January new in

субота, јануар 24, 2015 prettyandstylish 21 Comments

Cao drage moje..:)

Danasnji post posvecujem svojim januarskim novitetitima.Moram da kazem da je Aura kozmetika, zauzima vecinu mojih noviteta, iz razloga sto sam zelela da isprobam neke njihove proizvode koje i vi same dosta hvalite.I da hocu da kazem da je ovo dekorativni post, sto naravno znaci da u njemu nema preparativnih proizvoda.Pa da pocnemo.:)


 ~ Krenucu od proizvoda za lice i prvi na redu je Maybelline Super Stay Better Skin tecni puder koji sam kupila krajem prosle godine, ali sam odlucila da ga uvrstim u ovaj post.O njemu imam zasebnu recenziju, pa ukoliko vas zanima nesto vise, mozete procitati ovde.

 

 Naredni proizvod je Max Factor Pan Stik *12 True Beige*.Moja opsesija ka korektorima je opet preovladala, pa i ako ih vec imam gomilu, odlucila sam da uzmem i ovaj.Ovo je najsvetlija boja u kolekciji, ali  je za jednu nijansu tamnija od  mog prirodnog tena, tako da mi je odlican za konturiranje.


Zatim imamo dva Aurina  proizvoda i to su Blusher i Golden Spice hajlajter (219).Sto se tice rumenila ono je u broju 858, i ima dve strane.Na gornjem delu je hladnija nijansa koja je onako svetlo braon sa dosta roze i naranzastog podtona, a donja boja breskve.Oba rumenila umaju srednu pigmentaciju, sto ja volim, i deluju dosta priridno na kozi.
Sto se hajlajtera tice, recicu samo da je najbolji proizvod ovog tipa koji sam ja imala prilike da probam.Vecina ovakvih proizvoda je puna sljokica, sto ja uopste ne volim, dok je sa ovim potpuno suprotno.Ima tu finu sedefastu zavrsnicu, kozi da predivan zdrav izgled, tako da sve pohvale.
 

Prelazimo na proizvode za oci gde prvo mesto zauzima po meni zvezda ovog posta, a to je Sleek oh so special palette. Ja sam ovu paletu cekala dosta dugo, i non stop sam proveravala njihov sajt u nadi da ce konacno biti na stanju.Posto se to oduzilo, i vec sam izgubila zivce cekajuci, bila sam se pomirila sa time da od nje nema nista.I onda sam slucajno na instagram profilu Andjelije Adje Cosmoholic, videla da joj je stigla ta paleta, i bila sam presrecna, jer sam znala da konacno mogu da je narucim.Tako da se silno cekanje isplatilo, i konacno je u mom vlasnistvu.Senke su odlicno pigmentovane, zahvalne su za rad, i iako ih ima samo 12 u pakovanju, mozete sa njima napraviti milion make up lukova.Za nju ce te svakako uskoro moci da citate recenziju.


Naredni proizvod je Aura Curly maskara, za koju vam mogu reci da stvarno lepo uvije trepavice, ali mana je ta sto cetkica kupi mnogo proizvoda, i ume da vam pravi grudvice.Aura smokey eyes olovka se takodje nasla u mojim novitetima.Ovo je neka krem nijansa koja je fino pigmentovana, ali ukoliko je koristite u vodenoj liniji, imajte u vidu da nije dugotrajna.Ja umem cesto da je koristim kao bazu za senke, i tu radi odlican posao.

Kao sto ste i same imale priliku da vidite, Aura je izbacila i svoje cetkice, pa sam odlucila da ih testiram.Moj izbor je pao na Smudging brush.Kod ove cetkice mi se dopada sto ima kratko secene dlake, jer vise preferiram takve.Za sada sam zadovoljna kako se ponasaju.Podnele su svakodnevno kupanje, nisu se ocupale, fino kupe proizvod, tako da do sada nemam zamerke.


I konacno smo stigli do lakova za nokte, i moram reci da iako nisam neko ko je preveliki zaljubljenik u sljokice, zima mi je definitivno period kada volim da se igram sa njima.Zato su se na mojoj listi nasli svi lakovi tog tipa i to su:
Aura Lux glitter u nijansama 60 Meet Me At The Disko  i 54 Party Girl, i
She Bany u brojevima 137 i 518.



                              I to bi bilo sve za ovaj post.Nadam se da ste uzivale..:)


                   Pisite mi u komentarima za koji proizvod bi volele recinziju, i da li ste koristile neki od pomenutih.

                            Do narednog posta..:)

                    Mimi..:)





21 коментар:

  1. Moram reci da skoro nista nisam probala od ovih proizvoda. Jedino sto sam koristila je pan stik, ali mi je pravio probleme pa sam prestala da ga koristim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je za sada ok, ali videcu vec vremenom.Ukoliko budes imala prilike, probaj neke od Aurinih proizvoda, jer su im cene smesne, a kvalitet je odlican..:)
      Hvala na komentaru..:)

      Избриши
  2. Sleek paleta je predivna,meni jedna od ljepših njihovih. A Aura proizvode bih baš htjela isprobati ali ih u mom gradu još uvijek nema. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ova definitivno najlepsa od svih njihovih..☺Nadam se da ce Aura stici i u tvoj grad, i da ces moci da probas neke od njihovih proizvoda..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  3. Aurini hajlajteri su odlični. Imam oba i obožavam ih. Sleek palete merkam, moraću i ja jednu da naručim, iako nisam fan kupovine preko neta. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se..☺Veruj mi ni ja nisam najveci fan internet kupovine, sta vise mrzim da kupujem tako, jer nikada nisam sigurna sta ce mi stici..Ali ovi iz Make up Plaze su stvarno korektni, tako da budi sigurna da te nece prevariti..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  4. Mislim da nista od ovih proizvoda konkretno nisam probala ali i moja januarska korpa je bila puna Aurinih proizvoda, pre sve olovaka za usne koje su najbolje koje sam probala, alajner, nekoliko mini senkica i lakovi iz Aura Proffesional kolekcije koja je fantasticna, celu sam je skupila, Aura je odlicno napredovala po pitanju asortimana i kvaliteta a cene su ostale u istom rangu.. Sigurno cu uskoro uzeti nesto i od tvojih noviteta, pre svega hajlajter koga odavno posmatram, kao i rumenilo sigurno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se po pitanju olovaka za usne, imam dve, i odlicne su mi..Ja imam 5 lakova iz njihove Extra Lasting kolekcije, i super su, ali bih volela da kupim i neki iz Proffesional kolekcije..Da, proizvodi su im stvarno na visokom nivou..Hajlajter je vrh, obavezno isprobaj..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  5. Sleek paleta je stvarno zvijezda ovdje :)! Prekrasan post, uzivala sam gledajuci sto si sve nabavila :) Aurini proizvodi me dosta zanimaju ali ih nazalost nema kod nas :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexe..☺Hvala ti puno….❤Nadam se da ce Aura poceti da izvozi proizvode i kod vas, i da ces moci nesto da isprobas nesto iz njihovog asortimana..Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  6. Odličan new in!! Velika mi je želja isprobati proizvode Aura kozmetike, a Sleek već godinama imam na WL, ali nikako da se odlučim!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..☺Preporuka svakako i za Aura i Sleek proizvode, sigurno neces pogresiti..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  7. Od svih paleta koje Sleek ima u ponudi ova se baš izdvaja i vjerujem da ćeš jako uživati kad god koristila:)

    ОдговориИзбриши
  8. Sve lepe stvarcice,kao i uvek:) Imam Golden Spice hajl. i Aurinu Smudging cetkicu - oba proizvoda volim,nemam nista da dodam na ono sto si rekla,tj napisala:) Nemam Curly maskaru nego onu za volumen,dobra je, mada i ona nekako pravi gromuljice,ne znam da li je do cetkice ili do same maskare koja je nekako kremasta i gusta..Ali dobra je maskara sve u svemu:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..❤Ja sam se dvoumila izmedju one za volumen i ove, ali ova mi se ucinila zanimljivije. Definitivno je problem u cetkici, nekako kupi mnogo proizvoda..I ti imas taj problem, tako da je sigurno to...Ali maskara je ako izuzmem to super..☺
      Hvala na komentaru i na tome sto redovno komentarises moje postove, to mi stvarno mnogo znaci..❤❤

      Избриши
    2. Draga Milena,hvala ti <3 Svidja mi se tvoj blog i pratim te otkad sam ga otkrila,ali i ti si uvek fina i ljubazna,ne samo prema meni vec i prema ostalim citateljkama. I uvek odgovaras na komentar,to je takodje bitno,jer u suprotnom - u cemu je onda poenta? Sve ovo sto sam rekla potpada pod termin -kultura- ,nadam se da se slazes sa mnom:) Citam te i nadalje naravno,a ti ostani tako pozitivna i slatka :)) Puno te pozdravljam,Kristina

      Избриши
    3. Divna si stvarno, ulepsala si mi vece ovim komentarom..❤❤❤ Slazem se u potunosti sa svim sto si navela, mislim da je ipak nacin na koji se ophodis prema citaocima najvazniji, jer su oni ti koji ti daju vetar u ledja kako bi mogao da napredujes i budes bolji..Hvala ti punoooo..☺☺❤❤❤

      Избриши
  9. Super si se ponovila :D meni se najvise svidja sleek paleta i ovi lakici su mi preeedivni posebno ovaj zeleno plavi kakva je vec boja :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada...☺Da, pun je takvih sljokica, koje na noktima predivno izgledaju..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши