Garnier Ambre Solaire Protection Lotion

недеља, јун 14, 2015 prettyandstylish 4 Comments

Cao drage moje..:)

Uveliko smo zagazile u period lepog i suncanog vremena.No, stvar koju nikada ne smemo zaboraviti kada je ovo doba godine u pitanju je SPF  zastita.Sa pojavom prvih suncevih zraka, treba poceti sa koriscenjem proizvoda koji sadrze spf faktor, i jacinu istog treba prilagoditi potrebama koze.Bez obzira da li ste svetlije ili tamnije puti, da li brzo izgorite ili ne, ovo je nesto sto nikako ne smete zaboraviti.Koza je ta koja sve pamti, i ne oprasta, stoga ukoliko zelite da se zastitite od nezeljenih posledica suncevog zracenja obratite paznju na negu koze.




Ja imam izuzetno svetao ten, prosto je prava misija da u letnjim mesecima dobijem malo boje.Ali zato je moja koza sklona tome da brzo izgori, stoga uvek koristim proizvode koji sadrze SPF 50.O jednom takvom vam danas pisem, a rec je o Garnier Ambre Solaire Protection losionu.


Dolazi u bocici od 200 ml, poluguste je strukture i prijatnog mirisa.Iz Garniera porucuju da pruza 24 sata hidratacije, da ga koza brzo upija i da nije nimalo agresivan.Takodje, pored toga sadrzi   vitamin C i vodootporan je.




Glavni razlog zbog koga volim ovaj proizvod, je taj sto pored odlicne zastite koju pruza nije nimalo lepljiv.Obicno me nervira ta kolicina lepljivosti u  losionima  koji sadrze visok zastitni faktor.Kao i sto ljudi iz Garniera tvrde, ovaj proizvod koza zaista brzo upija i slozicu se sa tim da je vodootporan.Takodje, ne ostavlja bele tragove, koji svakako u proizvodima ovog tipa ne izostaju.
                                           
                                                    ~ Sastav i izgled~


Smatram da je ovaj losion zaista dobar izbor, ne samo za devojke svetlije puti, vec i za one koje zele da maksimalno zastite svoju kozu.Naravno, zelim da napomenem da je pored koze tela, vazno obratiti paznju i na kozu lica, kao i na usne, jer su ta  mesta takodje  izlozena suncevim zracima.O tome nesto  vise u narednom postu.



           Da li ste probale ovaj losion? Koji proizvodi su vas izbor kada je zastita koze u pitanju?
                                                       Do narednog posta.:) Mimi..:*


4 коментара:

  1. U potrazi sam za dobrom zastitom tokom leta, a s obzirom na to kako brzo izgorim, sve ispod 30 SPF mi je nedovoljno zastite.Tako da cu prvom prilikom potraziti ovaj losion. Hvala na preporuci!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno te razumem, i kod mene je isti slucaj..:) Nema na cemu, drago mi je da sam mogla da ti pomognem..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Koristila sam ovaj losion i odlican je, toplo ga preporucujem svima, ja sam prezadovoljna. :D

    ОдговориИзбриши