50 facts about me

петак, септембар 19, 2014 prettyandstylish 2 Comments

Volim da citam postove ovakvog tipa ,i  nalaze se na listi mojih omiljenih.Obicno pisem recenzije proizvoda ,ali danas zelim da sa vama podelim 50 stvari o meni,kako bi me bolje upoznale.Nadam se  da ce vam se dopasti..;) Krenimo..:)

1.Rodjena sam 5.5.1993. i u horoskopu sam bik.
2.Po zanimanju sam medicinska sestra ,zavrsila sam srednju medicinsku u Kragujevcu.Zivela sam 4 godine u skolskom internatu i to su mi bili najlepsi trenuci.
3.Volim da pomazem starim osobama.
4.Obozavam malu decu.


5.Mislim da sam najveci fan cokolade na svetu.
6.Od hrane najvise mrzim ribu.


7.Veoma sam emotivna.
8.Cesto verujem ljudima koji me kasnije razocaraju.
9.Veoma sam stidljiva .
10.Sebe smatram najsmotanijom osobom na svetu.Non stop udaram negde ,tako da su  modrice neizostavne.
11.Obozavam da citam.Omiljeni pisci su mi Paulo Koelju ,i Nora Roberts.
12.Volim da ucim ,i od nizih razreda su me nazivali streberom ,iako nisam znala sta to znaci.Bila sam mala..;D Cak sam i drugarici uradila ceo  prijemni ispit iz matisa.
13.Obozavam poklone.
14.Sitnice me cine srecnom.
15.Obozavam kada imam puno obaveza ,jer mi to cini dan ispunjenijim.
16.Volim da provodim vreme u prirodi,i duge setnje su mi najbolji izduvni ventil.
17.Plasim se mraka ,bubasvaba ,i zmija.
18.Moj kucni ljubimac je macka ,i da imam uslove verovatno bih usvojila sve one sa ulice.
19.Obozavam putovanja.Do sada sam obisla deset zemalja, i planiram mnogo putovanja u buducnosti.
20.Omiljeni grad mi je Barselona ,nosim mnogo lepih uspomena sa tog mesta.:)
21.Diznilend obozavam ,jer se tamo osecam kao dete..:)

22.Najvise se uzasavam kada me ljudi lazu.
23.Negativne ljude i ne volim.
24.Bila sam veoma bolesna ,i ta bolest se odrazila na moj fizicki izgled ,ali bar sam je pobedila.
25.Verujem u horoskom i sudbinu.
26.Govorim Engleski ,Nemacki i Ruski ,Latinski i pomalo Turski,i zelja mi je da naucim Italijanski.
27.Vrlo lako se prilagodjavam novim sredinama ,kulturi i obicajima.
28.Iako jos uvek zivim sa roditeljima ,prilicno sam samostalna.
29.Obozavam svog tatu ,jer je uvek uz mene ,i njegova podrska mi daje snagu i kada dozivim neuspeh.
30.Imam jednu najbolju drugaricu kojoj mogu sve da kazem i koja mi uvek da dobar savet.Sasvim mi je dovoljna.
31.Najvise me nervira kada ljudi nemaju petlju da kazu onoj drugoj osobi sve u lice ,nego spletkare iza ledja.


32.Obozavam sminku.Pravi sam kolekcionar.
33.U soping uvek idem sama, jer tada mogu skroz da mu se posvetim i ne moram da mislim da li je onom drugom ko je sa mnom dosadno.
33.Cipele su moja opsesija .Za sada imam 50 pari.
34.U slobodno vreme crtam svoje modele haljina i cipela ,i jednog dana bih volela da bar jednu svoju kreaciju napravim.
35.Velike torbe su moja opsesija.
36.Na devojci vise volim da vidim obicnu torbu ,nego losu kopiju nekog poznatog brenda.Izvinjavam se unapred ,ako postoji neko takav ,ali to je moje misljenje.
37.Obozavam slatkaste arome parfema.
38.Kao i lakove za nokte.


39.Mrzim nered.
40.Higijena mi je osnov svega.Ne osudjujem ljude koji je ne vode racuna o njoj ,ali mi nije prijatno kada ih vidim.
41.Nervira me kada ljudi procenjuju osobu na osnovu njenog fizickog izgleda.Svi smo mi isti.

42.Volim da ustajem rano.Mada ponekada umem da budem i malo lenja.
43.Volim da vezbam pa makar i 15 minuta dnevno ,jer se osecam mnogo bolje nakon toga.
44.PInk ,pink i pink.Najomiljenija boja na svetu.
45.Volim velike i svetle prostorije.kao i beli namestaj ,jer mi sam po sebi odise luksuzom i elegancijom.
46.Volim drustvene mreze ,ali nisam zavisnik od njih.
47.Nemam omiljenu pesmu.Ako mi se pesma dopadne na prvo slusanje ,onda je to to.
48.Volim da pratim strane blogove ,i to mi je vikendom jedan od najboljih delova dana.
49.Mozda ce delovati cudno ,ali nisam veliki  fan kasnih nocnih izlazaka po klubovima.Vise volim da sa drustvom sednem na neko mirnije mesto.Posto moji prijatelji nisu iz mog mesta ,onda mi nedostaju pa imamo mnogo tema za razgovor.
50.Ponekad pomislim da sam vidovita ,jer dosta stvari predvidim.:)

I to je sve drage moje.Nadam se da ste me malo bolje upoznale.:)Volela bih ,ako neka od vas zeli da napise ovakav post.VRlo rado cu ga procitati..:D

Do sledeceg posta.:D :)

2 коментара:

  1. Uzivala sam citajuci i nasla dosta slicnosti sa mnom u tvojim cinjennicama :) Brzo sam stigla do kraja... Za oko mi je zapao ovo za soping, i ja mrzim kada neko ide sa mnom, ne mogu da se opustim :D A za kopije... Ne treba nikada da se izvinjavas za svoje misljenje... To je tvoje misljenje i imas pravo na njega... Nikada se neces svidjati svim ljudima niti ce se svi ljudi sidjati tebi ;) Uzivala sam citajuci :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Mico,drago mi je da imamo zajednickih slicnosti..:)Apsolutno se slazem sa tobom..:)Hvala ti na komentaru..:D

      Избриши