What is in my make ~up bag?

недеља, септембар 21, 2014 prettyandstylish 6 Comments


                                                                                                                                            
Cesto citam postove ovakvog tipa ,i slobodno mogu reci da su mi omiljeni.Kako virtuelno volim da bacim pogled u tudje nesesere ,tako i uzivo.Obozavam da gledam sadrzaje nesesera svoji drugarica ,jer me uvek zanima sta se u toj maloj slatkoj torbici nalazi.Uglavnom ,ako ste i vi poput mene ,sigurna sam da ce vam se dopasti danasnji post.:)




Neseser je stvar koja je non stop sa mnom ,jer me u vecini situacija spasava.Nekada u zurbi nemam mnogo vremena da se nasminkam ,pa mi je onda ova stvar itekako neophodna.Bez obzira na to ,u svom neseseru ipak ne nosim mnogo stvari .Par njih koje su mi sasvim dovoljne da popravim svoju dnevnu sminku.

Krenucu prvo od cetkica.Uvek sa sobom nosim ove tri cetkice ,jer su male i savrseno se uklope u moj ne tako veliki neseser.


Prva je cetka za bronzer  i rumenilo iz essenca,koja ja koristim i za puder u prahu ,jer odlicno obavi i taj deo posla.Druga je cetka za tecni puder iz H&M,koja je veoma cvrsta ,i odlicno izblenda puder.I treca je za blendanje  senke Blush 14b koju obozavam.


Sledece dve stvari su proizvodi za lice .Nosim samo ova dva.U pitanju je Burjois bio detoks puder u nijansi N52,i Meybelline instant Anti ~Age fond de tent u  nijansi 05 Casmir.Mislim da ni za  njima nemam potrebu ,sobzirom da u vecini slucajeva koristim BB kremu,ali eto uvek su sa mnom.Sto se tice proizvoda za setovanje sminke ,iskrena da budem plasim se da ih nosim ,jer zbog moje smotanosti oni obicno lose prodju.


Sto se tice proizvoda za oci generalno bez ova dva ne bih mogla.Da moram da biram dva proizvoda koja bi nosila sa sobom to bi definitivno bili ovi.Trenutno omiljena maskara mi je ova Meybelline Big Eyes sa dve cetkice ,u kojoj cu nesto vise pisati u narednim postovima.Sledeci je she crni kreon.Nista posebno ,kao i svaki crni kreon.



Senke obicno ne volim da nosim sa sobom .Ovu nosim zbog ogledala ,koje je jedino prezivelo ,posto su mi se sva slomila.


I na kraju  su proizvodi za usne.Trenutno dosta koristim Golden Rose u nijansi 52,NYX Buter glos ,i moje omiljeno labelo sa narom.


Na kraju svi proizvodi zajedno..:)


To je sve devojke sto ja nosim sa sobom.Malo proizvoda ,ali sasvim dovoljno.

Sta vi nosite u vasem neseseru.?Ocekujem vase komentare.Do sledeceg posta.
MiMi..:)




6 коментара:

  1. Pa ti svašta nosiš sa sobom! :D
    Ja se našminkam kod kuće a sa sobom nosim: ogledalce, karmin/sjaj, balzam, kremu za ruke i roll on! :)
    Kada je u pitanju duže zadržvanje ili izlazak onda nosim i rumenilo za svaki slučaj. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexe..:D Pa to ti je dovoljno.Ja u neseser stavim nekada i vise stvari ,i onda se cudim sto mi je torba preteska..:)HVala ti na komentaru..:D

      Избриши
  2. I ja volim postove ovog tipa :). Nemam naviku da nosim neseser sa sobom, obično obavim šminkanje kod kuće, a jedino što ponesem sa sobom jesu balzam za usne ili sjaj, eventualno parfem :).

    ОдговориИзбриши
  3. Skoro sam pisala isti post. I ja svasta nosim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam bacila sam pogled ,i dopada mi se sadrzaj tvog nesesera..:)Hvala na komentaru..:)

      Избриши