Avon Mod Muse eyeshadow quad

понедељак, јануар 19, 2015 prettyandstylish 2 Comments

Cao drage moje..:)

Ukoliko ste nekada imale priliku da prelistate Avon katalog, sigurno su vam za oko zapale paletice sa cetiri senke, tj cuveni Avon kvadovi. Sigurno se nalaze na listi proizvoda o kojima se dosta prica i pise, bar kada je ova marka kozmetike u pitanju.Gledajuci vedee i citajuci dosta blogova, primetila sam da ih devojke stvarno hvale, pa sam odlucila da isprobam jednu ovu paleticu.Kakvi su moji utisci o njoj, i da li sam zadovoljna kvalitetom iste, saznajte u nastavku.:)





                                    ~ Pakovanje i nijanse~

Senke dolaze u crnom plasticnom pakovanju, koje je dosta jako i u cijem sastavu dobijate i ogledalo.Takodje kao deo palete dobijate mali sundjerasti aplikator, koji je prilicno kvalitetan, ali ja ga uvek bacim sobzirom da koristim cetkice.Paleta u sebi sadrzi 5 grama proizvoda.

Moj izbor je pao na paletu koja nosi naziv Mod Muse  i u sebi sadrzi senke sledecih boja:


~ belu simerastu  koja  na slici pomalo deluje sivo, ali nije takva.Odlicna je kao hajlajter ispod obrva i za unutrasnji ugao oka.Inace simer  koji se nalazi u ovoj nijansi , nije previse jak i vidljiv , tako da ukoliko niste ljubitelj previse svetlucavih senki, onda je ova svakako dobar izbor.
~ mint zelena koja ima finu sedefastu zavrsnicu.


~ prljavo roze sa takodje sedefastom zavrsnicom
~ crna koja deluje  mat, ali u sebi ima veoma malo sljokica.


           `                                 ~ Izgled nijansi~
       



               ~ Moje misljenje~


Prva stvar koju zelim da pohvalim je sam raspored senki, koji mi je mnogo bolji od onog starog izdanja ovih paleta.Mislim da super za devojke koje tek pocinju da se sminkaju, jer im je i na samoj kutiji proizvoda naznaceno kojim redosledom treba da idu.

Sto se senki tice, mogu reci da sam zadovoljna.Nisu previse tvrde, tako da se lako nanose i blendaju.Sto se pigmentacije tice, rekla bih da je osrednja ali sobzirom da na slikama nisam koristila bazu, smatram da sto se toga tice zadovoljavaju neki kriterijum. U kombinaciji sa dobrom bazom, ili kremastom senkom, znacajno dobiju na pigmentaciji.Postojanost im je takodje dobra, traju skoro celi dan.Nisu jedne od senki koje se skupljaju u pregibu,  sto je meni veoma bitno, jer mi je dosta ruzno kada vidim da se to desava.Jedina zamerka na ovu paletu je crna  nijansa u njoj, jer smatram da su mogli da ubace neku drugu.Nekako mi se uz ove nezne boje, nikako ne uklapa crna.Inace ove ostale tri boje mozete da kombinujete za neki neutralniji look, dok bi ova crna odlicno posluzila za vece.
Ja sam zadovoljna ovom paleticom, ali ne verujem da cu probati jos neku iz kolekcije.Ne zato sto mislim da nisu dobre, naprotiv, ali imam dosta senki i red je da pocnem da ih trosim.
Ovu kao i sve ostale palete, mozete naci u aktuelnom katalogu, a cena im oko 550 dinara.


                                                                   To bi bilo sve za danas..:)

                                        Da li ste probale neku paletu iz ove kolekcije, i sta mislite o njima?

                                                                Do sledeceg posta..:)

                                                               MiMi..:*

  


 






 

2 коментара:

  1. Vidim da se zavrsnica senki razlikuje od palete do palete.Imam Stone Taupes a ovih dana mi stize i Purple Haze:) ST ima neutralne mat senke koje kombinujem i za dan i za vece,odlicne su,super se blendaju,lepo pigmentovane. I tvoja paleta je lepa,slazem se da su mogli neku drugu nijansu da stave uz ovako nezne boje,ali ne sumnjam da ces ti to sve lepo iskombinovati:) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, bukvalno su sve razlicite..😊Sve paletice su fine, ali sam sebi zabranila kupovinu istih..😊
      Hvala ti puno na lepim recima, i komentaru...❤❤

      Избриши