Gliss Hyaluron Hair Filler Deep ~ Refill ~ Mask

субота, јануар 17, 2015 prettyandstylish 4 Comments







Cao drage moje.:)
Kao sto sam i u naslovu najavila danas imate priliku da citate o mojoj trenutno najomiljenijoj masci za kosu, a rec je Gliss Hyaluron Hair Filler Deep ~ Refill ~ Mask .Ova kolekcija je cini mi se najnovija, i u okviru nje mozete pronaci sampon i regenerator, kao i prepoznatljive tecne regeneratore koji se ne ispiraju.Ja jos uvek nisam isprobala ostatak linije, ali verujem da hocu, sobzirom da sam ovom maskom odusevljena.Ukoliko zelite da saznate nesto vise o ovom proizvodu, nastavite da citate.:)

 Gliss Hyaluron Hair Filler  maska dolazi ljubicastom pakovanju, koje je inace karakteristicno i za celu ovu kolekciju, i sadrzi 200 ml proizvoda.Po strukturi je dosta gusta, a sto se samog mirisa tice rekla bih da je izuzetno jak, ali veoma prijatan, i sto je najvaznije dugo se zadrzava na kosi.
Proizvodjac tvrdi da dubinski obnavlja tanku, ostecenu i suvu kosu, i da kombinacijom proizvoda iz ove linije postizete pun efekat.

                                                          Sastav:

Kao glavni sastojci ove maske navode se Hyaluron i Hair Filler, koji su najvise zasluzni za obnavu ostecene kose.Takodje jedan od vaznijih sastojaka je i tecni keratin koji ste sigurno ukoliko koristite Gliss proizvode, mogle i da primetite u vecini ostalih.


                     Detaljni sastav:




                                                                Moji utisci :

Ukoliko ste  procitale post o mojim godisnjim favoritima sto se nege kose tice, mogle ste da primetite da je za par nedelja ova maska uspela potpuno da me osvoji.Prva stvar koja mi se dopala kod nje je to sto kao i vecina maski od Schwarzkopfa ne mora da se drzi po pola sata, nego jedan minut, i isperete.Kada imam vremena ostavim je duze, ali kada nemam, a zelim kosi da pruzim dubinsku negu, ona mi priskoci u pomoc.Iskrena da budem, mislim da je ova maska dovoljno jaka da vam uradi istu stvar za minut , kao sto bi vam mozda neke druge uradile za pola sata.Jos jedan plus je i to sto ukoliko preterate sa kolicinom, ili je pak nanesete blizu temena, nece vam dodatno izmastiti kosu.Nakon njene upotrebe, kosa je izuzetno meka, lako se rascesljava, i zaista imate osecaj da vam je dubinski negovana.Na pakovanju je naznaceno da je mozete koristiti 2 ~3 puta nedeljno, sto ja u principu ne radim, jer smatram da su maske dosta jake, i da nikako ne treba preterivati
.

Sve u svemu ja sam prezadovoljna njome, i sigurno cu kupiti ponovo, kada potrosim ovu.
Ovaj proizvod, kao i sve ostale iz kolekcije mozete naci u svim drogerijama i marketima, a cena maske je 500 dinara.Mozda vam se to ucini mnogo, sobzirom da je pakovanje od 200ml, ali verujte vredna je svakog dinara.


 To bi bilo sve.Nadam se da vam se dopala recenzija i da ce te isprobati ovaj proizvod.

                
 Ukoliko ste to vec uradile, volela bih da cujem vase utiske, tako da ocekujem komentare.

                                          Do sledeceg posta..:)
                                                Mimi
 
 
 

4 коментара:

  1. Zainteresovala si me, inace nisam neki veliki ljubitelj Gliss maski :) Ali nisam probala tu kolekciju sa hijaluronom

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je sto sam uspela da te zainteresujem, probaj stvarno je odlicna..☺Od svih Gliss maski koje sam do sada probala, ova mi je ubedljivo najbolja..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  2. Volim Gliss kur, koristila sam masku u crnom pakovanju i bila mi je odlična. Mogla bih i ovu da probam. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam takodje koristila tu, ali ova mi je bolja..☺Svakako isprobaj, verujem da ce ti se svideti..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши