos od prvog pojavljivanja na tv reklami..U tubi izgleda izgleda kao tamno roze nijansa.Kada ga nanesete u jednom sloju ,trag je dosta slab i jedva primetan,ali dva ili vise sloja daju potpuno vidjenje boje koja je hladno roze.

FLASH NUDE

Jos jedna nude nijansa ,za koju sam na prvi mah pomislila da je skoro identicna kao morning rose ,ali kada sam ga isprobala to je bilo skroz drugacije.Nijansa je svetla braon sa dosta rozikastih podtonova.






DETALJNIJI OPIS BALZAMA

Balzami dolaze u slatkom crnom  ,veoma jakom i kvalitetnom pakovanju.Sadraze 4 grama proizvoda.




Karakteristicno za sve ove nijanse je da su izuzetno kremaste strukture ,lagane za nanosenje i nimalo lepljive.Sto se same hidratacije tice mogu reci da sam zadovoljna kako hidratira moje  ,ali nisam sigurna kako bi odgovaralo nekome ko ima suvlje usne.Boje u pakovanju su dosta pigmentovane ,ali na usnama to nije toliko izrazeno ,tako da su odlicne za kreiranje dnevnog makeup look.Postojanost je nesto cime se i ne mogu pohvaliti ,ali sobzirom da je naznaceno da je u pitanju balzam ,a ne karmin to im nikako necu zameriti.Boja traje oko sat vremena .

Sve nijanse ovog balzama u sebi sadrze sitan gliter ,koji se nakon uklanjanja boje zadrzava na usnama ,ali nije mnogo uocljiv.





Miris balzama je po meni veoma prijatan ,mirise mi na karamele ,tako da je to plus.Oblik balzama ,je standardan kao i kod vecine.Blago je secen ka vrhu ,i veoma lepo prijanja uz usne.


IZGLED NIJANSI

m.r.

v.t.

f.n
sve tri zajedno






SASTAV

Sadrzi A i E vitamin ,kao i UVA zastitu.U sebi ne sadrzi tragove mineralnih ulja i parabena.


Za sam kraj zelela bih da kazem da sam veoma zadovoljna ovim balzamima i svakoko vam ih preporucujem.
Cena balzama je oko 250 dinara ,i mozete ga naci u svim apotekama i drogerijama.


 




I to bi bilo sve za danas..:)
Da li ste probale ove balzame ,i kakvi su vasi utisci..:)
Do sledeceg posta..:)
MiMi..:*

2 коментара:

  1. Ja zelim da probam Coral Candy, ali ne mogu da nadjem kod nas. Tj videla sam svaki put kad mi je bio prazan novcanik. :D I vise me privlace ovi balzami nego baby lips. I svidja mi se recenzija ovih balzama, za te pare vredi kupovati. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces ga uloviti sa punim novcanikom..:) Ja sam htela da napravim poredjenje sa baby lips balzamom ,ali sam odustala,ali kada bih morala da biram uvek bi se pre odlucila za Rosal.Hvala ti puno,i ja mislim da se isplati..:)

      Избриши