Aura Illuminate Me Liquid Illuminator

уторак, септембар 15, 2015 prettyandstylish 10 Comments


Cao drage moje..:)





Verujem da je vecina vas vec uveliko upoznata sa proizvodom o kome vam danas pisem, obzirom da cela beauty zajednica prica o njemu.No, ja nisam mogla a da ne podelim sa vama svoje odusevljenje vezano za Aura Illuminate Me tecni iluminator.Kao neko ko jako voli proizvode ovog tipa, zaista sam se obradovala kada sam kupila i isprobala ovaj.Za vise detalja procitajte i nastavak teksta..:)




Naime pocecu od ambalaze, koja me je ostavila bez teksta, i stvarno sve pohvale za brend.Staklena sa zlatnim obodom i prakticnom pumpicom kojom odlicno mozete dozirati kolicinu proizvoda.Moze li bolje.Unutar se nalazi 10 ml proizvoda, a sudeci po kolicini koja vam je potrebna prilikom nanosenja, ovo je nesto sto  ce vam potrajati.Moj je u nijansi Glamglow i to je ova rozikasta verzija, koja je po mom misljenju odlicna za devojke svetlijeg tena, kao i za one koje imaju taj roze ili neutralni podton.





Jako mi se dopada tekstura samog iluminatora koja nije ni previse tecna, a ni preterano gusta, pa samim tim  lako mozete isti da nanosite.Takodje, ono sto sam volela kod klasicnog Auriog  hajlajtera se ponovilo i kod ovog.Nema krupnih sljokica koje ja nikako ne volim, vec blage sitne reflektujuce cestice koje vasoj kozi daju zdrav i blistav izgled.Vrlo se lako blenda, i izuzetno je postojan.Meni na licu izdrzi citav dan, tako da je to svakako jos jedan plus.





Kao neko ko ima suvu kozu, jako mi se dopalo sto u svoju BB kremu mogu da dodam i kap ovog iluminatora, i na taj nacin dam zivost licu.Mislim da bi ovaj proizvod odlicno odgovarao i devojkama sa masnom ili kombinovanom kozom, jer uz adekvatnu kolicinu nanosenja, nece uciniti da vase pore izgledaju prosirenije, a lice sjajnije.


                                                ~ Izgled i sastav~




Sto se mene tice ovo je jedan fenomenala proizvod, pritom je drogerijskog ranga, i kosta 729 dinara. Aura nas je navikla na odlicne novitete, pa im se radujem i u buducnosti..:)


                       I to bi bilo sve sto se ovog posta tice..:)

                                 Da li ste probale ovaj iluminator, i kakvo je vase misljenje.?
                                                    Do narednog posta..:) MiMi..:***

10 коментара:

  1. Nisam probala, ali verujem da je odlican, procitala sam vec mnogo komentara pozitivnih i sigurno vredi probati ovaj proizvod. :D

    ОдговориИзбриши
  2. A ja se ponadala slici lica,tj.kako izgleda na njemu.
    Nisam ga probala,doduše nisam ni jedan,ali za sve postoji prvi put. ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Malo mi je nezgodno da ga uslikam na licu, ali ako uspem, ubacicu sliku..:-)
      Naravno, nigde ne zuris..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
  3. Bas volim Auru, ali ne znam koliko bi mi bilo pametno da pokusam sa ovim jer lice zna da mi prosija, mada bas lepo izgleda :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja mislim da ovaj proizvod ne bi ucinio da ti lice dodatno sjajnije izgleda..Ali opet ti bolje poznajes svoju kozu..Mozda da isprobas onaj koji je u kamenu, takodje Aurin i nijansa je ista.Ima bas malo reflektujucis cestica, tako da bi ti verovatno vise odgovarao..:-)
      Hvala ti na komentaru..:-)

      Избриши
    2. Mislis na hajlajter? Hvala tebi na savetu :-*

      Избриши
  4. Probala sam obe verzije i nazalost razovarala sam se. Na licu se jedva vidi :/

    ОдговориИзбриши