Eucerin aquaporin active okoloocna krema

среда, јун 17, 2015 prettyandstylish 6 Comments


Cao drage moje..:)


Nedavno sam na svom blogu pisala o Eucerin Aquaporin Active kremi, pa ukoliko ste propustile taj post, mozete ga pogledati ovde .Danas pisem o jos jednom proizvodu iz te porodice, a rec je o okoloocnoj kremi.Ukoliko tragate za dobrom okoloocnom kremom, koja pritom nema anti age efekat, predlazem vam da procitate post do kraja.






Ova kremica dolazi u pakovanju od 15 ml, sa veoma prakticnom pumpicom.Nemoj da vas uplasi njena mililitraza, jer bez obzira sto nije velika, ovaj proizvod ce vam itekako potrajati.Bele je boje, srednje gustine i veoma prijatnog mirisa. Iz Eucerina kazu da je ova krema oftamoloski testirana, ne sadrzi parfeme i alkohol, i mogu je koristiti  osobe koje nose kontaktna sociva.



Oduvek sam u potrazi za dobrom okoloocnom kremom, i najveci problem koji imam sa njima sa njima je taj sto su obicno namenjene  zenama u tridesetim godinama pa na dalje.Tokom prelaznog perioda, cesto  imam problem sa isusenom okoloocnom zonom, i to mi je jedna od najvecih nocnih mora.Ovu kremu su devojke sa razlicitih blogova dosta hvaile, i tek sto sam pocela da je koristim, shvatila sam i zbog cega je tako.



Ja je nanosim dva puta u toku dana, tacnije utapkavam je na predeo ispod ociju.Ono sto sam ja primetila je  da mi se posle par koriscenja resio problem tamnh krugova, koji se inace cesto pojavljuju.Kako sam je kontinuirano koristila, resila mi je i problem isusenosti te zone, stoga je ova krema moj favorit, i zelim da vam je toplo  preporucim.





                                                      ~  Sastav i izgled ~



Ovaj proizvod mozete  nabaviti u svim apotekama i drogerijama koje prodaju Eucerin proizvode, po ceni od 1350. dinara.


                               Da li ste probale ovu kremu, i kakvo je vase misljenje o njoj?
                                                            Do sledeceg posta.:)
                                                                    Mimi..:):*

6 коментара:

  1. Анониман17. јун 2015. 10:42

    Mila
    Nisam probala ovu kremu,ali mi se bas dopada po ovome sto si ti napisala tako da cu je imati u vidu kada sledeci put kupujem okolocnu kremu.

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Tvoja recenzija me je ubedila da je kupim i zaista ti hvala na tome. :)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Sve pohvale za Eucerin! Divna kremica, probala sam tester i ide na wish listu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, plasirali su odlican proizvod..:)
      Nadam se da ce uskoro biti tvoja..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши