Saveti za negu suve koze lica

субота, септембар 26, 2015 prettyandstylish 14 Comments

Cao drage moje..:)

Kao neko ko vec duzi period ima problema sa suvom kozom, resila sam da u danasnjem postu sa vama podelim par saveta koji ce vam nadam se biti od koristi ukoliko imate ovakav tip koze, a vezani su za negu iste.Pre nego sto pocnem zelim da dodam da su najkriticnija suva podrucja na mom licu ono oko ociju, nosa i brade, dok su mi obrazi i celo za sada jos uvek bez suvih delova.Ukoliko vas zanima kako ja negujem suvu kozu, nastavite da citate post.:)


                                                             ~ Ciscenje koze~


 Moj savet vam je da koristite mleka za ciscenje lica.Ovakav tip proizvoda je moj izbor broj jedan, jer savrseno uklanjaju sminku i ociste samu kozu.Pritom je nece dodatno isusiti, naprotiv nakon umivanja imacete osecaj negovane i glatke koze.Sto se tonika tice, bitajte one bez alkohola, i na kojima je istaknuto da su namenjeni suvoj kozi.


                                                                   ~ Piling~


Po mom misljenju jedan od najznacajnih koraka.Jacinu pilinga prilagodite tome da li je vasa koza osetljiva ili ne.Ja uvek biram piling koji je srednje jacine.Bitno mi je da mi ne iziritira kozu, ali da mi istu lepo ispolira.To mi je jako vazno u zimskom periodu, s obzirom na pojavu perutanja, te samim tim ovaj korak praktikujem 2~ 3 puta u toku nedelje.


                                                                                                               
                                                                         ~ Maska~

Uglavnom na nesem trzistu mozete naci veliki broj proizvoda ovog tipa, ciji je zadatak da hidriraju vasu kozu.Ukoliko niste pristalica industrijskih proizvoda, mozete same napraviti masku za lice.Koristite zumanca med, avokado ili bananu, i dobicete odlicnu hranljivu masku, na kojoj ce vam lice biti zahvalno.Izbegavajte da pripremate maske koje u sebi sadrze mlecne proizvode, jer njihova kiselina moze dodatno isusiti kozu.




                                                           ~ Hidratacija~

Najvazniji korak, ali ne treba preterivati.Po mom misljenju je potpuno nepotrebno kozu opterecivati preteskim kremama ili uljima svakodnevno, jer to cesto moze izazvati kontra efekat i pojavu bubuljica. Ja se trudim da koristim kreme koje su namenjene suvoj kzi, ali od iste odustajem kada mi  postane previse masna i teska na licu.Moj izbor krema za suvu kozu mozete naci na sledecim linkovima ( ovdeovde,ovde).
Volim da jednom nedeljno nanesem kokosovo ulje u vecoj kolici neposredno pred odlazak u krevet, i ujutru mi koza bude divna, ali kao sto sam rekla ne treba preterivati.


                                                 

Ono sto bih dodala kao par saveta za kraj jeste da pri ruci uvek imate termalnu vodu kako bi osvezili vasu kozu.Takodje, jako je vazno da konzumirate sto vise vode, koja je od izuzetnog znacaja ne samo za kozu, vec i za ceo organizam.

Pre sminkanja obavezno koristite prajmer koji je na bazi vode, i koji ce vam ne samo produziti trajanje sminke na licu, vec i ,, ispeglati^^ suve delove.:)



* sve fotografije su preuzete sa interneta


                        I dosli smo do kraja posta..:) Nadam se da ce vam biti od pomoci.:)


                                         Da li imate suvu kozu, i kako negujete istu?
                                                          Do narednog posta..:) MiMI..:***


                                 
                   


14 коментара:

  1. Ginem sa obrazima jer su bas suvi, pomenuh ranije da me "vadi" Nivea q10, plus blago mleko za ciscenje lica, povremena laganija maska i ne toliko grub piling, u sustini, nesto poput ovoga sto si ti navela. Sve raznovrsniji, sve bolji, volim ove savete iz prve ruke :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obrazi znaju da budu bas problematicni, ali super se boris sa tim problemom..:)
      Hvala ti punooo..:*

      Избриши
  2. Super post :) imam suve delove lica i sve sto si napisala je tacno :)

    ОдговориИзбриши
  3. Great post! It will be handy for beauties with dry skin x

    Laura
    Pink Frenzy

    ОдговориИзбриши
  4. My skin is mainly oily although I do sometimes get patches of dryness. I definitely think avoiding products containing alcohol helps with those! :)

    Jess xo
    http://just-jesss.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I hope you can handle dry parts .:)The alcohol in cosmetic products is really bad for skin..:(

      Избриши
  5. Great post! Alcohol could be drying.. I try to stay away from products containing that.

    ОдговориИзбриши
  6. I have crazy oily skin, but also dry patches on my cheeks. Great tips, lovely! x

    ОдговориИзбриши
  7. my skin gets dry now its getting colder. nice tips

    ОдговориИзбриши