Avon Extra Lasting ruzevi

уторак, јануар 13, 2015 prettyandstylish 10 Comments

Cao drage moje..:)


Priznajem da sam u poslednje vreme opsednuta mazalicama za usne, narocito karminima.Obozavam vam ta mala  slatka pakovanja, u kojima mozete pronaci sve moguce boje.Slozicu se sa cinjenicom da jedan karmin itekako moze mekeup da podigne na jedan visi nivo.Zato vam sada pisem o Extra Lasting karminima kompanije Avon, pa ukoliko vas zanima, nastavite da citate.




Secam se da sam naisla na stranicu na kojoj su karmini iz ove kolekcije bili na nekom ludom snizenju, pa sam odlucila da kupim par nijansi, kako bi ih isprobala.Moj izbor je pao na ove tri: Pink Peach, Pretty in pink i Vintage pink.

Karmini dolaze u crvenom plasticnom pakovanju sa srebrnim obodom, sto na prvi pogled deluje sasvim korektno.Sto se samih boja tice, pomalo se razlikuju od onih iz kataloga, ali to necu zameriti, jer ipak je uzivo sve drugacije.


Pink Peach~ Za ovu nijansu mi nije jasno zasto u nazivu ima pink, kada u njoj nema ni mrvica ove boje.Rec je o koralno crvenoj, sa dosta narandzastog podtona.Na svocu deluje da je roze, ali na usnama je crvena.U sebi sadrzi malo dozu sedefa.


Pretty in pink~ Moja omiljena nijansa.Razlog?Obozavam pink.Klasicna barbi roze boja, ali na usnama izgleda dosta svetlije.Inace na prvi pogled, pre nego sto je nanesete deluje kao da se radi o mat karminu, ali zapravo je kremast.


Vintage pink~ Ovu nijansu bi opisala kao tamniju boju mesa.Na usnama deluje dosta prirodno, i gotovo da se stopi sa njihovom prirodnom bojom.Nema u sebi simera, glitera i sljokica.


      Sto se same teksture tice mogu reci da je prekremasta.Karmini savrseno klize po usnama, sto je uvek plus.Sto se pigmentacije tice, varira od nijasne do nijanse.Vintage pink, je po meni od svih najpigmentovanija, dok su ove dve negde na sredini.Inace mene ovi karmini vise podsecaju na balzame za usne, jer ostavljaju blagu boju, ali su veoma hidratantni.Da bi ste dobile malo jacu boju, potrebno je da bar 4 puta prodjete, a ja za to nekada stvarno nemam ni zivaca ni vremena.Zelim samo da se ogradim i da kazem da su po meni ove tri nijanse slabo pigmentovane, sto ne znaci da su one tamnije iste takve.Citala sam par recenzija devojaka koje u svojoj kolekciji imaju tamnije nijanse, koje zaista lepo izgledaju na usnama.


Postojanost ovih karmina je jako slaba.Traju svega sat vremena, mozda ni toliko.Mislim da je to ponajvise zbog te previse kremaste strukture, jednostavno usne ne dobiju ni polovinu boje kao sto je u pakovanju.
Miris karmina je predivan, sto je veoma redak slucaj kod ovakvih proizvoda.Ta prijatnost , lakoca nanosenja i ta neka prirodna boja koje usne dobiju, je nesto sto bih ja izdvojila kao prednost ovih karmina.Sa druge strane kao manu navodim tu nepostojanost , jer opet mislim da devojke nece kupovati karmin koji je potrebno nanositi na svakih deset minuta.Ja sam pokusala da ispod njih nanesem prvo olovku, pa tek karmin, ali opet nisam ko zna koliko uspela  da mu produzim trajnost.


Izgled nijansi :


 
Sve u svemu, imaju i prednosti i mana, ali na vama je.Ukoliko zelite karmin koji ce vam dati blagu boju, a da vas pritom ne nervira da ga stalno mackate, onda ovaj moze biti dobar izbor.Ali ukoliko, kao ja vise paznje posvecujete pigmentaciji i dugotrajnosti, onda ovi karmini definitivno nisu nesto sto bi bilo dobro za vas.

Ovu kolekciju kao i sve ostale mozete naci u aktuelnom Avon katalogu.Cena im je 309 dinara.

                                        Nadam se da vam se dopao post.:)

                                         Da li ste probale karmine iz ove kolekcije, i kakvi su vasi utisci o njima?
                                                                  Do sledeceg posta..:)

                                                                       Mimi.:)

10 коментара:

  1. Imam neku nijansu koja u imenu sadrzi ginger, ne secam se tacno. Sve su mi se nijanse dopale i bila sam u fazonu kupicu ih sve :D Mada kada mi je ta nijansa stigla pilicno sam se razocarala, trebalo bi da bude extra lasting, a meni na usnama traje jedva sat, potpuno izbledi tokom razgovora. Ali nema veze, boja mi je savrsena i cesto ga se setim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja mama ima taj koji ti spominjes, i takodje je razocarana jer gotovo da nema nikakvu boju na usnama..To im je velika mana..:( Ali ponekada za neke dnevne situacije moze da prodje..☺
      Hvala na komentaru..☺

      Избриши
  2. Uzela sam ovu Pink peach jer sam mislila da je vise roze, narandzaste boje mi nikako ne stoje, tako da sam se razocarala i poklonila ga.. takodje imam nude nijansu, Cappucino, i ona mi je skroz ok.. Pretty in pink odavno planiram da uzmem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam je iz istog razloga kupila, jer je u katalogu delovala roze..Ja nisam ljubitelj narandzastih nijansi, pa me ovaj karmin razocarao..☺Pretty in pink, je prelepa, ali je slabo pigmentovana, tako da ukoliko zelis jace pigmentovan pink karmin, bolje se odluci za neki Nyx, jer su mnogo bolji.☺
      Hvala na komentaru..❤

      Избриши
  3. Imam Vintage Pink ali moji utisci su dosta drugaciji.Na primer,na mojim usnama je to roze-crvenkasta nijansa,pigmentacija je srednja,iz 2 poteza dobijem punu boju,traje nekoliko sati na mojim usnama a i kad izbledi ne brise se,vec ostavlja stain.Slazem se za prijatan kremast i lagan osecaj,a iako i ja imam puno ruzeva,otkako sam ovaj kupila vrlo cesto ga nosim:D Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da se tebi dopada, ukusi su definitivno razliciti..☺Ja nikako ne uspevam da dobijem punu boju, cak ni sa olovkom ispod..☺Ja ga tagodje puno nosim, narociti na dnevnom nivou, jer mi da tu neznu boju, i prirodan izgled..☺
      Hvala na komentaru..❤❤

      Избриши
  4. Ja imam Pretty in pink i obožavam je :). Lepo si je opisala, kao Barbie boju :). Ipak se moji utisci razlikuju od tvojih, ali Bože moj, svako je drugačiji. Oko kremaste strukture se slažemo, što se trajnosti tiče, za extra lasting može da bude malo trajniji, ali meni je ok jedno 3-4h :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se potpuno sa tobom...☺ Ja imam taj problem da bukvalno ,, pojedem" karmine koji su kremasti kao ovi, dok je sa mat nijansama druga prica..☺
      Hvala ti na komentaru..❤

      Избриши
  5. Анониман30. мај 2015. 06:55

    Ja sam uzela Pretty in pink i razočarana sam. Boja nema veze sa bojom iz kataloga. Uživo je mnogo intenzivnija roza, čak šta više, drečava. Postojanost slaba...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se potpuno, i mene su razocarali ovi karmini..:(
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши