Nyx Soft matt lip cream

четвртак, јануар 22, 2015 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage moje..:)

Citajuci moje postove sigurno ste mogle da primetite koliko volim Nyx proizvode, a narocito njihove mazalice za usne.Zato danasnji post posvecujem njihovim Soft matte tecnim karminina, pa ukoliko vas zanimaju moji utisci o njima, nastavite da citate..:)

                                                             ~ Pakovanje~
 
Dolaze u pakovanjima od 8 ml, sa aplikatorom.Svako pakovanje je u boji kao i sama nijansa sto vam dosta pomaze pri odabiru.Inace najvece iznenadjenje je predivan slatkasti miris, koji poseduje svaki od ovih karmina.


                                      ~Evo sta proizvodjac kaze o ovim proizvodima:
 
Nije ni ruž ni sjaj, ova mat krema za usne je nova vrsta boje koja se nanosi svilenkasto glatko i ima mat finiš. Soft Matte krema za usne je iznenađujuće dugotrajna i za razliku od ostalih mat ruževa, hidrira usne.

U kolekciji tecnih ruzeva za usne mozete naci cak 22 nijanse.
Iskreno, meni se dopadaju sve, i rado bi ih sve kupila, pa se nadam da ce vremenom svaka od njih postati deo moje kolekcije.Do tada moj izbor je pao na ove 4 nijanse, i to su:

Sydney c13 ~ pastelna boja lavande


Addis Ababa c07 ~ hot pink boja


Zurich c14 ~ mat smedja sa dosta roze podtona


Transylvania c21  ~ boja trule visnje.



                                                Izgled nijansi:



 
                                      ~ Moji utisci~


Kada se ova kolekcija karmina pojavila, priznajem da sam bila malo skepticna, sobzirom da je u mom svetu tecni karmin delovao kao nesto bezveze, i cisto bacanje para.Medjutim prelomila sam, i odlucila da probam.Prvo sam kupila jednu nijansu, i odusevila se njome, a zatim i ostale tri, i verujem da se ovde necu zaustaviti.Kada bih morala da opisem svoj idealni karmin, rekla bih da je to onaj koji ima taj mat finis, ali koji ce istovremeno i hidrirati moje usne i spreciti ono grozno zatazanje koje me najvise plasi kada su mat karmini u pitanju.Ovi su upravo to sto ja zelim od jednog proizvoda ovog tipa.Tekstura ovih karmina zaista vas na prvi pogled nece podsetiti na strukturu ostalih mat karmina.Naime veoma je kremasta, lagana, i zaista na usnama nimalo teska.Kada nanesete boju, vrlo brzo pocinje da se susi, ali ne do one mere da morate da pohitate za prvim sjajem koji ce odmatirati vas karmin.I dalje imate fin svilenkasti osecaj na usnama.

Sto se pigmentacije tice, mogu reci da sam zadovoljna za tri nijanse.Vec nakon prvog nanosenja dobijete boju, kao u pakovanju.Zamerka za pigmentaciju, i uopsteno strukturu ide karminu pod nazivom Transylvania c21 . Po meni ova nijansa ima izuzetno neizjednacenu strukturu, i nakon jednog sloja, pigmentacija nije ista na svim delovima usana.Tek nakon dva do tri sloja mozete dobiti punu boju.

Dugotrajnost je nesto sto bi trebalo posebno pohvaliti, jer zaista sto se toga tice su pun pogodak.Traju i do 5 sati.Uz to, vi mozete da jedete, pricate, bilo sta, ovaj karmin se nece pomeriti.

Ovo su po nekom mom misljenju zaista odlicni proizvodi, vredni svake paznje.Mozete ih kupiti u svim Alexandar Cosmetics radnjama, ili na njihovom sajtu, i cena jednog je 630 dinara.



                 To bi bilo sve za danas.Nadam se da ste uzivale, i da vam se dopao post..:)

                              Da li ste probale ove karmine, i kakvi su vasi utisci o njima?
                                                  Do sledeceg posta..:)


                               Mimi..;)

6 коментара:

  1. Slažem se za Transylvania, nažalost. A tako je divne nijanse...

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno su sjajni :) Ja za sada imam tri nijanse Antiwerp, Stockholm, Copenhagen. Ova Addis Ababa je baš prava letnja nijansa. Slažem se sa tobom da neke tamnije nijanse nemaju ujednačeno nanošenje, potrebna su dva, tri sloja ali sve ostalo je divno, naročito miris. :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je Copenhagen prvi na listi zelja, ali sam isto cula da je tekstura losija, a sad si mi ti to i potvrdila..☺
      Hvala na komentaru..☺☺

      Избриши
  3. Zurich mi se jako jako svidja! :) vec dugo ih hocu probati, a nikako, lijena sam naruciti :D morat cu uskoro. Zao mi je za Transylvaniu, ali svakako je posebna nijansa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexe, nadam se da ces ih naruciti, jer su super..☺
      I meni isto, ali sta da se radi..:(
      Hvala na komentaru..☺☺

      Избриши