Liebster Blog Award

срŠµŠ“Š°, јŠ°Š½ŃƒŠ°Ń€ 21, 2015 prettyandstylish 4 Comments



Cao drage moje..:)

Danas za vas imam malo drugaciji post, i u pitanju je tag  Liebster Blog Award.Mene je tagovala draga blogokoleginica Ema sa bloga Emina svastara, i puno joj hvala na tome.Njene odgovore cu vam ostaviti na kraju, i nevezano za to sto me je tagovala, predlazem da procitate tekst, jer je stvarno odlican i iskren.


Pa hajde da krenemo.:)

1. Sta vas je navelo da napravite blog?

Pa ja sam od malih nogu obozavala da se igram sa maminom sminkom, garderobom, cipelama i svim ostalim sitnicama, i nekako ljubav prema tip stvarima nikada nije prolazila, vec je vremenom bila sve veca.Blogo svet otkrila sam sasvim slucajno, kopajuci po internetu.Dopalo mi se to sto devojke razmenjuju iskustva o proizvodima, savetuju jedna drugu, druze se i sve ostalo.Tako da sam resila da i ja zapocnem svoj mali blog, i nijednog trenutka  nisam zbog toga zazalila.

2.Koliko ste dugo u blogo~ svetu?

Pa moj blog je relativno nov, i uskoro ce napuniti  9 meseci..:)

3.Koji vam je omiljeni dekorativni proizvod?

Hmm, moram reci da mi je ovo zaista tesko, jer se dvoumim izmedju paleta senki i karmina.U poslednje vreme su to proizvodi kojima sam jako opsednuta.Ali neka ipak to budu karmini, jer ih dosta vise imam.

4. Omiljeni proizvod od preparative?

Ovde cu malo da varam, iz razloga sto je jedan proizvod za kosu, a drugi za lice.Sto se proizvoda za kosu tice, uvek mi je bitno da imam dobro pakovanje, koje ce moju kosu nahraniti i pruziti joj dubinsku negu.A sto se proizvoda za lice tice, definitivno micelarna voda.

5. Sta mislite o estetskoj hirurgiji?

E ovo je tema o kojoj bih  mogla ceo dan da pricam, ali da se ovaj post ne bi otegao, recicu par reci ukratko. Nemam nista protiv ukoliko se to uradi profesionalno, i u granicama normale.Verujem da dosta devojaka na sebi zeli da koriguje nesto, i potpuno je ok, ako to koliko  toliko deluje prirodno.Ali najgore od svega je kad se iste te devojke navuku na to, pa jos ukoliko imaju dobrog sponzora koji ce sve to da isfinansira, e onda nemaju meru.Koriguj ovo, koriguj ono, i na kraju kratko i jasno lice na nakaze.




6. Da li bi ste nesto na sebi menjale?

Zelim da smrsam jos 20 kg, onda cu sebi biti super.Nisam narcis, daleko od toga, ali ko moze drugi da me voli i ceni, ukoliko sama sebe ne.

7. Cime se bavite u zivotu?

Pa zanimanju sam medicinska sestra, i radim kao asistent u Centru za decu obolelu od cerebralne paralize.

8. Koja vam je omiljena boja?

Pa bila je pink, i dalje mi je medju omiljenim, ali u poslednje vreme je to bela.

9. Sta vam momentalno popravi raspolozenje?

Moja najbolja drugarica koja mi uvek vrati osmeh na lice, cak i kada mi nije do smeha.

10. Da li ste zadovoljne uspehom bloga?

Pa relativno jesam.Opet kazem, moj blog je noviji, i tek ce se razvijati, jer u skorijoj buducnosti planiram dosta noviteta  na istom.

11. Da li ste srecne?

Iako postoje neke stvari, koje cesto umeju da me rastuze, sve dok postoje ljudi koji me vole, ja cu biti srecna.

        Bas sam se zabavila odgovarajuci na pitanja.Mislim da su sve devojke uradile ovaj tag, tako da ne bih nikoga posebno nominovala.Ukoliko neko nije, a zeli, svakako se smatrajte tagovanom, i jedva cekam da procitam vase odgovore .Mozete se posluziti Eminim pitanjima, jer su dobro sastavljena i obuhvataju sve sto bih i ja zelela da vam postavim.




A ovo su Emini odgovori :


1.Kako i zaŔto ste započeli blog?

  Uvek kažem da je za moj blog kriva moja beba :)
Biti majka je divno,ali i neÅ”to najteže u životu(naročito sa prvom bebom),trebalo mi je neÅ”to Å”to će da mi pomogne da odmorim mozak od plača i tako je nastala moja mala,Å”arena oaza.

2.VaŔ životni moto?
 Nemam životni moto.



3.Verujete li u snove?
  Da,ali ih treba znati tumačiti.Verujem i u snove koje budne sanjamo. :)

4.VaÅ” hobi osim blogovanja?
Moje slobodno vreme je svedeno na minimum,ali sam uspela da ubacim Zumbu u raspored.

5.Da li vaŔi prijatelji i rodbina prate vaŔ blog i prihvatate li kritike?
 Par drugarica i mama.One su mi i podrÅ”ka i kritičari.
Prihvatam svaku kritiku,ukoliko je lepo rečena-napisana.MiÅ”ljenja mogu da se razlikuju,ali ih treba kulturno reći,bez vredjanja.

6.Recite nam neŔto o sebi Ŕto do sada nismo znali?
  Ceo život se bavim nekom vrstom plesa i uživam u tome!

7.Po vama koje su to tri najbitnije stvari u životu?
  Zdravlje,porodica,sreća,a svodi se na jedno-da mi porodica bude zdrava i srećna!

8.Omiljeni preparativni proizvod?
 Oriflame Tender care,savrÅ”en za moja suva usta.

9.Bez čega od Ŕminke ne izlazite na ulicu?
  Korektor i maskara.

10.O čemu najviŔe vodite računa na sebi?
 Mislim da je to nega lica.

11.VaŔ životni cilj?
 Da budem srećna.



                                  Do sledeceg posta..:)


                                     MiMI..:) 


   
 


4 ŠŗŠ¾Š¼ŠµŠ½Ń‚Š°Ń€Š°:

  1. Jako interesantna pitanja, kao i odgovori :) Obozavam ovakve tag postove , uskoro ce i na mom blogu http://sweetlifesanya.blogspot.com/ biti jedan tag , baci okce, tagovacu i tebe :D Pratimo se i citamo :*

    ŠžŠ“Š³Š¾Š²Š¾Ń€ŠøŠ˜Š·Š±Ń€ŠøшŠø
  2. Drago mi je da ti se dopadaju pitanja i da si se zabavila dok si odgovarala. :)
    Gde nadje onu "damu"? :D
    Odlična je,taman kao odgovor i primer svima koji žele da se menjaju.
    Pozdrav! :)

    ŠžŠ“Š³Š¾Š²Š¾Ń€ŠøŠ˜Š·Š±Ń€ŠøшŠø
    ŠžŠ“Š³Š¾Š²Š¾Ń€Šø
    1. Xexexe, slucajno sam je nasla na netu, i potpuno se slazem sa tobom da ce posluziti kao odlican primer svim devojkama koje nemaju meru kada je estetska hirurgija u pitanju..☺

      Š˜Š·Š±Ń€ŠøшŠø